Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.8 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

De 6 punten zouden nog wel te overbruggen kunnen zijn PSV speelt niet best na winterstop met 2x krappe overwinning en zelfs verlies tegen Roda in beker.

Maar goed aangezien Ajax ook niet best uit startblokken komt vrees ik het ergste. Van het weekend tegen Vitesse dus ik vrees in deze vorm nog wat verliespunten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen zien. Al was Vitesse tegen SC Heerenveen ook niet geweldig.
Dus kan ook zijn dat Ajax dan de minst slechte is komend weekend :f_wink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Je wil geen ontevreden Bosz langs het trainingsveld hebben staan neem maar van mij aan dat Vitesse niet nog zo een ketser maakt....

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is zo. Zal een interessante wedstrijd worden in ieder geval.
Bij verlies van Ajax kan de titelinspiraties voorlopig de kast in of PSV moet flink gaan stuntelen tegen Willem II en dat zie ik niet gebeuren.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Je wil geen ontevreden Bosz langs het trainingsveld hebben staan neem maar van mij aan dat Vitesse niet nog zo een ketser maakt....

Zij gingen gisteren in de beker tegen FC Groningen weer keihard onderuit met 4-0. Dus dat is toch een behoorlijk ketser vind ik. Heb zelf de wedstrijd niet gezien maar het lijkt erop dat Vitesse in de hoek zit waar de klappen vallen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou laat ze daar dan nog maar ff zitten :P, maar over het algemeen motiveert wedstrijd tegen Ajax tegenstanders dusdanig dat vorm er niet toe doet.......

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Oh man, wat wil ik graag eens zo'n bekerfinale meemaken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zou leuk zijn voor FC Groningen als ze de finale kunnen halen ten kosten van Excelsior.
Het zou in principe geen probleem moeten zijn in eigen huis.
De andere wedstrijd FC Twente-PEC Zwolle lijkt me veel interessanter om wie er doorgaat, maar in bekervoetbal weet je het natuurlijk nooit.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Onderschatting bij Groningen en extra schepje er bovenop bij Excelsior en je weet niet wat er gebeurd......

Als ik het goed heb onthouden krijgen verliezend finalist geen EL ticket meer (als winnaar zich al had geplaatst) maar het is uiteraard gouden kans voor Excelsior voor Europees voetbal dus die zullen wel stapje extra zetten. Daarnaast heb ze ook leuke talentjes rond lopen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Gisteravond weer een aantal leuke confrontaties geweest dat ik zelf niet gevolgd heb.
Weinig verrassingen. Al was het wel opvallend dat PSV met moeite won.
Vandaag ben ik benieuwd of Ajax en Feyenoord de wedstrijden ook zullen winnen.
Dat zal normaal geen probleem moeten zijn. Al is Vitesse wel een lastig team voor Ajax.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Niks meer dan dikke vette mazzel voor PSV, als je 5 minuten voor tijd nog achterstaat verlies je normaal gesproken punten; maar heb Willem II al vaker wedstrijd weg zien geven in laatste minuten. Maar goed PSV is dus nog lange niet in kampioenvorm door moet ik me maar aan vasthouden.

Met moeite winnen bij Vitesse, Cambuur, thuis Willem II en er in beker uitvliegen tegen Roda zijn nou niet de resultaten die je verwacht van PSV. Nu hopelijk dat het een keer net de andere kant op valt voor beetje spanning in competitie.

Beantwoorden
Citeren

Zo, titelstrijd is bijna over. Een uiterst pijnlijke, maar dik verdiende, nederlaag voor aayakks. Whahahaha...heerlijk! En Feyenoord komt weer drie puntjes dichterbij. De kans dat de Rotterdammers 020 echt inhalen is klein, want zodra Feyenoord in de buurt komt schakelt men gauw een tandje bij.

Het zou mooi zijn als het pisvee de joodjes nog weet te kloppen. Of Zwolle, of Twente, of om het even welk team. Vijf keer op rij de titel? Doe me een lol zeg...heb nu wel genoeg van dat soort onzin gezien.

Hopelijk haalt Groningen de finale. En dan die finale ook winnen. Zou te gek zijn om The Shove door het lint te zien gaan.

=)

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Alleen al door de resultaten in de beker is het voor FC Groningen een prima seizoen :) Wat zou ik er veel voor over hebben, dat 'we' de beker winnen.....

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou laat PSV maar lekker geloven dat ze er al zijn dan kan het nog leuk worden :).

Als Ajax de boel nog op een rijtje krijgt moet je ze denk ik zeker nog niet helemaal doorstrepen. PSV moet ook nog naar Twente en Feyenoord en krijgt Ajax nog op bezoek dat zijn al 9 punten die ze zomaar kunnen laten liggen. I know het spel van Ajax gaf niet veel moed maar als ik naar het verleden kijk kan dit ook zomaar omdraaien.

Spoiler

althans dit is meer een post waarin ik mijn hoop naar buiten breng dan dat het misschien reëel is :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

PSV heeft gisteravond weer gewonnen. Al ging dat ook niet gemakkelijk, nadat ze binnen 1 minuut met 10 man kwamen te staan. Ben benieuwd of Ajax nu wel 3 punten zal pakken morgen tegen AZ. Zal niet makkelijk worden. Ook Feyenoord zal het vanavond tegen SC Heerenveen moeilijk krijgen verwacht ik, maar de 3 punten zijn wel noodzakelijk voor ze om nog kans te behouden op minimaal plek 2.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Toch eigenlijk wel triest dat je als team verliest van een ploeg die hele wedstrijd met man minder speelt :f_mad:

Beantwoorden
Citeren

Idd, maar daarom gaat NAC er ook uit dit jaar, of anders volgend seizoen. En Maaskant vind ik een zeer zwakke trainer.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja dat zit er net als met Roda al wel een paar jaar aan te komen ze zakken steeds verder door ondergrens en op gegeven moment vlieg je er gewoon uit.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Feyenoord ging gisteren helaas hard onderuit tegen SC Heerenveen (3-1) en lijkt nu alleen nog mee te strijden voor plek 3 met PEC Zwolle. Al hangt het er natuurlijk vanaf wat Ajax vanavond gaat doen. Als zij ook verliezen dan is het kampioenschap wel beslist en heeft Feyenoord nog een kans om 2de te worden en anders wordt het heel lastig.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Feyenoord ging gisteren helaas hard onderuit tegen SC Heerenveen (3-1) en lijkt nu alleen nog mee te strijden voor plek 3 met PEC Zwolle. Al hangt het er natuurlijk vanaf wat Ajax vanavond gaat doen. Als zij ook verliezen dan is het kampioenschap wel beslist en heeft Feyenoord nog een kans om 2de te worden en anders wordt het heel lastig.

er is precies niemand voor psv? :P

Beantwoorden
Citeren