Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.8 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Gisteren toch wat kleine verrassingen in de beker:

Vandaag komen o.a. PSV en Ajax in actie die normaal wel door zullen gaan. Al is de beker vrij onvoorspelbaar,

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ajax denkt wat spelers rust te kunnen geven, of dat verstandig is we zullen zien.

Verder wel benieuwd hoe dat video ref in zijn werk gaat dus zal TV wel ff aan zetten vanavond.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ajax en PSV zijn door. Dus het pakte wel goed uit.
Hier de uitslagen van gisteren:

Enige opvallende uitslag is dat Spakenburg van Fortuna Sittard won, maar verder geen verrassingen volgens mij.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Allemaal duidelijke uitslagen gisteren:

Morgen weer wedstrijden voor de competitie.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

PSV had nog best veel moeite met Excelsior door met 1-3 te winnen.
Vandaag zien of Feyenoord ook weer wint.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Weinig problemen voor Feyenoord met een mooie 5-0 overwinning.
Volgend weekend weer een speelronde.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja kan leuke strijd worden zo nu ook Ajax de boel op rijtje heeft gaat het wel tussen deze drie.

Nu Dijks weer gewoon als linksback neer zetten, het is tot op heden nog niet verkeerd gegaan met Sinkgraven maar als die echte buitenspeler met acties tegen zich krijgt gebeurd dit nog wel......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal de tijd leren en de competitie is nog lang. Al verwacht ik komend weekend weinig verrassingen bovenin. Al heeft PSV wel een lastige uitwedstrijd in Heerenveen

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dus heeft PSV 2 dure punten laten liggen en kan Ajax vandaag over hen heen gaan en Feyenoord kan weer uitlopen als ze winnen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Morgen begint de competitie weer en ik denk dat de wedstrijd tussen AZ en Vitesse de meest spannend zal zijn.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Als we morgen maar winnen van Heerenveen, dan vind ik alles best :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou van mij mogen ze, vraag me niet waarom maar heb meer met Groningen dan met Heerenveen :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal lastig worden voor FC Groningen, maar we zullen het zien.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ja was erg lastig met zo'n scheidsrechter. Voor elk wissewasje een gele kaart trekken, echt bizar.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Wel een duidelijke nederlaag voor FC Groningen. PSV laat ook weer dure punten liggen.
Vandaag zien wat Ajax en Feyenoord gaan doen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ajax won vrij eenvoudig en Feyenoord had het een stuk moeilijker en won met moeite en wat fortuin van NEC. Volgende wek maar zien wat Feyenoord en Ajax tegen elkaar zullen presteren.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou van mij mag Feyenoord wel net zo spelen als van het weekend tegen Ajax :f_cool:

Beantwoorden
Citeren

Ajax wordt vrij simpel kampioen. Iedereen denkt nu dat Feyenoord het gaat halen, maar je moet de dingen anders bekijken.

Je kijkt naar Ajax alleen, en dan zie je dat die ploeg prima speelt en presteert. Feyenoord's prestatie moet je even niet meenemen in het geheel. Het aantal punten dat Ajax gaat halen zal rondom de negentig liggen. Die ploeg zal nog zelden punten laten liggen.

Feyenoord doet wat het altijd doet: het zichzelf verknallen. Te zeer bezig met vanalles en nog wat, en uiteindelijk eindigt men op grote puntenachterstand van Ajax. Tweede? Heel misschien, maar dan zullen ze toch beter moeten gaan spelen dan nu.

PSV zal wel weer terugkomen, maar de titel zit er niet in. Zeer waarschijnlijk tweede, en dat is met dit team een prima prestatie.

De NL-competitie heeft alleen Ajax en af en toe PSV. Wat er voor de rest meespeelt doet niet zo ter zake.

Benieuwd of Ajax ooit weer eens hoog kan komen in de CL. Met Bosz als trainer zou dat best wel eens kunnen. Eerst een goed Uefacupseizoen draaien.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen het allemaal wel zien, maar eerst zin hoe de wedstrijd zal verlopen.
Aangezien het dan weer heel anders eruit kan zien qua niveau.

Beantwoorden
Citeren

Het klinkt misschien niet zo, maar ik ben absoluut voor Feyenoord. Heb door de jaren heen geleerd om realistisch te zijn. Tuurlijk hoop ik dat Feyenoord weer eens kampioen wordt, maar ben bang dat het niet meer gebeurt.

Beantwoorden
Citeren