Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.9 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Precies Klaas, leuke resultaten gisteren voor Ajax maar nu komt er daar ook druk te liggen. Hoe ze daar mee omgaan geen idee?

Je zegt wel Twente wint van Willem II maar vraag dat maar eens aan AZ. Blijft een rare ploeg die voor zijn laatste kans vecht dus 100% zeker weet ik dat ook weer niet (wel richting 95% maar toch).

En ja over Ajax - Twente durf ik dan helemaal weinig te zeggen. Ajax heeft onder de Boer thuis nog niet verloren en gisteren het eerste doelpunt pas tegen (als ik het goed heb) dus dat spreekt in het voordeel maar ja dat wordt een wedstrijd op zich denk ik waarin zulke statistieken helemaal niks zeggen.

Beantwoorden
Citeren

Zoals het elke week zou moeten kunnen:

Beantwoorden
Citeren
Wryzeth
PokerStrategist

Wat een geweldige man. :)

Beantwoorden
Citeren
Sebastiaa599
PokerStrategist

Ja echt hilarisch

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Sulejmani = held!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
Sulejmani = held!

Dat zeker maar ik ben er nog voor geen snars gerust over, tegenovergesteld juist _mad:. Er gebeuren rare dingen en druk staat er overal vol op dus ik weet het niet.

Beantwoorden
Citeren
Wryzeth
PokerStrategist

Spannende tussenstanden...!

Ajax nog steeds 1-1!

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
Sulejmani = held!

Dat zeker maar ik ben er nog voor geen snars gerust over, tegenovergesteld juist _mad:. Er gebeuren rare dingen en druk staat er overal vol op dus ik weet het niet.

Ja, ik zie het ook fout gaan. Gaf het van te voren ook maar 30% en tegen Twente 25% maar altijd hopen he;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Flink wat ploegen die nu echt moeten idd en ben benieuwd wie het nog kan.

Ajax moet net zoals Willem II (of het nog helpt??), Vitesse krijgt Excelsior in nek dus willen ook nog wel puntje. Ado moet, Groningen moet, Heracles moet, Feyenoord moet en tot slot Utrecht / Roda / de Graafschap moeten (maar 2-0 wel beetje veel achter). Kortom 45 minuten klotsende oksels!!

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Flink wat ploegen die nu echt moeten idd en ben benieuwd wie het nog kan.

Ajax moet net zoals Willem II (of het nog helpt??), Vitesse krijgt Excelsior in nek dus willen ook nog wel puntje. Ado moet, Groningen moet, Heracles moet, Feyenoord moet en tot slot Utrecht / Roda / de Graafschap moeten (maar 2-0 wel beetje veel achter). Kortom 45 minuten klotsende oksels!!

ja kijk ajax live maar kan beter stoppen. Krijg elke minuut ff een hartaanval. Ze hebben gewoon kansen gehad op 3 1 en dan moet je zo ook maken, ben je klaar:(

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Heb radio aan en die hartaanvallen ken ik :]. Maar goed punten binnen en dat is in deze fase enige dat telt. Iedere keer dat ik een thuisclub hoorde juichen werd ik gek

Nu 2 flipjes met Twente om eerst beker en dan titel, vind die 25% van je wat aan lage kant eerder richting 50 - 50 met idd wel ligt voordeel voor Twente maar vergeet niet dat Ajax thuis nog geen punten heeft laten liggen met Frankie aan het roer en Ajax zeker laatste weken niet mag klagen met de luckbox.

Beantwoorden
Citeren
Wryzeth
PokerStrategist

NEC 5-0 tegen Roda JC. _cool:

En een nieuwe topscorer!

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Heb radio aan en die hartaanvallen ken ik :]. Maar goed punten binnen en dat is in deze fase enige dat telt. Iedere keer dat ik een thuisclub hoorde juichen werd ik gek

Nu 2 flipjes met Twente om eerst beker en dan titel, vind die 25% van je wat aan lage kant eerder richting 50 - 50 met idd wel ligt voordeel voor Twente maar vergeet niet dat Ajax thuis nog geen punten heeft laten liggen met Frankie aan het roer en Ajax zeker laatste weken niet mag klagen met de luckbox.

mogen ze wel beter flippen dan ik doe de laatste tijd.

Maar goed, perfecte uitslagen voor de spanning. Wordt een heet dagje over 2 weken in Damsko

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Geweldig een heuse kampioenswedstrijd!

Fantastische planning van de KNVB :]

Geen pijl op te trekken wie kampioen wordt.
Echt spannend!!!

Beantwoorden
Citeren

Wat een spanning in de Eredivisie zeg. Kijk erg uit naar volgende week. :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Nordin

Vind je de beker dan zo belangrijk _biggrin:?

Laatste competitiespeeldag is pas over 2 weken. Vraag me ook niet waarom maar goed......

Beantwoorden
Citeren
Wryzeth
PokerStrategist

Laatste competitiespeeldag is pas over 2 weken. Vraag me ook niet waarom maar goed......

Mijn team moet zondag voetballen, heeft te maken met televisierechten... :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Nordin

Ah damn..vergeten. Maar beker is zeker ook de moeite waard :)

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

ajax levert wel erg veel in

edit: maar staat wel op 1 0:P

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Bizar slecht verdedigt door ajax. 2-1:(

Beantwoorden