Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.8 K Weergaven

Nou Shove....niet te gauw zeggen. Ik kon afgelopen zondag duidelijk zien dat Ajax een beetje met de moed in de schoenen begint te spelen telkens Feyenoord zijn wedstrijd eerder op de dag speelt en wint. Tegen Heracles waren het de dode spelmomenten die Ajax erover heen hielpen. M.a.w. de verdediging van Heracles stond rechtop te slapen. Tevens was er een duidelijk doelpunt afgekeurd van de Almeloers, en hadden ze goede kansen.

Zou Feyenoord weten te winnen van Sparta dan krijgt Ajax het nog moeilijker, en zou Groningen plots met dikke cijfers kunnen winnen! Maar...wint Feyenoord wel op het Kasteel? Ik betwijfel het. Nog altijd ben ik niet onder de indruk van Feyenoord, al was het tegen PSV wel beter.

We gaan het zien. Schreeuw de longen uit je lijf, Shove!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen het vanavond allemaal weten hoe het is afgelopen, maar normaal zou Sparta voor Feyenoord geen problemen moeten opleveren.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Nou Shove....niet te gauw zeggen. Ik kon afgelopen zondag duidelijk zien dat Ajax een beetje met de moed in de schoenen begint te spelen telkens Feyenoord zijn wedstrijd eerder op de dag speelt en wint. Tegen Heracles waren het de dode spelmomenten die Ajax erover heen hielpen. M.a.w. de verdediging van Heracles stond rechtop te slapen. Tevens was er een duidelijk doelpunt afgekeurd van de Almeloers, en hadden ze goede kansen.

Zou Feyenoord weten te winnen van Sparta dan krijgt Ajax het nog moeilijker, en zou Groningen plots met dikke cijfers kunnen winnen! Maar...wint Feyenoord wel op het Kasteel? Ik betwijfel het. Nog altijd ben ik niet onder de indruk van Feyenoord, al was het tegen PSV wel beter.

We gaan het zien. Schreeuw de longen uit je lijf, Shove!

Dan heb je denk ik alleen 1e helft gezien want in 2e helft had Ajax geen kind aan Heracles en ook in de 1e helft had Ajax in 1e kwartier een bak aan kansen......

Verder maakte Ajax uit mijn hoofd alleen de 2-1 uit corner :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Damn wat een fouten vandaag weer van scheidsrechter, tel zo 4 grove fouten.

Hoeveel moeten er nog volgen voor KNVB nu echt iets gaat doen met videoscheids, het was echt weer te triest voor worden vandaag.....

Beantwoorden
Citeren

Wees blij, anders had Ajax nu zeven punten achter gestaan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nee want een videoref had die bal die over lijn afgekeurd wegens hinderen keeper _evil:......

En die had de goal van Groningen afgekeurd / Ajax penalty gegeven.

Beantwoorden
Citeren

De goal van Groningen was rechtmatig.

Ajax heeft intussen wel genoeg penalties gekregen. Die bij Groningen was er geen. De Ajaksers hebben de vallende ziekte.

Hinderen keeper? Nee, we zijn toch nog wel echte mannen?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Onana had gewoon na die actie de bal weg moeten schieten en dan was er niks aan de hand geweest. Al vond ik zijn interview na afloop van de wedstrijd een compliment waard.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dat is een ander punt en had ie ook moeten doen.......

@Robbie: scheids gaf achteraf toe dat hij fout zat met goals Groningen. En als je gewoon recht op penalty hebt doet het er niet toe hoeveel je er hebt gehad in verleden. Het ging om 2 momenten: met Younes ok daar kan ik nog inkomen dat hij hem niet geeft, maar in 2e helft wordt Sanchez gewoon bijna in tweeën geschopt.

Kortom Robbie get your facts together voordat je weer kansloze anti Ajax post maakt.....

Beantwoorden
Citeren

Vijf minuten extra speeltijd in een pot met twee goals en nauwelijks blessures??? Een corner die nog genomen mag worden ver na verstrijken van de blessuretijd? Een vrije trap vlak voor tijd die er geen was (springpaardje Kluivert)? Dat zijn gewoon feiten, hoor.

