In dat geval is het niet zo erg ♠_evil:
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Voor mij ook een redelijk weekje, maar sta godverdomme nog 6(!!) puntjes achter op die kutkokkie![]()
Inmiddels is het verschil weer groter. Al kan iedereen in de top 4 nog winnen.
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Voor mij ook een redelijk weekje, maar sta godverdomme nog 6(!!) puntjes achter op die kutkokkie![]()
Het schommelt iedere week weer andere kant op, bijna winterstop kan niet wachten om team te versleutelen verlies nodige punten door matig bezet middenveld.....
Ik denk dat het mij niet veel meer zal uitmaken. Mijn achterstand is al gigantisch.
Dan zouden mijn verbeteringen straks top moeten worden en van de rest allemaal flop als ik nog ga winnen
Denk dat iedereen in meer of mindere mate wel spelers heeft die niet op bank zitten.
Ik heb er 2 op bank met Dijks en Falkenburg en dan ook nog eens Willems en een speler van Go Ahead op de tribune.
Kortom kan ook net 11 man op de been brengen.....
Ik zie dat er 1 de handdoek in de ring heeft gegooid, want ik ben een plekje gestegen
De winnaar van het weekend was weer Kokkie1975 en de verschillen binnen de top 4 is no altijd minder dan 1k. Dus dat kan lang spannend blijven.
mvd1978 lijkt weg te zijn gevallen, helaas niet al te fijn weekend voor me maar goed kokkie staat inderdaad nog op een te overbruggen afstand dus met wat goede transfers is er nog wat mogelijk.
Ondanks een paar verkeerde keuzes was het idd toch een redelijk weekend voor me.
Zal in de winterstop nog wel een paar wijzigingen in het team moeten doorvoeren om steady bovenin mee te kunnen blijven doen.
Dat zullen de meeste denk ik wel doen. Het zal voor mij denk ik weinig meer helpen, maar je weet het nooit.
Toch zijn er 6 spelers bij mij meer waard geworden. Al is het wel zo dat er 9 minder waard is geworden en dat is een groot nadeel voor mij, maar ik speel gezien de stand toch voor spek en bonen mee.
Ik ben al aan het shoppen geweest en team vooral in de breedte wat sterker gemaakt (althans dat hoop ik dan maar
).
Slechter zal het normaal gesproken niet worden aangezien ik regelmatige bankzitters heb gewisseld, of het beter wordt dan is dan maar de vraag :).
"Geen proefperiode
Aan het begin van het spel was er sprake van een proefperiode, dat is na de winterstop niet het geval. Wel zal tijdens de eerste 3 speelrondes na de winterstop (18, 19 en 20) de transfermarkt nog geopend zijn. De punten van deze speelrondes tellen echter volledig mee."
Denk ook hier aan, guys
Bedoel meer dat je dus drie keer een team speciaal op die week gericht kan maken. Bijvoorbeeld veel spelers van het team dat thuis tegen GAE moet.