Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.8 K Weergaven
crazyguy
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rogier

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Adriaanse nieuwe trainer van Twente?

nee, brengt m te weinig op

toch wel.

http://www.nu.nl/sport/2543974/fc-twente-bereikt-akkoord-met-adriaanse.html

maakt twente hiermee weer kans op een titel volgend seizoen?

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Nee die is voor Ajax :pokerface:

Beantwoorden
Citeren

Ik ben wel benieuwd: Adriaanse in Nederland is een garantie voor succes!

Aan de andere kant is Co wel iemand die de hele organisatie naar zijn hand wil zetten en ik denk niet dat meneer Munsterman daar zo gecharmeerd van zal zijn.....

Beantwoorden
Citeren

Co :heart:

Voelt toch een beetje als dat je ex, die jij nog leuk vindt, een nieuwe liefde heeft. :(

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

ben idd ook wel een fan van m en wil m best noemen in een rijtje met Van Gaal en Hiddink, buiten dat ie niet echt prestaties heeft met landenteams

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Idd goede trainer, maar wel beperkte houdbaarheidsdatum over het algemeen.

Daar gaan ze 1-2 jaar veel plezier aan beleven ;).

Beantwoorden
Citeren

Ik vind Co Adriaanse altijd wel een mooi persoon. Ik weet wel een x toen die trainer van Ajax was en er een opendag was in de Arena. Ajax 1 verzorgde toen een training en moesten een uur allerlei oefeningen doen. Vele malen opdrukken, push-ups enz. En ik keek als klein kind met veel bewondering toen. Ik dacht echt wat is dit voor training, er kwam geen bal in voor! Verder praat die in mijn ogen heel makkelijk voor de camara's. Hij bedenkt echt goed wat die wilt zeggen en kan dat ook op een manier dat je het begrijpt. Ik denk dat FC Twente een topcoach in huis hebben gehaald. Is niet voor niets kampioen van Portugal met FC Porto geweest en RedBull Salzburg. (Alhoewel het wel topploegen zijn in de nationale competitie).

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door JanJB
Nee die is voor Ajax :pokerface:

Mag hopen van niet.... :)

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Denk dat Ajax met Theo Janssen de landstitel heeft gekocht. Zeker nu Dzsudzsak weg is bij psv. Als je twee directe concurenten hun beste speler verliezen en jij hebt er 1 van aan je elftal toegevoegd nadat je dit jaar al kampioen was zou je die titel wel moeten kunnen vasthouden tenzij er iets heel geks gebeurt.

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Janssen is een goede additie ja, maar als je het hele verhaal hebt gevolgd komen er denk ik goede tijden aan bij Ajax. Er staan nu wat goede mensen aan het roer, beginnende met de hoofdcoach. Ik vind dat Frank het heel goed doet.
Ik heb zo'n idee dat er mooie jaren aankomen voor Ajax fans.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Laten we het hopen alleen nog goede spits en ik ben tevreden met deze selectie. Want die El Hamdoui kan ik even niet meer uitstaan. Maar ja dit kan ook zo maar veranderen als ie weer aan het scoren gaat. Hij kan het zeker maar ja dat karakter he =).

Beantwoorden
Citeren

John van de Brom waarschijnlijk naar Vitesse!

Wat vinden jullie hiervan? Is toch gek? Heb je een super mooi seizoen gedraait, europees voetbal gehaald en ga je na een jaar weer verkassen naar een andere club?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door olram6
John van de Brom waarschijnlijk naar Vitesse!

Wat vinden jullie hiervan? Is toch gek? Heb je een super mooi seizoen gedraait, europees voetbal gehaald en ga je na een jaar weer verkassen naar een andere club?

Begrijpelijk imo.

Den Haag zit op de absolute top en gaat niet beter doen komend jaar.

Vitesse is 'zijn' club, heeft geld en kan alleen maar verbeteren

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Hij is persoonlijk volgens mij al akkoord nu moet Vitesse alleen ADO nog overhalen €€€€€!! :D

Beantwoorden
Citeren

Ja idd, hij heeft een behoorlijk Vitesse verleden + der zit redelijk wat geld tegenwoordig. :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Van de ene kant snap het ik maar ja er is geld maar wat is er tot op heden mee gedaan / gebeurd geen ene bal behalve dat het een puinhoop is daaro. Legioen vreemdelingen gehaald en op 2 doelpunten na net play offs ontlopen. Bestuurlijk is het een puinzooi, 2 trainers in jaar en hoe zo ooit op die Ferrar kwamen :f_mad:.

En idd ik mot Vitesse niet :rage:!!

Beantwoorden
Citeren

Ik vind het echt een held dat hij daar in stapt. Clubliefde toch.

Beantwoorden
Citeren
dustje
Elite Grinder

Waarom heeft niemand het over de toptransfer van Roda?

ze hebben Bart Biemans vast weten te leggen. Ik denk dat ze hier verscheidene topclubs mee voor zijn gebleven.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door dustje
Waarom heeft niemand het over de toptransfer van Roda?

ze hebben Bart Biemans vast weten te leggen. Ik denk dat ze hier verscheidene topclubs mee voor zijn gebleven.

:facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

ik kan nu wel weer een lameass joke gaan maken net zoals over Mads Junker evn scoren toen ie kwam, maar gezien historie kan ik dat beter niet doen :P

Beantwoorden
Citeren