Leuke redenering :), omdat Ajax al genoeg heeft gewonnen mogen ze niet meer.
Dan moet de rest maar beter zijn best doen!!
Leuke redenering :), omdat Ajax al genoeg heeft gewonnen mogen ze niet meer.
Dan moet de rest maar beter zijn best doen!!
Op dit moment doet Feyenoord goed zijn best en Ajax wil er vast geen 4de ster bij hebben gezien de stadslogo. Dus hoeven zij ook geen kampioenschap erbij
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Kruizen en sterren is toch wel verschillend hoor ♠_evil:
De vorm is inderdaad wel verschillend, maar de 4de ster zal er vast wel een keer van komen, maar hopelijk duurt dat nog een flinke tijd.
Hmmm dat zie ik deze eeuw niet gebeuren, weet niet hoeveel titels ze hebben met het zit ergens tussen de 10 en 20
14 om precies te zijn, maar dan is het inderdaad niet logisch dat Feyenoord er binnen 83 jaar 26 titels pakt. Al weet je het natuurlijk nooit.
Het was toch nog billen knijpen voor de top 3 afgelopen weekend.
Vooral PSV kwam goed weg gistermiddag met een 4-3 overwinning.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Vooral PSV kwam goed weg gistermiddag met een 4-3 overwinning.
dat is bijna meer goals in 1 wedstrijd dan Roda tot nu toe dit hele seizoen
Dat is inderdaad wel grappig en Cambuur heeft de halve finale gehaald in de beker ten koste van FC Utrecht dat ook best grappig is dat het gebeurd. Ben benieuwd of Feyenoord uit tegen Vitesse ook door weet te komen. Dat wordt denk ik een flinke opgave.
Beker is leuk, maar de titel gaat voor. Zouden ze eruit vliegen, dan zij het zo. Toch zou ik liefst zien dat ze winnen om het ritme van winnen te houden.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is inderdaad wel grappig en Cambuur heeft de halve finale gehaald in de beker ten koste van FC Utrecht dat ook best grappig is dat het gebeurd. Ben benieuwd of Feyenoord uit tegen Vitesse ook door weet te komen. Dat wordt denk ik een flinke opgave.
Je moet maar even wat pagina's terug scrollen daar vond een Utrecht supporter het nogal leuk dat Ajax er uit vloog tegen Cambuur.
Ik noem geen namen he
Prima. Nu ligt Feyenoord er ook uit. Dus denk ik dat Vitesse en AZ normaal de finale zullen halen, maar in bekervoetbal weet je het natuurlijk nooit.
Benieuwd hoe Feyenoord hier mee om gaat, kan twee kanten op. Of ze knallen er zondag op of ze hebben toch mentaal tikje gehad.
Spel na winterstop was al niet al te denderend maar goed NEC moet toch wel te doen zijn zou je zeggen......
Heb, zoals voorheen, nog steeds nul komma nul vertrouwen in een titel voor Feyenoord. Als de ploeg Karim El Ahmadi zo zeer mist, en Joergensen ook niet meer scoort, vind ik de basis te smal om de ploeg hiervoor echt serieus te nemen.
Normaal gesproken wordt nul twintig toch vrij eenvoudig kampioen.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Deze moest ik toch even naar boven halen![]()
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
![]()
Hahaha, stug ploegje, dat Cambuur, of niet dan!