Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.9 K Weergaven

En dan nu.....

Een vette schorsing......

Beantwoorden
Citeren

Wat een baas die Immers. :D

Zal wel net als Vertonghen 1 wedstrijd worden neem ik aan.

Beantwoorden
Citeren
LiquidCity
PokerStrategist

Ik vind dit persoonlijk nog wel een graadje erger dan dat wat Vertonghen deed. Beide acties kan ik echter wel appreciëren :P. Maar het zal inderdaad wel 1 wedstrijd worden.

Beantwoorden
Citeren

Vertonghen kreeg twee wedstrijden allereerst. Bovendien is: Het zijn maar kutkakkerlakken imo wel een stuk minder erg dan: We gaan op Jodenjacht.

Dus 3 a 4 potten lijkt me hier meer op zijn plaats tbh

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

idd, vooral als dat van vertongen een feit is en dat van immers een complete bevolkingsgroep beledigt.

Beantwoorden
Citeren

Niet echt antisemitisme als de context impliceert dat het om ajaxfans gaat, en niet om een grotere groep.

Maar goed.

Er wordt in deze thread nogal gerekend over Ajax. Ik vind het een tikkeltje naief. Ik gun het iedereen evenveel hoor, maar als je nu denkt dat Ajax nog kampioen kan worden, dan heb je de laatste weken niet echt opgelet heb ik het idee.

Ze bakken er niet veel van namelijk. Ik kijk vooral naar hoe de kandidaten spelen, en dan steekt Twente er bovenuit. Die acht ik dan ook favoriet voor de titel. Ik verwacht niet dat Ajax deze dip nog te boven komt. Dan moeten ze eerst groeihormonen voor het middenveld regelen.

Overigens vond ik Ajax (ironisch genoeg) vooral aanvallend niet goed. 3 tegendoelpunten en toch vertrouwen in de verdediging idd. Dat komt omdat de keeper 2 taken heeft in het veld. Tegendoelpunten voorkomen door in de weg te gaan staan, en het neerzetten van de verdediging. Verhoeven doet dat laatste gewoon helemaal niet. Hij is muisstil. Kijk dan eens naar stekelenburg, die schreeuwt de longen uit zijn lijf bij een corner. Iemand die in de 5meter aan kan nemen is altijd een fout van de keeper. Is het niet omdat hij uit moet komen, dan tenminste omdat hij het beste overzicht heeft, en zijn verdedigers voordat de corner genomen wordt op hun dekkingsfout attent moet maken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Geef het pas op als het wiskundig niet meer kan dat heb ik de laatste jaren wel geleerd. Uit mijn hoofd gezegd seizoen 06 - 07 (sorry voor het voorbeeld Kees het doet bij mij ook nog pijn :f_cry: ): AZ hoefde "alleen" maar te winnen van Excelsior in laatste ronde. Wat gebeurd er ze verliezen en PSV waarmee niemand mee rekening hield wordt op 1 doelpunt kampioen. Zeg niet dat het makkelijk kan maar het kan nog zeker. PSV nog wat pittige uitwedstrijden en Twente moet ook nog naar Ado en die hebben ze nog niet gewonnen hoor.

En wat is er trouwens mis met Ajax deze afgelopen weken? Ok ze hebben na winterstop punten laten liggen bij Roda en Ado niks raars toch? Daar winnen weinig ploegen. Ok niveau soms zwaar beneden peil maar over algemeen speelt Ajax best aardig (gisteren ook voor de 1-0) dus als er ineens iets ontstaat waarom niet?

Ben het met je eens Twente heeft grootste kans, maar die spelen na Europa League vaak een baggerwedstrijd en die mogen zo maar 1 hebben en dan staat Ajax alweer in de nek en PSV ben ik helemaal niet kapot van sorry.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Rogier
idd, vooral als dat van vertongen een feit is en dat van immers een complete bevolkingsgroep beledigt.

Dit is echt zo'n domme opmerking. Jij weet ook wel beter Rogier.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ

soms is trollen zo obvious dat ik me echt afvraag of ik sarcasme tags moet gebruiken >.<

Beantwoorden
Citeren

soms is trollen zo obvious dat ik me echt afvraag of ik sarcasme tags moet gebruiken >.<

:facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Leegloop bij Feyenoord?

22maart:
Ron Vlaar zal voorlopig zijn verbintenis met Feyenoord niet verlengen. De Rotterdamse club deed de aanvoerder een contractvoorstel, maar de verdediger gaf aan nog geen beslissing te willen nemen.

23 maart:
Stefan de Vrij tekent niet zomaar een nieuw contract bij Feyenoord. De Rotterdamse club heeft de negentienjarige centrumverdediger aangeboden zijn tot 2012 lopende verbintenis open te breken en verlengen, maar De Vrij wil niets overhaasten.

Wie volgt morgen?
Of zullen beide heren alsnog bijtekenen?

Beantwoorden
Citeren

De Vrij staat in de belangstelling van Arsenal, die hebben een bod gedaan van €2 Miljoen oid.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
De Vrij staat in de belangstelling van Arsenal, die hebben een bod gedaan van €2 Miljoen oid.

Ok, gezien de financiële situatie lijkt me dat dan duidelijk: Gone

Beantwoorden
Citeren

Waar heb je dit gelezen?

Want Feyenoorders hadden zelf het gerucht van Arsenal en De Vrij verzonnen om Jack "laten we het over Ajax hebben" Van Gelder te naaien. Wat perfect lukte. :D

Beantwoorden
Citeren

Waar heb je dit gelezen?

Want Feyenoorders hadden zelf het gerucht van Arsenal en De Vrij verzonnen om Jack "laten we het over Ajax hebben" Van Gelder te naaien. Wat perfect lukte. :D

Onder meer in het AD

Beantwoorden
Citeren

Lol. Dat lijkt nog steeds om dit bericht te gaan:

http://www.lunaticnews.nl/nieuws/cheque-bedankt/

Beantwoorden
Citeren

Vertonghen kreeg twee wedstrijden allereerst. Bovendien is: Het zijn maar kutkakkerlakken imo wel een stuk minder erg dan: We gaan op Jodenjacht.

Dus 3 a 4 potten lijkt me hier meer op zijn plaats tbh

De aanklager van de KNVB heeft vijf wedstrijden schorsing geëist.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Cruyf weer in botsing met de directie van Ajax

Beantwoorden
Citeren

Wat denken we trouwens van Hongarije tegen Nederland vanavond? Ga voor de 1-3 :)

Beantwoorden
Citeren