Ga naar het forum
Guildwars account

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Guildwars account

17 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,409 Weergaven

Iemand die een guildwars account vndg wilt kopen 15 euro 2 expansions:P
Faction en Nightfall is veel meer waard dan dat:p
heb het geld vndg snel nodig dit is je kans je bent er veel meer voor kwijt zitten ook characters op enzow ABN of desnoods ING bank:P

Heb het geld zo snel mogelijk nodig pak nu je kan

16 reacties
Yoghi
BlackMember

Geld nodig om mee te gokken?

Is dat maandelijks betalen die shit? En heb je screenshots van je characters? Ik wil je gambling habits wel supporter zoek toch een nieuw spelletje..

Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Starskiii1
Is dat maandelijks betalen die shit? En heb je screenshots van je characters? Ik wil je gambling habits wel supporter zoek toch een nieuw spelletje..

Nee GW is eenmalig betalen dus geen maandelijkse fees ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

wat voor gamblings habits hahahah wilde een nieuwe apple halen 2e hands:p maar kom reiskoste tekort:p
en kan er veel geld op maken kan nie laten mislopen :P

Screenshot onderweg

Nivlem
Oldschool Grinder

Guildwars is wel cool trouwens! Ik moet ook nog ergens een account hebben maar heb geen expantions volgens mij. Ook hoef je eigenlijk dat hele levelen en gearen niet te doen omdat je gewoon een max level character kan beginnen en gelijk in de hele PvP wereld stappen. Iedereen heeft max gear en max level dus, wat ik persoonlijk een groot voordeel vind over alle andere MMORPG's. Meer tijd om daadwerkelijk te strijden, omdat je geen tijd verspilt aan het grinden van gold, enchants, gear en whatsoever.

JinEX
PokerStrategist

nieuwe apple 2ehands..?? bestaat dat?? :P

als je ook een student bent kan je via surfspot 12% korting krijgen op alle apple computers

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Guildwars is wel cool trouwens! Ik moet ook nog ergens een account hebben maar heb geen expantions volgens mij. Ook hoef je eigenlijk dat hele levelen en gearen niet te doen omdat je gewoon een max level character kan beginnen en gelijk in de hele PvP wereld stappen. Iedereen heeft max gear en max level dus, wat ik persoonlijk een groot voordeel vind over alle andere MMORPG's. Meer tijd om daadwerkelijk te strijden, omdat je geen tijd verspilt aan het grinden van gold, enchants, gear en whatsoever.

Hoezo max gear max level? Explain?

Nivlem
Oldschool Grinder

Voor de PvP mode kun je gewoon beginnen met een level 20 (max level) character. Deze kun je aanmaken als 'pvp only character'. Hierbij heb je automatisch ook de standaard hoogste armor.

Enkel moet je nog wel credits verzamelen om meer skills (aanvallen) te unlocken. Dit doe je door gewoon te spelen.

Het is dus een pure skill game waar iedereen gelijk staat aan armor. Je kunt nog wel coolere armors vinden of unlocken, maar deze zijn niet sterker dan de standaard armor.

Cool, lijkt me wel vet om wat tijd te doden.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Moest het spel ff downloaden en screenshots uploaden:P

Shot at 2011-03-22

Shot at 2011-03-22

Shot at 2011-03-22

Shot at 2011-03-22

Shot at 2011-03-22

Shot at 2011-03-22

het liefst ABN:p heb ik het direct wel zo handig:p

Napooo
PokerStrategist

Ale, nu ni om ambetant te doen he, ma als ge maar 15 euro te kort komt, kunt ge dan es gwn ni aan de ouders vragen? Of aan ne kameraad ofzo? :P

Beetje belachelijk om voor 15 euro zo hyper te doen imo

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nee k wil niemand geld vragen om te lenen hou er nie van om afhankelijk te zijn... :facepalm:

Starskiii1 heb jij nog interesse ?

of iemand anders nog interesse met ABN ?? :tongue:

add me op msn Timothy_Rena@hotmail.com hoop op een reactie :D

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Ik kan wel vouchen voor het geld trouwens.

Persoon X die het account wil stuurt 15 euro naar mij.
Zuenta geeft zijn account door aan persoon X.
Ik stuur 15 euro naar Zuenta.

Ik raad iedereen ten sterkste aan om Zuenta het geld niet rechtstreeks te sturen zonder dat hij het guildwars account heeft want dit lijkt gewoon heel erg op een scam.

Niks persoonlijk als je for real bent Zuenta ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nog beter als jij wilt kan je het account trouwens nu ook meteen testen:p hahahaha download http://www.guildwars.com/download hier kan je direct testen :P
de grap is het is mij echt niks waard:P ik speel het niet ik speel WoW:p en het staat al een hele tijd te rotten dus dacht laat me hem wegdoen:p trouwens je mag de pass vn mij veranderen:p hahaha als dat je veel waard is

Maar waarschijnlijk door die post vn je vertrouwd niemand me meer :rage:

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Je zou nog steeds het ww kunnen veranderen nadat ik het getest hebt.

Ik zou natuurlijk ook het ww kunnen veranderen maar lijkt me niet eerlijk tov jou als niemand betaald heeft.

Verder geen zin om die moeite te doen, dat moet de buyer maar doen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nog iemand interesse? ?(