Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.9 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Benieuwd hoe Feyenoord hier mee om gaat, kan twee kanten op. Of ze knallen er zondag op of ze hebben toch mentaal tikje gehad.

Spel na winterstop was al niet al te denderend maar goed NEC moet toch wel te doen zijn zou je zeggen......

Normaal gesproken zou dat inderdaad geen problemen moeten opleveren, maar de bal blijft rond natuurlijk. Al hoop ik dat ze hier gewoon van zullen herstellen en dst ze weer goed zullen presteren nu het alleen nog om de competitie draait.

Beantwoorden
Citeren

Komt weer een spannende ronde aan, al lijkt het op papier niet zo.

Normaal gesproken wint PSV bij Heracles, en ook Ajax zal zijn plicht doen tegen ADO op eigen terrein. De vraag is hoe Feyenoord de uitschakeling in de beker heeft verwerkt. De druk is weer fors toegenomen, hoewel er in de competitie voor de club helemaal niks is veranderd. Nog steeds vijf punten voor met een beter doelsaldo dan de Amsterdammers.

Ook onderin spanning troef. Gaat de club op de heuvel Excelsior kloppen? De sneeuw is zo goed als weg, dus dat voordeel is ook verdwenen. Komt het nog goed met de koempels?

En niet te vergeten is daar de kraker van het Noorden. Kan de club van onze Shove de taaie Friezen bij de strot grijpen?

Leuke affiches dit weekend.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

:f_cool: Ik ben erbij morgen, hopelijk wordt het net zo'n wedstrijd als uit tegen Utrecht, Zwolle en Heracles.:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren

The Shove in Friesland! Vol gas geven daar! Heel veel succes voor de FC!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

PSV weet nog niet te overtuigen, maar we zullen zien wat er vandaag allemaal gebeurd.
Veel plezier in Heerenveen vandaag ShovingLoose.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Feyenoord won vrij eenvoudig. Dus een mentale inzinking was er niet en volgende weekend is El Ahmadi er ook weer bij. Verder knap dat FC Groningen gelijk heeft gespeeld in Heerenveen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou het eerste half uur was niet best.

Benieuwd naar volgend weekend Twente - Feyenoord / Roda - Ajax / AZ -PSV dat kan wel eens punten gaan kosten.......

Beantwoorden
Citeren

De prognoses van mijn kant.

Twente-Feyenoord 1-1
Roda JC-Ajax 0-3
AZ-PSV 2-1

Wordt een leuk weekend voor Ajax, maar Feyenoord houdt nog steeds een fijne voorsprong.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Waar kan ik tekenen?

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Verder knap dat FC Groningen gelijk heeft gespeeld in Heerenveen.

Niet echt knap ofzo, gewoon een aardig resultaat.

Beantwoorden
Citeren

Tekenen? Niet bij mij ;) Ik hoop dat Feyenoord er hard overheen walst, maar Twente is een stugge ploeg. Die klop je niet zomaar.

En ja, Roda staat heel erg veel te laag. Ajax zou het toch lastig kunnen krijgen, maar de ploeg is simpelweg de beste van NL, en derhalve lijkt het me sterk dat ze een steek laten vallen.

PSV kan niet beter.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen zien of je prognose uitkomt komend weekend.
Al hoop ik dat Feyenoord gewoon wint.

Beantwoorden
Citeren

Natuurlijk.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Of Ajax ook werkelijk het beste team van Nederland heeft zullen we de komende maanden wel zien.

Beantwoorden
Citeren

Dat hebben ze zeer zeker, maar of het ook tot een titel leidt is vers twee. Hopelijk niet.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. Eerst dit weekend maar weer zien en stap voor stap zien hoe het zal aflopen.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Even ter opfleuring van dit topic:
:f_love:

Beantwoorden
Citeren

Mooi man!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik neem aan dat zij vandaag normaal wel zullen winnen van Excelsior en dan zitten ze nog steeds in de race voor Europees voetbal met het play-offs systeem hiervoor. Al is er daarvoor natuurlijk nog een lange weg te gaan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Eerst maar eens zien hoeveel tickets er volgend jaar zijn, geen idee hoe dit nu precies zit?

Beantwoorden
Citeren