In tweeen geschopt? LOL. Vallende ziekte. Staan ze om bekend.

De scheids moet dit na afloop zeggen onder zware druk. Je hoorde hem letterlijk zeggen dat er niemand protesteerde. Nou...als er dus wel geprotesteerd was was het feestje niet doorgegaan. M.a.w. een beslissing nemen op basis van protest en niet op basis van een feit. Hij heeft Ajax nu uitgenodigd te protesteren, en dan krijgen ze wat ze willen. Ongelooflijk wat een achterlijken daar in Zeist.

Beantwoorden
Citeren

Dat is het verschil tussen Ajax en Feyenoord. Bij Ajax wordt er moord en brand geschreeuwd als het even niet goed gaat, en altijd heeft iemand anders het gedaan. Bij Feyenoord is men ook boos als het mis gaat, maar we hebben gisteren verloren door eigen falen. Punt. Die goal die niet wordt gegeven is pijnlijk, maar als je als ploeg een goede pot speelt wordt het gewoon 1-4 ipv 1-5.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Wat kun jij toch heerlijk onzin uitkramen, Robbie.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Wat kun jij toch heerlijk onzin uitkramen, Robbie.

:mdr:

Beantwoorden
Citeren

Wat voor de een onzin is, is voor de ander de waarheid, en andersom.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Best wel onzin, Onana wordt gewoon geraakt (beelden liegen niet, of raakt hij hem volgens jou niet dan?) en dat heeft niks met protesten of wat dan ook te maken. Snap dat hij het niet kan zien maar een fout is gewoon een fout. En ja hij moet gewoon bal wegrossen en ja Ajax speelde niet best dat kan ik best toegeven.

Nou die 5 minuten waren imo gewoon terecht, standaard 3 minuten + nog 2 minuten omdat Groningen gruwelijk tijd zat te rekken. En die ver in blessuretijd valt wel mee met 30 seconden.

Neem verder maar van mij aan dat Colombianen niet van de valziekte zijn, dat hoef je daar niet te flikken dan wordt je volgende keer echt in tweeën geschopt :tongue:

Tot slot die goal van Feyenoord had nooit goed gekeurd mogen worden omdat de keeper binnen zijn gebied in lucht aan werd gevallen en dat mag NIET. de Bal was inderdaad over lijn maar een goals was het niet door het voorgaande; ook dit gaf scheids achteraf toe of was dit dan ook onder druk?

Hier past de Trump term alternatieve feiten mooi bij of je moet de regeltjes misschien eens keer doornemen _evil:.....

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Was 1 situatie die rijp was voor een penal, vlak na de 1-0 (zal wel met Sanchez geweest zijn). Andere situaties stelde niet veel voor. Matig voetbal trouwens.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ben ik met je eens die in 1e helft met Younes kun je geven maar hoeft van mij niet :P.

Beantwoorden
Citeren

Ik geloof dat pc een beetje geirriteerd is dat zijn clubje niet optimaal heeft kunnen profiteren.

Moet er een beetje om lachen.

Kan er nog een hele tijd over door gaan, maar echte Ajaksers kunnen nu eenmaal niet goed er tegen als het eens een wedstrijd tegen zit.

Trouwens, wat heeft Trump hiermee te maken? De beste man spreekt de juiste woorden, en daar kan links Nederland niet zo goed mee omgaan. Maar er komt nog een tijd hier dat men nog zal smeken om zijn zgn. alternatieve feiten. Echter dan zal The Trump niet thuis geven. Hij heeft de andere landen genoeg gewaarschuwd. Hij heeft gelijk.

Maar goed, ik zal er maar weer over ophouden, anders wordt nog gezegd dat het niet op een pokerforum thuis hoort. Tja, ik ben niet begonnen met het noemen van de naam Trump. :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Afgezien daarvan zie ik de logica met Trump en de eredivisie ook niet zo.
Komend weekend kan er ook weer wat gebeuren bovenin met voor zowel Ajax als Feyenoord 2 lastige thuiswedstrijden.

Beantwoorden
Citeren

Ja, erg lastige wedstrijden, maar....maakt niks uit, zolang we maar winnen!

Beantwoorden
Citeren