Schrijf Twente maar op, zeker als Ziyech weg gaat blijft er niks meer over.
Wie er dan 16e wordt dat is lastig te zeggen, daar "strijden" meerdere ploegen voor
Schrijf Twente maar op, zeker als Ziyech weg gaat blijft er niks meer over.
Wie er dan 16e wordt dat is lastig te zeggen, daar "strijden" meerdere ploegen voor
Twente gaat als het zo doorgaat inderdaad vrijwel zeker nacompetitie spelen en het zou me niks verbazen dat SC Cambuur nu weer het licht gevonden heeft en de dans zal ontspringen, maar de tijd zal het leren.
Twente wel sterk van weekend zou het dan toch nog goedkomen?
Verder mag Ajax weer lastige uitwedstrijd afvinken met krappe 1-0 overwinning. Ik zat gister ff te kijken en Ajax heeft in ADO, Vitesse, NEC, Heracles, PEC, AZ, Feyenoord, Twente, Utrecht al best wel rotte uitwedstrijden gehad.
En Feyenoord lijkt me 8 punten achter beetje te veel maar goed nog 16 wedstrijden dus alles kan nog.
FC Twente zal het denk ik wel redden. Al is het eerst afwachten of Ziyech blijft.
Zonder hem zal het een stuk lastiger worden. De Graafschap won ook weer en zal SC Cambuur moeten oppassen en zorgen dat ze weer regelmatig gaan winnen. Anders wordt het heel lastig.
Pfff, het spel van mijn club is echt zo ontzettend slecht. Eigenlijk degradatieniveau wat we nu te zien krijgen....
Van Feyenoord en SC Cambuur was het spel ook matig dit weekend.
Al zullen FC Groningen en Feyenoord zeker niet degraderen.
Dan moeten ze nog heel goed hun best doen inderdaad :f_cool:.
Maar door titel Feyenoord kan nu wel streep, Ajax gaat normaal gesproken niet 11 v/d 45 beschikbare punten laten liggen (en dan nog moet Feyenoord alles winnen).......
Na deze week zeker. Al zal Ajax het nog zwaar genoeg krijgen om kampioen te worden.
Hopelijk weet Feyenoord zich zondag eindelijk te herstellen, want anders zakken ze nog in het klassement.
Inderdaad en niet alleen zij. Tussen de nummer 3 en 9 zit maar 5 punten momenteel.
Dus bij een verlies wordt het alleen maar lastiger om 3de te blijven met de wetenschap dat ze volgende week bij Ajax op visite komen.
Nou als Ajax zo door gaat kunnen ze die schaal net zo goed nu al een PSV geven. Echt niks gecreëerd in 2e helft en ja op lullige goal na in extra tijd ook niet veel tegen maar je je weet dat zoiets kan gebeuren met 1 goal voorsprong. Damn wat was dit weer triest 2e helft, echt geen kans gehad en neem maar van mij aan dat dit niet aan Roda lag......
Maar weer even het rest programma op rijtje
PSV:
07-02 FC Utrecht - PSV
14-02 NEC - PSV
20-02 PSV - Heracles
27-02 PSV - ADO Den Haag
05-03 FC Groningen - PSV
12-03 PSV - Heereveen
20-03 PSV - Ajax
02-04 AZ - PSV
09-04 PSV - Willem II
16-04 Roda - PSV
19-04 PSV - Vitesse
01-05 PSV - Cambuur
08-05 Zwolle - PSV
Ajax:
07-02 Ajax - Feyenoord
14-02 Groningen - Ajax
21-02 Ajax - Excelsior
28-02 Ajax - AZ
06-03 Willem II - Ajax
13-03 Ajax - NEC
20-03 PSV - Ajax
03-04 Ajax - Zwolle
09-04 Cambuur - Ajax
17-04 Ajax - Utrecht
20-04 Heereveen - Ajax
01-05 Ajax - Twente
08-05 de Graafschap - Ajax
Als ik het zo op rijtje zet lijkt programma van Ajax iets makkelijker maar ja als je zo als natte krant speelt is alles lastig......
Feyenoord was weer slecht gisteren. Al zijn praktijken, zoals het bedreigen van Marko Vejinovic bij hem thuis thuis wel heel idioot door sommige 'supporters': Zeven Rotterdammers opgepakt voor bedreigen Feyenoordspeler.
Dat lijkt me juist van niet. Vandaag zien wat ze tegen Roda JC in de beker gaan doen.
Zou een mooie boost voor het moraal zijn als ze weer weten te winnen.
Dat zijn dan ook geen supporters, maar gasten die gewoon willen rellen en heersen.
Dat is zeker waar, maar het kan natuurlijk de prestaties wel negatief beïnvloeden als je bedreigd wordt.
Dat zou ik zeker hebben als amateur voetballer.
Feyenoord is in iedergeval door naar de halve finale. Al was het via de verlengingen.
Het meest opmerkelijke was dat de amateurs VVSB in de halve finale zit.