Merci voor de link kokkie
Wie denkt trouwens dat Wiggins niet gaat winnen? Gaat er iets te doen zijn aan de onvermijdelijk Sky-trein? Verwachten jullie een spannende strijd? Gaat Meersman een etappe winnen? Wie zijn jullie sub-toppers, nieuwe klimtalenten? Zit er trouwens weer een rit op de "strade bianche" tussen? En gaat er een Nederlander iets winnen?
Even zelf antwoorden op mijn vragen,
Ik vrees dat Wiggins gaat winnen en dat Sky (met belachelijk goede helpers als Uran, Henao, ... ) iedereen gaat overklassen. Ik hoop op een spannende strijd, met als protagonisten Wiggens ,Hesjedal en Nibali, maar verwachten nope.
Kverwacht wel iets van Kiserlovski (als Kroaat zijnde
). Evans en Basso zijn te oud. Samuel Sanchez en Gesink zouden beter eens voor een paar langere ontsnappingen en ritzeges gaan dan te gaan voor een plaats in de top 8. Ze zullen toch never op hoogste schavot geraken.
Ik hoop alleszins op weer een "strade bianche" rit. Heb de rit profielen eens bekeken. En verwacht niet zoveel pure massasprinten. Kans op een langere ontsnapping zit er wel in. Want vele "vlakke" ritten zijn serieus geaccidenteerd.
En over die Nederlander. Ik vrees er weer voor. Misschien in een lange ontsnapping een Poels, Ruigh of Clement.