Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.9 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Ik geloof dat pc een beetje geirriteerd is dat zijn clubje niet optimaal heeft kunnen profiteren.

Moet er een beetje om lachen.

Kan er nog een hele tijd over door gaan, maar echte Ajaksers kunnen nu eenmaal niet goed er tegen als het eens een wedstrijd tegen zit.

Nee heb gewoon gruwelijke hekel aan supporters die niet beetje respect op kunnen brengen voor supporters van een andere club. Kan prima toegeven dat Ajax niet best speelde, kan ook nog zeggen dat Feyenoord de titel verdiend als ze na 34 wedstrijden bovenaan staan en dat voor een Ajax supporter nog wel.....

Beantwoorden
Citeren

Dan heb je geen hekel aan mij gelukkig, PC. Ik kan prima door een deur met om het even welke supporter. Ik kan het echter alleen heel moeilijk laten om iemand te stangen. Het zit me in het bloed. Respecteren doe ik iedereen, en ook elke Ajax-supporter.

Kijk, als je na 34 potjes bovenaan staat ben je terecht binnen. Die reeks is lang genoeg.

Tuurlijk, als Ajax kampioen wordt hebben ze dat verdiend, dat is gewoon een feit. Dan ben je immers de beste.

Het over en weer wat treiteren hoort er een beetje bij, zolang het maar leuk blijft. De dingen die ik soms naar mij hoofd geslingerd krijg...maar ze zijn goed, hoor. Vraag me weleens af hoe ze erop komen. Dat hoort erbij, en dat is ook leuk.

Laten we hopen op een reeks fijne potjes de komende tijd, te beginnen met donderdag. Kopenhagen - Ajax.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dan heb ik je in dit geval verkeerd ingeschat, maar je bent soms ook wat lastig te peilen _evil:.

Beantwoorden
Citeren

Ja, daar hebben wel meer mensen moeite mee. Kon ik dat maar in het poker gebruiken, ey :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zeker, maar dan moet het wel in positieve zin zijn dat je lastig te peilen bent.
Zodat je er voordeel uithaalt.

Beantwoorden
Citeren

Jazeker, geen negativiteit, maar positief knallen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ben benieuwd wat Ajax en Feyenoord er zondagmiddag van maken na toch een mindere wedstrijd van beide.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Beide toch relatief eenvoudig gewonnen.
Al viel me SC Heerenveen en FC Groningen behoorlijk tegen dit weekend.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Als Heerenveen het komend weekend er maar staat dan :f_love:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Zonder creativiteit (structureel) en werklust (in 75% van de wedstrijden) is het moeilijk resultaat halen. Een klein wondertje dat we nog niet bij de onderste 3 staan.

Beantwoorden
Citeren

Nog steeds tip ik Ajax als kampioen. Feyenoord kan die race niet meer volhouden. Kwestie van een paar wedstrijden, en dan staat Ajax op een, en zijn ze binnen. Ik zie Feyenoord nooit meer kampioen worden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen het zien, maar met het Europese avontuur van Ajax heb je wel kans dat zij eerder punten laten liggen op momenten dat je het niet verwacht.

Beantwoorden
Citeren

Ik hoop dat je gelijk hebt, SDK, maar ben er echt pessimistisch over. Maar goed, we hebben het wel helemaal in eigen hand.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

PSV heeft weer gewonnen en we zullen vandaag zien of Feyenoord en Ajax hetzelfde zullen doen.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Zonde, dat puntverlies van Excelsior.

Beantwoorden
Citeren

Whahahahaha, Shove! Heerlijk uitgedrukt, en idd...twee punten te weinig.

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Zonde, dat puntverlies van Excelsior.

Haha lekker...

Lijkt me nu wel duidelijk wie er kampioen wordt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja de schaal mag gegraveerd gaan worden.......

Ach als Ajax dan de Europa League wint ben ik ook tevreden _evil:

Beantwoorden
Citeren

Nou, zes punten is niet zoveel. Wint Ajax de topper, en verliest Feyenoord van bijvoorbeeld Vitesse staan ze gewoon weer gelijk.

Dit zegt nog helemaal niks, hoor.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja dan staan ze gelijk een heeft Feyenoord nog veel beter doelsaldo met nog maar paar wedstrijden te gaan, dus feitelijk staan ze zelfs 7 punten voor.....

Kijk alles kan nog maar begin me er beetje bij neer te leggen, heb Ajax niet gezien maar vrees gevalletje niet scherp na donderdag.

Beantwoorden
Citeren