Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.9 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach joh dan doen we NAC er ook nog wel bij _evil:.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Erbij? Een duel tussen de Graafschap en NAC om uit te maken wie de sterkste is, want ze zijn allebei uitgeschakeld in de finale.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Was maar geintje maar zie het KNVB nog doen ook.......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat was wel eerlijker geweest. Al zou het apart zijn als er dan een competitie komt met 20 teams als NAC en de Graafschap toegelaten zouden worden. Levert wel weer 4 extra wedstrijden op voor iedereen, maar het zou denk ik nu wel het eerlijkst zijn. Dan laat je er 3 degraderen en 2 teams play-offs spelen om dan volgend jaar weer alles normaal te krijgen.

Beantwoorden
Citeren
elrio
PokerStrategist

Club Brugge heeft blijkbaar meer dan interesse in Ricardo van Rhijn van Ajax.
Jullie meningen over deze speler? ^^

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Geen verkeerde spelers maar hij is niet voor niks bij Ajax op bank gekomen.

Sprint erg vaak naar voren zonder rendement en is dan vaak ook nog niet op tijd terug......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zo te lezen gaat hij die kant op als de medische keuring positief eindigt:
Van Rhijn verruilt Ajax voor Club Brugge
Verder is het wel opvallend dat Ajax in de oefenwedstrijden nog niks gepresteerd heeft.
Al gaat het natuurlijk uiteindelijk pas volgende week om dat ze tegen PAOK Saloniki goed presteren.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Volgende week al is de eerste prijs van het nieuwe seizoen al te winnen voor Feyenoord en PSV in Amsterdam. Zou leuk zijn als Feyenoord daar zal winnen en dat er geen rellen ontstaan.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Feyenoord heeft het net als PSV niet slecht gedaan in de oefenwedstrijden. Ik ben benieuwd of Feyenoord weer mee kan doen om het kampioenschap.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal de tijd leren en oefenwedstrijden zijn natuurlijk geen graadmeter uiteindelijk, maar het is in ieder geval goed voor het zelfvertrouwen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Vandaag om 18.00u zullen we zien wie er werkelijk het beste voorstaat voor het begin van het seizoen.
PSV of Feyenoord. Hopelijk blijft het rustig qua geweld.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

PSV gewonnen las ik. Ik ben benieuwd of Feyenoord nou echt eens tot een van de laatste speeldagen meedoet op de titel. En ik denk dat Sparta er redelijk eenvoudig inblijft. Excelsior lijkt me degradatiekandidaat nummer 1.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen het zien. Heb zelf alleen de blessuretijd gezien.
Dus kan weinig over de wedstrijd zeggen, maar ik denk dat PSV wel terecht gewonnen heeft.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

PSV won gisteren vrij moeizaam. Vandaag zien of Ajax en Feyenoord ook zullen winnen.
Al verwacht ik dat vooral Feyenoord het lastig zal hebben in Groningen.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

De verdediging van de FC is nog erg zwak SDK. Ik vrees voor een eenvoudige 1-3 overwinning van Feyenoord.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen het vanmiddag zien.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

0-5 tja met een al tijden dramatisch spelende Reijnen, Rusnak, Antonia en Drost + van Nieff en Hiariej die het vorig seizoen al niet eens konden maken bij Cambuur en Excelsior.... Graag nog 2 echte kerels erbij kopen en Linssen, Idrissi, Mahi en Tibbling erin.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik vond ze wel erg tegenvallen, maar nu is Feyenoord in ieder geval 1 speelronde de koploper.
Al zegt het nog niks over hoe het over 34 wedstrijden zal zijn.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Blijf het beetje vroeg vinden de start van competitie, geen idee waarom? Meerdere teams zijn nog niet compleet of er kunnen nog spelers weg worden gekocht dus er is nog niet veel over te zeggen op dit moment. Al vond ik PSV niet al te overtuigend deze ronde......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat maakt het wel lastig inderdaad. Zou denk ik inderdaad beter als ze de laatste week van augustus zouden beginnen, maar dan zit je waarschijnlijk met de play-offs dat laat is afgelopen. Zo waren ze in België al een week eerder begonnen.

Beantwoorden
Citeren