Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.8 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Voor Ajax is de vroege competitiestart niet goed uitgepakt. Zou me niks verbazen nu ze al 5 verliespunten hebben dat ze het hele seizoen achter de feiten aan zullen lopen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Niks tegen Willem II maar schandalig is enige woord dat ik kan bedenken......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Feyenoord was gisteren ook niet overtuigend, maar die wonnen wel, maar het seizoen is nog lang en er kan nog veel gebeuren.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

FC Groningen heeft tot nu toe elke wedstrijd wel een stuk of 3 spelers die slecht presteren en dan is het niet te doen om punten te halen. PSV-uit komend weekend, triest dat ik gewoon hoop op een 3-0 verlies. Ben bang dat het namelijk eerder nog erger wordt dan dat we kans maken op een punt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal inderdaad lastig worden, maar de bal is rond.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Best intressant artikel over het verschil tussen Ajax en PSV momenteel: 'PSV toont continuïteit bij transfers, veel vraagtekens bij Ajax'. Zit denk ik best een kern van waarheid in.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

De knapste transfers waren die van Moreno en Guardado. Spelers die prima meekunnen in Spanje en waarvan je verwacht dat ze genoeg opties hebben naast PSV/de NL competitie.

Bizar eigenlijk dat het zo spannend was vorig jaar om de titel , want PSV is op papier zo veel sterker dan Ajax. Ben vooral benieuwd of Feyenoord het volhoudt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is afwachten. Al ging het met PSV tegen FC Groningen niet lekker. Dat hadden ze makkelijk moeten kunnen winnen na de rode kaart en miste ze alweer voor de 6de keer in 12 pogingen sinds vorig seizoen een penalty.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Vandaag begint de competitie weer. Ben benieuwd of Ajax van Vitesse zal winnen en verwacht ik dat PSV en Feyenoord normaal gesproken wel zullen winnen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Weinig verrassingen denk ik afgelopen weekend en volgend weekend de clash tussen PSV en Feyenoord.
Dat zal een spannende wedstrijd worden verwacht ik met PSV als favoriet.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik denk dat als Feyenoord wint er meer mensen zullen zijn die ze als serieuze titelkandidaat zien. Van mij mag het, ik gun het ze wel.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

We zullen zien, maar het zou me niks verbazen als PSV ze weer even met beide benen op de grond zet......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen het zondag zien. Het zal een interessante confrontatie worden.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Gratz Shovingloose!

Groningen heeft Utrecht werkelijk op elke positie overklast vandaag en verdiend met 1-5 gewonnen. Ik hoop dat dit Utrecht weer even met beide beentjes op de grond zet en dat het vanaf nu weer beter wordt, haha.

FC Utrecht fan Mintberry

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Bedankt MintberryC!

Eindelijk wat snelheid in het aanvalsspel en niemand die een grote fout heeft gemaakt (bij FC Groningen dan). Mahi en Idrissi zijn echt hele goede spelers voor eredivisiebegrippen. De rest is middelmaat, hoewel Het centrum inmiddels goed bevalt en de backs aan hun niveau beginnen op te trekken. Toch hoeven we niet te hard te juichen, want zoals bij elke subtopper is éé­n zwaluw nog geen zomer. Nu een prima pot, om een week later weer als lamzakken zonder kansen een compleet kansloze pot te spelen. Alle clubs hebben daar eigenlijk last van buiten de top 3 en AZ. Geen andere club kan regelmatig Europees voetbal behalen en daarin ook nog potten breken. Gelukkig is er elk jaar weer hoop op stabielere tijden! Succes dit jaar en een 8e a 9e plek zou toch haalbaar moeten zijn voor Utrecht.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooie overwinning inderdaad. Al speelt FC Utrecht tot nu toe een slecht seizoen.
Morgen zien wat de gevolgen zijn voor iedereen die Europees hebben gespeeld.
Al zou dat in het begin van het seizoen nog geen gevolgen moeten hebben.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Beetje opvallend dat ADO verloor van FC Twente met 4-1 en dat in de wedstrijd Roda JC en SC Heerenveen 0-3 3 spelers van het veld werd gestuurd.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Feyenoord won toch best verrassend van PSV met 0-1, maar best leuk dat ze nu eindelijk weer serieus zullen meedoen voor de landstitel. Al is de weg nog lang met 28 wedstrijden te gaan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het is maar goed dat ik van de week geen geld op het voetbal heb gezet (niet dat ik dat anders wel doe), zowel bij EL als nu zat ik er totaal naast......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zo zie je maar weer dat de bal rond is en dat een verrassing zomaar kan gebeuren.

Beantwoorden
Citeren