Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.9 K Weergaven
Lucian0
PokerStrategist

Fantastisch, zonder een enkel iemand met prof voetbal ervaring in het team...

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Als ik het zo op rijtje zet lijkt programma van Ajax iets makkelijker maar ja als je zo als natte krant speelt is alles lastig......

Ja de uitwedstrijden van PSV lijken iets lastiger dan die van Ajax, omdat ze nog naar Alkmaar en Utrecht moeten. Maar ja, in de eredivisie kan iedereen van elkaar verliezen, dus vrij grote kans dat het gewoon tot de laatste dag spannend blijft. Dat is eigenlijk ook het leukste, die zondagmiddag dat alles tegelijk begint het bijhouden allemaal.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Feyenoord is in iedergeval door naar de halve finale. Al was het via de verlengingen.
Het meest opmerkelijke was dat de amateurs VVSB in de halve finale zit.

Wel leuk zo een amateurclub zo ver in toernooi, zouden ze nu gewoon wat prof aan zich mogen binden en die dan op amateurbasis laten spelen :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door MintberryC

Als ik het zo op rijtje zet lijkt programma van Ajax iets makkelijker maar ja als je zo als natte krant speelt is alles lastig......

Ja de uitwedstrijden van PSV lijken iets lastiger dan die van Ajax, omdat ze nog naar Alkmaar en Utrecht moeten. Maar ja, in de eredivisie kan iedereen van elkaar verliezen, dus vrij grote kans dat het gewoon tot de laatste dag spannend blijft. Dat is eigenlijk ook het leukste, die zondagmiddag dat alles tegelijk begint het bijhouden allemaal.

Laten we het hopen (al zou ik het ook niet erg vinden als Ajax 5 ronden voor einde schaal al heeft), maar dan moet Ajax wel de boel weer op rijtje krijgen anders kan het wel eens snel de kant van PSV op vallen......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Feyenoord is in iedergeval door naar de halve finale. Al was het via de verlengingen.
Het meest opmerkelijke was dat de amateurs VVSB in de halve finale zit.

Wel leuk zo een amateurclub zo ver in toernooi, zouden ze nu gewoon wat prof aan zich mogen binden en die dan op amateurbasis laten spelen :f_cool:.

Inderdaad. Al zou het me niks verbazen dat ze zoiezo al wat geld ervoor krijgen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou PSV gisteren goed op de broek gekregen, ben benieuwd wat dit voor zondag betekent nu Utrecht uit wat lastiger is.

Ze zullen nu wel tot op de tanden gewapend zijn maar dat heb je ook wel nodig in Utrecht :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door MintberryC

Laten we het hopen (al zou ik het ook niet erg vinden als Ajax 5 ronden voor einde schaal al heeft), maar dan moet Ajax wel de boel weer op rijtje krijgen anders kan het wel eens snel de kant van PSV op vallen......

Haha, hoop jij dat maar, ik niet hoor :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Jou cluppie kan daar van het weekend bij helpen, of moet PSV maar winnen _evil:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen zien. Van mij mogen zowel PSV als Ajax verliezen morgen.
Dan is mijn weekend weer geslaagd.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou nou en wie schiet daar dan iets mee op :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Feyenoord is al uitgeschakeld voor de titel dus alleen een nederlaag van Ajax vind ik genoeg. Laat PSV maar weer de titel pakken, hebben een beter elftal waarmee je je in Europa kunt tonen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Daar heb je misschien wel gelijk in, maar toch liever die schaal naar Amsterdam, dan moet PSV zich maar via voorrondes plaatsen :P

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Jou cluppie kan daar van het weekend bij helpen, of moet PSV maar winnen _evil:

Laten we dit dan allebei maar hopen :D. Gewoon weer 3-1 imo!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Teken ik voor :f_cool:, daarna zijn we weer geen vriendjes

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Nou nou en wie schiet daar dan iets mee op :f_cool:

Voordeel voor jouw is dat het verschil tussen Ajax en PSV gelijk blijft en voor mij is het gunstig dat Feyenoord wint.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Leuke wedstrijd tot op heden, lekker tempo ben benieuwd of ze dit 2e helft vol kunnen houden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb alleen de samenvatting gezien. Beetje jammer dat er enkele 'supporters' zich niet kunnen gedragen t.o.v. Vermeer. Hopelijk gaat Feyenoord nu weer beter spelen en vandaag viel het nog best mee. Al was het resultaat jammer.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja belachelijk meer kan ik er ook niet over zeggen.....

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Gelukkig wordt hij nu zwaar gestraft. Misschien dat een boete van minimaal 1.000 euro nog meer zou helpen voor dit soort dingen. Dan leren ze het denk ik wel snel af.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zulke gasten kun je niet zwaar genoeg straffen :P

Beantwoorden
Citeren