Dat is wel jammer voor je. Al had ikzelf wel een redelijk weekend. Al schiet ik er weinig mee op.
De strijd op plek 1 blijft mooi interessant en ik zak zelf steeds verder weg. Ik zal in de winterstop mijn selectie aardig moeten veranderen om enige kans te maken, maar waarschijnlijk is de schade dan al te groot.
Wat fouten in team deze keer, had Dijks op tribune gezet en die speelde ineens en daarnaast had ik Zoet laten staan om ik dacht dat mijn 2e keeper pak smeer zou krijgen in Amsterdam. Die geintjes hebben me wel puntje of 200 gekost.......
En ja SDK of je het in winterstop nog kunt repareren, vrees het haast niet je team zal niet veel in waarde stijgen en de betere spelers juist wel.....
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Wat fouten in team deze keer, had Dijks op tribune gezet en die speelde ineens en daarnaast had ik Zoet laten staan om ik dacht dat mijn 2e keeper pak smeer zou krijgen in Amsterdam. Die geintjes hebben me wel puntje of 200 gekost.......
Hahahaha, ik heb beide dingen precies hetzelfde gedaan. Had echt verwacht dat Ajax wel 4 doelpunten ging maken en dan stopt die keeper van ons ineens een penalty, wat heel veel punten opgeleverd had. En dat Dijks opeens random weer speelt, vond ik ook gewoon raar eigenlijk, maar ja.
En SDK, ik snap jouw team niet echt. Vejinovic? El Ghazi? Basacikoglu? Gudelj? Dat zijn volgens mij allemaal spelers die in de eerste vier speelrondes (de proefperiode van scorito) wissel stonden bij hun clubs, maar allemaal toch duur zijn.
Blijkbaar niet zo goed opgelet op dat moment. Nu is het niet meer terug te draaien
El Ghazi heeft wel een goal gemaakt deze week voor je!!!
Oh wait, dat was in de Jupiler League :D. Lijkt erop dat hij in ieder geval zijn niveau heeft gevonden.
Gaat goed met jouw team SDK, Gudelj ook al uit selectie gezet; wie is de volgende ♠_evil:.
Dan is de tribune bij mij in ieder geval goed gevuld de komende tijd met 1 blessure en 2 pannenkoeken van Ajax spelers
Hmm had nog niet gekeken naar nieuwe stand na wedstrijd Feyenoord, leek iets dichterbij te komen maar nu kost die wedstrijd me flink wat punten :f_frown:.
Die winterstop kan niet snel genoeg komen voor mij met 2 van mijn duurste spelers, Willems en Dijks, allebei op de bank bij hun clubs.....
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Die winterstop kan niet snel genoeg komen voor mij met 2 van mijn duurste spelers, Willems en Dijks, allebei op de bank bij hun clubs.....
Hier helaas van hetzelfde, maar het vervelende is dat ze in winterstop minder waard gaan worden vrees ik :f_mad:.
Zowaar deze week goede slag geslagen ondanks dat ik 2 spelers in basis had die niet hebben gespeeld, maar ja had ook geen wissels meer over. Kom in 1x keer 400 punten dichterbij en doe weer helemaal mee, maar moet in winterstop zeker wat sleutelen aan team.
Voor mij ook een redelijk weekje, maar sta godverdomme nog 6(!!) puntjes achter op die kutkokkie
Dat ligt lekker dicht bij elkaar. Dat kunnen spannende maanden worden voor jullie.
Al liggen pcbeem en DeKuip ook niet ver achter.
Ik doe in ieder geval weer goede zaken voor de poedelprijs
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Voor mij ook een redelijk weekje, maar sta godverdomme nog 6(!!) puntjes achter op die kutkokkie![]()
Allemaal de schuld van Kramer :f_mad:.