Gewoon opsluiten wegens openlijke bedreiging
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Zulke gasten kun je niet zwaar genoeg straffen![]()
Dat is zeker waar. Al zal een flinke boete denk ik wel een goede stimulans zijn om te stoppen.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Gewoon opsluiten wegens openlijke bedreiging
Kan ook. Al mogen ze dan wel de kost en inwoning betalen.
Dan is het meteen een dubbele straf.
Morgen begint alweer speelronde 23 met de wedstrijd SC Cambuur-FC Utrecht.
Zou mooi zijn als SC Cambuur voor een stuntje zou zorgen.
Verder hoop ik dat Feyenoord eindelijk weer zal winnen. Al is PEC Zwolle uit altijd lastig.
Beetje in dubio over die game. Was altijd Feyenoordfan (omdat waar ik woonde iedereen voor Ajax was en je kent me), maar heb ook in Zwolle gewoond ...
Beetje win/win en lose/lose situatie
We zullen zien wie er gaat winnen zondag.
Verder is het wel sneu dat ze nu zelfs bij dartswedstrijden Vermeer beledigen en bedreigen.
Al zou de media er wel wat minder tijd aan moeten besteden vind ik. Nu krijgt het weer veel aandacht.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Verder hoop ik dat Feyenoord eindelijk weer zal winnen. Al is PEC Zwolle uit altijd lastig.
Gaat niet gebeuren, jongen!
Die puntjes gaan netjes mee terug naar Utrecht.
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Verder hoop ik dat Feyenoord eindelijk weer zal winnen. Al is PEC Zwolle uit altijd lastig.Gaat niet gebeuren, jongen!
Dat blijkt maar weer. Al had er wel meer ingezeten.
Feyenoord heeft weer verloren en dit keer tegen PEC Zwolle dat een elftal aan blessures heeft.
Hopelijk winnen ze uiteindelijk weer als ze thuis tegen Roda JC moeten. Anders zakken ze nog verder weg in het klassement en kunnen ze alleen nog via de beker de Europa League halen.
Vorige week zag ik nog enige tekenen van herstel maar damn wat was het in Zwolle weer kansloos, als Feyenoord zo speelt kunnen ze van iedereen verliezen en wordt plek voor play offs nog lastig. Ze mogen nog blij zijn dan rest die rond zelfde plek staan ook veel punten morsen........
Naja, iig heeft Zwolle dan weer wel gewonnen, dat was mijn andere favoriet in die wedstrijd
Jammer dat mijn eerste favoriet daarin verloor, maar ze zullen het toch echt zichzelf moeten verwijten.
Verder hoop ik dat Feyenoord eindelijk weer zal winnen. Al is PEC Zwolle uit altijd lastig.Gaat niet gebeuren, jongen!
Ja, Cambuur wel vrij hard bestolen bij die niet gegeven penalty. In de tweede helft zag je wel heel duidelijk dat de krachten bij Cambuur weg waren.
Ja, Cambuur wel vrij hard bestolen bij die niet gegeven penalty. In de tweede helft zag je wel heel duidelijk dat de krachten bij Cambuur weg waren.
Volgende keer beter. Zou leuk zijn als de Friese clash blijft bestaan in de eredivisie, maar dan moet er wel flink wat gebeuren.
Update programma's, rest heb ik maar buiten beschouwing gelaten want die komen niet meer bij 1e plek in buurt
PSV:
05-03 FC Groningen - PSV
12-03 PSV - Heereveen
20-03 PSV - Ajax
02-04 AZ - PSV
09-04 PSV - Willem II
16-04 Roda - PSV
19-04 PSV - Vitesse
01-05 PSV - Cambuur
08-05 Zwolle - PSV
Ajax:
06-03 Willem II - Ajax
13-03 Ajax - NEC
20-03 PSV - Ajax
03-04 Ajax - Zwolle
09-04 Cambuur - Ajax
17-04 Ajax - Utrecht
20-04 Heereveen - Ajax
01-05 Ajax - Twente
08-05 de Graafschap - Ajax
Kortom worden spannende weken met Ajax nu wat "makkelijker" programma lijkt mij.
Maar ja PSV pakt de puntjes wel makkelijk de laatste weken......
De wedstrijd van 20 maart zal denk ik cruciaal zijn, maar nog genoeg kansen om her en der door beide ploegen wat punten te laten liggen.
Die is idd best wel belangrijk, als Ajax die verliest zou er mentaal wat kunnen knakken.......
Inderdaad en dan wordt het verschil natuurlijk ook groter.
Al heeft Ajax op papier de minste tegenstanders nog.
Als Ajax de lijn waarin ze nu zitten doorzet geef ik ze een goede kans om PSV te verslaan, die ook nog Atletico aan hun hoofd hebben. Als Ajax weer terugvalt naar wat ze een paar weken geleden waren dan kan je PSV meteen de kampioensschaal geven.
Ik Ajax alles behalve die pot tegen PSV wel winnen. PSV heeft met Ajax thuis, AZ uit, Vitesse thuis en Zwolle uit nog voldoende moeilijke wedstrijden staan en ook Roda is voor PSV vaak moeilijk.
PSV wint denk ik wel van Ajax, maar zelfs dan is er nog niets beslist.
We zullen zien. Ben benieuwd of Feyenoord de sterke lijn van de beker nu ook in de competitie zal aanhouden, zodat ze 3de blijven.