Hopelijk kan Bert woensdag hotel in Polen / Oekraine al boeken en dan daaro revenge op Spanje ♠_evil:.
Vrees voor matige wedstrijd van NL met krappe overwinning, maar laten we hopen dat het anders loopt.
Hopelijk kan Bert woensdag hotel in Polen / Oekraine al boeken en dan daaro revenge op Spanje ♠_evil:.
Vrees voor matige wedstrijd van NL met krappe overwinning, maar laten we hopen dat het anders loopt.
Zaterdagavond is de strijd om de koppositie tussen Twente - PSV. Wat denken jullie dat het gaat worden?
Ik mocht die De Leeuw nooit zo erg, maar daar is verandering ingekomen. Wat een baas.
Heerlijke wedstrijd
En ook nog eens een terechte winnaar! Jammer dat ik morgenvroeg weg moet, anders had ik wel een flink aantal biertjes achterover geslagen.
2-0 voor Twente tegen PSV, waren ze ook veel beter?
Gaat nog een spannende laatste speeldag worden met Ajax-Twente op het programma!
Hopelijk staan ze dan al 4 punten voor
Wel gek dat de bekerfinale (weer tegen Ajax dus) voor de laatste competitiewedstrijd is...
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
2-0 voor Twente tegen PSV, waren ze ook veel beter?Gaat nog een spannende laatste speeldag worden met Ajax-Twente op het programma!
In de samenvatting leek Twente beter. Vooral in de tweede helft. Competitie zal door deze uitslag iig spannend blijven tot het eind.
Programma van deze week:
08-04-2011 20:45 AZ - NAC Breda
09-04-2011 18:45 VVV Venlo - NEC
09-04-2011 19:45 ADO Den Haag - Vitesse
09-04-2011 19:45 Excelsior - De Graafschap
09-04-2011 20:45 Willem II - Heracles Almelo
10-04-2011 14:30 FC Twente - Roda JC
10-04-2011 14:30 Ajax - FC Groningen
10-04-2011 14:30 FC Utrecht - Feyenoord
10-04-2011 16:30 PSV - SC Heerenveen
Als ik eerlijk ben is Twente de beste ploeg.
Maar hoop stiekem nog dat Ajax weer binnen 3 punten kan komen. Zou leuke laatste speelronde kunnen worden dan....
Vrees dat het tegen beter weten in is hopen maar heb laatste jaren wel vreemdere dingen gezien :].
twente was echt wel beter dan psv, vooral in de 2e helft.
wereldgoal jansen overigens, lijkt me sterk dat die niet tot speler van t seizoen word uitgeroepen. Heeft heel seizoen lang extreem goed gespeeld
en van ajax verwacht ik niet te veel. komt ajax niet binnen 3 punten van twente of PSV dan is twente kampioen, en ik verwacht dat laatste eerlijk gezegd
Vanavond de eerste kwartfinale wedstrijden in de Europa League: Benfica - PSV en Villarreal - FC Twente. Behoorlijk pittige tegenstanders. Benfica staat tweede in de Portugese competitie en Villareal vierde in de Primera Division.
Iemand die zich aan een voorspelling durft te wagen?
Durf geen voorspelling te geven bij FC Twente.
Als je de opstelling bekijkt komen ze niet voor de winst wat je ze natuurlijk niet kwalijk kunt nemen.
Het wordt in ieder geval een mooie pot!
Veel zin in de wedstrijden, ook goede hoop op mooie resultaten. Helemaal voor twente ^^
Hoop alleen niet dat we een saaie 0-0 serie krijgen omdat het de eerste wedstrijden zijn.
Ik wed soms op wedstrijden. Ben zelf voor Feyenoord maar daar valt niet op te gokken
Heb nu op winst PSV en winst Twente gegokt. Hoop dat dat uitkomt. Gun ze het beide. Veel plezier voor de mensen die zo gaan kijken
Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Ik wed soms op wedstrijden. Ben zelf voor Feyenoord maar daar valt niet op te gokkenHeb nu op winst PSV en winst Twente gegokt. Hoop dat dat uitkomt. Gun ze het beide. Veel plezier voor de mensen die zo gaan kijken
![]()
winst psv uit in de 1e wedstrijd is ambitieus imo, ik hoop op 0-0
enorm drama is het
twente al 4-0 achter: samenvatting hoef ik niet meer te zien, psv geloof ik ook wel
ze kunnen zich weer op het competieslot richten, volgende week maar een c-elftal inzetten