Ga naar het forum
Giro d'Italia - Wed...

Meldingen
Alles wissen

Giro d'Italia - Wedstrijdje

52 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
4,881 Weergaven
wcgrutto
PokerStrategist

Leek me weer leuk om een poule te hebben voor
[IMGM] [/IMGM]

Zaterdag 4 mei begint het. Je kan je tot dan inschrijven op scorito.com.
Poule noemt pokerstrategyGiro.
Ofwel laat je hier je "scorito" naam vallen, en zal ik je toevoegen.

En om wat animo te hebben, geef ik wat weg.
Edit: wat aangepast aan de prijzen, zodat cashgamers niet afgeschrikt worden.

Deelnemers < 10
Eerste wint $5.5

Deelnemers > 10
Eerste 3, spelen een pokergame, NLH turbo. Met als prijzen.

1ste $5.5
2de $2.2

En tis evident dat ik win, dus zorg maar dat er genoeg deelnemers zijn. Maken jullie ook kans. :coolface:

Beantwoorden
Citeren
51 reacties
Erik212
PokerStrategist
Beantwoorden
Citeren

Ik doe ook mee :P
Naam: Jvbfan

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

inn

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist
Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Merci voor de link kokkie :f_love:

Wie denkt trouwens dat Wiggins niet gaat winnen? Gaat er iets te doen zijn aan de onvermijdelijk Sky-trein? Verwachten jullie een spannende strijd? Gaat Meersman een etappe winnen? Wie zijn jullie sub-toppers, nieuwe klimtalenten? Zit er trouwens weer een rit op de "strade bianche" tussen? En gaat er een Nederlander iets winnen?

Even zelf antwoorden op mijn vragen,
Ik vrees dat Wiggins gaat winnen en dat Sky (met belachelijk goede helpers als Uran, Henao, ... ) iedereen gaat overklassen. Ik hoop op een spannende strijd, met als protagonisten Wiggens ,Hesjedal en Nibali, maar verwachten nope.

Kverwacht wel iets van Kiserlovski (als Kroaat zijnde :) ). Evans en Basso zijn te oud. Samuel Sanchez en Gesink zouden beter eens voor een paar langere ontsnappingen en ritzeges gaan dan te gaan voor een plaats in de top 8. Ze zullen toch never op hoogste schavot geraken.

Ik hoop alleszins op weer een "strade bianche" rit. Heb de rit profielen eens bekeken. En verwacht niet zoveel pure massasprinten. Kans op een langere ontsnapping zit er wel in. Want vele "vlakke" ritten zijn serieus geaccidenteerd.

En over die Nederlander. Ik vrees er weer voor. Misschien in een lange ontsnapping een Poels, Ruigh of Clement.

Beantwoorden
Citeren
deskcompmedion
Oldschool Grinder

deskcompmedion

Wiggins wint als er niets met hem fout loopt.

Beantwoorden
Citeren

aangemeld onder naam van yvydendyvy

Beantwoorden
Citeren
Erik212
PokerStrategist

Normaal gesproken zal Wiggins wel winnen met Uran en Henao als meesterknechten. Hoop dat ze door het ijs zakken. Geen zin om elke bergetappe naar een trein van sky te kijken die alles controleert. Nibali en Hesjedal zijn voor hem de grootste bedreigers normaal gesproken en als Gesink weer is zijn vorm van 2009 terugvind kan hij ook bij dit rijtje horen.

Wat talentjes die kunnen verrassen zijn er ook. Kelderman is de Nederlandse hoop voor de toekomst. Ook netjes gereden in Romandië, dus ben benieuwd hoe die zijn eerste grote ronde gaat rijden. Verwacht verder veel van Betancur die heel sterk rijdt dit seizoen en Santambrogio die ook ineens heel goed rijdt.

De oudjes Evans, Sanchez, Basso en Scarponi zullen denk ik max tussen plek 5 en 10 rijden.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Erik212
Wat talentjes die kunnen verrassen zijn er ook. Kelderman is de Nederlandse hoop voor de toekomst. Ook netjes gereden in Romandië, dus ben benieuwd hoe die zijn eerste grote ronde gaat rijden. Verwacht verder veel van Betancur die heel sterk rijdt dit seizoen en Santambrogio die ook ineens heel goed rijdt.

:evil: Klinkt als mijn ploeg :P

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Ik ben er ook bij! vanavond even gaan puzzelen met mn team _cool:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

We zijn al met 7 deelnemers. :)

(Titeunium, even hier laten weten wie je bent, dan accepteer ik je.)

Beantwoorden
Citeren
najtreg12
Oldschool Grinder

Ook aangemeld :)

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

pffff kom een paar miljoen tekort voor ideale team, wordt dus nog ff puzzelen :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Erik212
PokerStrategist

Ben tevreden met mijn ploegje. Nu moeten ze nog mijn vertrouwen belonen met een zooi punten :)

Beantwoorden
Citeren

I'm in, La Machine.

Zal een duel Wiggins /Nibali worden voor het roze. Hesjedal, Sammie Sanchez en een goeie Gesink gaan voor de derde podiumstek.
Jongerentrui wordt ook interessant met Kelderman, Betancur en wat andere Colombiaantjes.
En Meersman gaat geen etappe winnen, start niet :)

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

En we zijn met 9.

Ploeg stond vast, maar zonder Meersman, moet er toch weer wat aangepast worden. :evil:
Iemand nog goede sprinters die beetje bergop kunnen rijden?

Nog 1 dag om je in te schrijven.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

team ook klaar.
mix tussen de grote standaard namen en wat ,hopelijk niet teleurstellende, knechten en talenten.

bring it on.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Titeunium, even hier laten weten wie je bent, dan doe je ook mee voor prijzen hier, en zijn we met 10.

Zoniet zijn we met 9. (Ik accepteer je wel in de groep, zodat ik een tourgids krijg :P )

Beantwoorden
Citeren

Nice team heeft lanfear, geraakte dit wel binnen het budget?

Beantwoorden
Citeren