Ga naar het forum
Eredivisie Voetbal ...

Meldingen
Alles wissen

Eredivisie Voetbal Poule 2011-2012

89 Berichten
21 Gebruikers
0 Reacties
12 K Weergaven
taifoen
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door mvd1978

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
ah, ok.
ik zag geen optie.
zal me ook even aanmelden!

Ja dat was inderdaad even een zoekplaatje op die pagina. Erg onduidelijk imo.
Heb mij aangemeld bij Voetbabbel Kokkie. Leuk dat je ook de CL en EL wedstrijden kan spelen.

Edit: Ze vragen als je voor de hoofdprijzen wilt spelen je een BWIN account aanmaakt. Bijna gedaan, bedacht mij opeens dat ik die beter via PS aan kan maken als ik daar in de toekomst nog eens wil pokeren :)

:rage: dom van me om dat niet gedaan te hebben.
Leuk dat je 2 euro krijgt om mee te gokken :')
Btw ook aangemeld bij jouw poule, kokkie

Beantwoorden
Citeren
mvd1978 Topicstarter
mvd1978
PokerStrategist

Die 2 euro heb ik dan weer niet gehad. Leuk om dan vanavond al mee op voetbal te gokken. Kon je die ook overschrijven naar je Pokeraccount? Of is het puur voor het gokken? Denk dat ik vanmiddag maar een storting doe. Vandaag een halve dag gewerkt. Nu lekker weekend :)

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Wat is de reden van al die verschillende poules als ik vragen mag? :o.

Is dat enkel omdat je in die andere spelers kan kiezen ofzoiets?

Beantwoorden
Citeren
mvd1978 Topicstarter
mvd1978
PokerStrategist

Denk inderdaad dat 3 poultjes genoeg is :) Bij de een moet je spelers van elke club kiezen, de andere poule alleen winst/gelijk/verlies en bij de 3e kan je met absolute scores werken.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Die 2 euro heb ik dan weer niet gehad. Leuk om dan vanavond al mee op voetbal te gokken. Kon je die ook overschrijven naar je Pokeraccount? Of is het puur voor het gokken? Denk dat ik vanmiddag maar een storting doe. Vandaag een halve dag gewerkt. Nu lekker weekend :)

nee alleen mee gokken.

denk bij deze ook even aan je extra voorspelling.(eindstand eredivisie) ik was t verleden jaar vergeten :facepalm: :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
mvd1978 Topicstarter
mvd1978
PokerStrategist

Bedankt voor de tip. Heb ik idd niet gedaan (vanochtend vroeg ingevuld). Ogen nog niet goed geopend.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Wat is de reden van al die verschillende poules als ik vragen mag? :o.

Is dat enkel omdat je in die andere spelers kan kiezen ofzoiets?

1 voor uitslagen, en 1 voor spelers kiezen.
de laatste vind ik ook teveel van het goede :)

Beantwoorden
Citeren

Ik ben ook ingeschreven onder de username Olram6!
Ik ga er vanavond om 8 uur al voor zitten voor de eerste eredivisie wedstrijd! Heb er super veel zin in :)!

Succes iedereen!

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Juist ja met die spelers dus.

Vorig jaar heb ik ook zo'n ding met spelers ingevuld en er daarna niet meer naar omgekeken :P. Keek ergens in mei nog es en toen had ik nog vrolijk Suarez in de spits staan terwijl die al maanden bij Liverpool speelde.

Beantwoorden
Citeren

Ik heb me eerste verlies al geleden. Ik had gegokt dat Excelsior - Feyenoord gelijk werd. Jammer dat Feyenoord met 2-0 heeft gewonnen. Hopelijk morgen meer succes!

Beantwoorden
Citeren
mvd1978 Topicstarter
mvd1978
PokerStrategist

Ik zag je inschrijving nu net pas Olram. Heb je toegelaten. Veel succes dit weekend (en de weken erna).

Zal maar eens bijdehand uit de hoek komen met: "God straft meteen". Dit voor het voorspellen van een gelijkspel tegen ons kleine broertje _grin:

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Ik ging ook voor een gelijkspel :P.

Het is tenslotte een oefenpartijtje tussen Excelsior 1 en Excelsior 2.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978 Topicstarter
mvd1978
PokerStrategist

Een oefenpartijtje waar toch 3 puntjes te winnen waren _cool:

Go Feyenoord (Europees voetbal dit jaar svp)

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Een oefenpartijtje waar toch 3 puntjes te winnen waren _cool:

Go Feyenoord (Europees voetbal dit jaar svp)

goed dat je ddit hebt vastgelegd mvd :)
is waarschijnlijk de eerste en laatste keer dit seizoen dat feyenoord bovenaanstaat.geniet er dus maar even van :D

Beantwoorden
Citeren

Net terug uit Jablonec & Praag voor de trots, dus helaas niet eerste wedstrijd kunnen invullen. Snel maar even alles voor vandaag & morgen ingevuld.

Beantwoorden
Citeren

Ik zag je inschrijving nu net pas Olram. Heb je toegelaten. Veel succes dit weekend (en de weken erna).

Zal maar eens bijdehand uit de hoek komen met: "God straft meteen". Dit voor het voorspellen van een gelijkspel tegen ons kleine broertje _grin:

Haha, misschien was ik ook iets te optimistisch over Excelsior. Want ik vond Feyenoord tegen Malaga niet veel aanvallende impulsen geven. Dus ik gokte op een 1-1 ofzo. Naja, toch een verdiende overwinning. Nu begint Roda JC - FC Gronningen, ik had overwinning voor gronningen dacht ik. Ik heb er in ieder geval veel zin in!

Beantwoorden
Citeren
taifoen
PokerStrategist

Had overwinning voor Roda, maar dat zit er niet meer in nu, 0-1 en Vormer eraf..

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door taifoen
Had overwinning voor Roda, maar dat zit er niet meer in nu, 0-1 en Vormer eraf..

Nee inderdaad. Zie Groningen 0-2 maken. Zou niet goed zijn als ze deze wedstrijd uit handen geven!

Beantwoorden
Citeren
taifoen
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door olram6

Oorspronkelijk gepost door taifoen

Nee inderdaad. Zie Groningen 0-2 maken. Zou niet goed zijn als ze deze wedstrijd uit handen geven!

Hmm, toch al 1-1 :D (heb ik op voetbabbel)

Beantwoorden
Citeren

Shit.. 1-1. Groningen speelt dit niet goed uit hoor..

Beantwoorden
Citeren