Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.9 K Weergaven
Angstzweet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Bizar slecht verdedigt door ajax. 2-1:(

Idd, ik stond er bij en 1 keek er naar zeiden Anita en Vertonghen.

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

als je 2 0 voor weggeeft verdien je ook geen van beide titels

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Wat een k*t manier om te verliezen. Uit een onterechte vrij trap in de 117e minuut. BAH.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Wat een k*t manier om te verliezen. Uit een onterechte vrij trap in de 117e minuut. BAH.

2

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

ach ja, ff tilten in scoop. Als zoiets volgende week gebeurt dan gaan er wel dingen kapot.

Beantwoorden
Citeren
Willem103
PokerStrategist

I like :D Volgende week kampioenschap erbij en is helemaal mooi.

Twente had het overigens al veel eerder moet beslissen met De Jong en Ruiz aan het eind van de 2e helft.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

1e helft niet gezien maar moet zeggen dat het in 2e helft en verlenging 2 kanten op kon. Oke Twente had goede kansen maar die bal op paal van Ebecilio had er ook wel in gemogen. Wel heerlijk dat die verslaggevers zo heerlijk voor Twente was. Of heb ik het nou verkeerd gezien dat het verschil niet al te groot was? En ja als je 2-0 weg geeft verdien je het ook niet eigenlijk.

Idd lullig dat het uit totaal onterechte vrije trap dan gebeurd maar goed niks aan te doen dan maar volgende week winnen!!

Beantwoorden
Citeren
Willem103
PokerStrategist

Twente was beter hoor over 1e en 2e helft gezien. Verlenging was voor Ajax.

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Mwoah, eerste helft vond ik lichtelijk voor Ajax, tweede helft was duidelijk voor Twente (alhoewel Ajax ook een gigantische kans had uiteraard).

Verlenging domineerde Ajax, ik had het idee dat Twente er doorheen zat, maar weinig kansen iig. Ik denk dat strafschoppen wel terecht zou zijn geweest gezien de hele wedstrijd, want ik vond beide teams zeer gewaagd aan elkaar.

Volgende week moeten wij dan maar winnen in de Arena :). Sowieso thuisvoordeel en getergdheid vanwege deze wedstrijd.

Beantwoorden
Citeren
Knien12
Elite Grinder

:D :D :D :f_biggrin: :D :D :D :D :D :D :D :D :f_biggrin: :f_biggrin: :f_biggrin: :f_biggrin: _biggrin: _biggrin: _biggrin: _biggrin: :D :D :D :D :f_biggrin: _biggrin: :f_biggrin: :D :f_biggrin: _biggrin: _biggrin: _biggrin: :D :f_biggrin:

Volgende week herhaling.

_biggrin: _biggrin: :D :D :f_biggrin: :f_biggrin: :f_biggrin: _biggrin: :f_biggrin: :f_biggrin: _biggrin: _biggrin: :D :f_biggrin: _biggrin:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Mwoah, eerste helft vond ik lichtelijk voor Ajax, tweede helft was duidelijk voor Twente (alhoewel Ajax ook een gigantische kans had uiteraard).

Verlenging domineerde Ajax, ik had het idee dat Twente er doorheen zat, maar weinig kansen iig. Ik denk dat strafschoppen wel terecht zou zijn geweest gezien de hele wedstrijd, want ik vond beide teams zeer gewaagd aan elkaar.

Volgende week moeten wij dan maar winnen in de Arena :). Sowieso thuisvoordeel en getergdheid vanwege deze wedstrijd.

Had zelf het gevoel dat Twente in de eerste helft eerst een redelijk baloverwicht had. En vervolgens Ajax eigenlijk uit de eerste de beste echte kans scoorde. Daarna Twente op zoek ging naar de gelijkmaker. Ajax weer scoorde en meteen het heft echt in handen nam. Twente was daardoor echt even de weg kwijt.

De aansluitingstreffer van Twente vond ik dan ook redelijk uit de lucht komen vallen op dat moment. Wel op een cruciaal moment, zo vlak voor rust. Begin tweede helft was echt voor Twente. Maar na de gelijkmaker zakten ze weg. Pas na een paar kansen voor Ajax leken ze weer wakker te worden en gingen ze zelf kansen creëren. Einde vd reguliere wedstrijd was ook voor Twente. Verlenging was 100% voor Ajax.

Vond de reacties na afloop ook wel leuk en vooral het verschil in beleving tussen de spelers. Volgende week zal hopelijk net zo spannend zijn!

Beantwoorden
Citeren

Mooie pot voetbal waarin de neutrale toeschouwer de winnaar was. Ik vond Twente vaak dreigender met hun aanvallen en overall gezien is de overwinning zeker terecht.

Hopenlijk zorgen we komende week voor de derde ster, dat zou mooi zijn!

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Het was een mooie wedstrijd die beide partijen hadden kunnen winnen :) Twente was tweede helft beter, Ajax in de verlenging. Wel deceptie dat de winnende treffer dan uit een scheidsrechterlijke dwaling moet komen, dat is toch een smetje op een verder mooie wedstrijd. Ach, het gaat allemaal om volgende week: Twente verslaan in een bloeddorstige ArenA!

Hup Ajax hup, roodwitte schare :)

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

*doet een vrolijk dansje*

Komende week hetzelfde geintje nog een keer flikken. Niet dat ik nou zo hard voor Twente ben, maar..... na ja vul zelf maar in ;)

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Je bent voor Feyenoord :P? Zucht, mijn vriendin ook al...

Beantwoorden
Citeren

Als Feyenoorder zou ik momenteel ook elke mogelijkheid om te juichen aannemen :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

_evil:

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Hehe. Haar broers et cetera zijn ook allemaal voor Feyenoord. Overigens vind ik het jammer dat Feyenoord zover is afgezakt (weg klassiekers waarin het ook om de bovenste plaatsen ging...) De dubbele bekerfinale was nog wel het treurigste dieptepunt: bij het stadion hing al zo'n sfeer van 'hoeveel zullen we winnen?'. Jammer, ik houd van spanning;) Overigens worden we wel verbonden door onze hartstochtelijke afkeer van die gloeilampen zonder clubcultuur (haar broers en ik, mijn vriendin en ik weel door meer gelukkig :D). Ik heb haar broer voor Feyenoord-PSV beloofd dat als Feyenoord zou winnen en Ajax daardoor alsnog de titel zou pakken ik een tientje zou storten aan Vrienden van Feyenoord :D

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door JanJB
Je bent voor Feyenoord :P? Zucht, mijn vriendin ook al...

Nou nee. Niet Feyenoord.

Beantwoorden
Citeren