Boelikin transfervrij naar Ajax. Erg goede luxepositie voor Ajax om de runner up van het topscoordersklassement van afgelopen seizoen op de bank te hebben.
Jeuh Ajax weer eerste.
Gisteren met brakke kop en frituurpan aan was het leuk om te horen dat Twente had verloren en Ajax (al dan niet met wat mazzel) heeft gewonnen. Boeit me verder niet 3 punten in Almelo pakken niet veel ploegen en die kunnen we wegstrepen tegen die misstap in Venlo :].
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Die Sinouh is ook aardig gek met zijn rare Tweets![]()
Hoorde het gister bij VI ja, maar wat tweette hij zo al?
Mensen zullen we ons nu weer concentreren op het heden, word een beetje moe van die 9/11 propaganda!!! Pfff tweette Sinouh, om daar later aan toe te voegen Honger in Afrika, Syrië, Palestijnen, Irak en ik kan nog wel effe doorgaan.... Volgens de keeper werd 11 september gebruikt om die bijna catastrofe die ze daarna hebben aangericht te maskeren.
Lekker laten gaan allemaal. Vind het echt totaal niet interessant.
Net zoals overal, heb je in de voetballerij ook mensen met een andere kijk op de wereld.
Kijk bijvoorbeeld een Di Canio en Oleguer.
ja zag er echt slecht uit, tien minuten spel stil. Ben benieuwd hoeveel minuten erbij komen. Ik kijk portugese stream en de presentator zegt de hele tijd Terry bij Derijck
haha +15 minuten.. sick nog nooit gezien
Oorspronkelijk gepost door Dublimax
NL commentaar:
www.megavip.tv/ch1.html
Bedankt! Had er een via sopcast, maar zonder commentaar.
Oorspronkelijk gepost door RobbieV
FEyenoord nummer 1!
dit zijn altijd zulke sneue reacties na 6 speelronden:P
ajax speelt met blind, enoh, vd wiel die slecht speelt en het staat 2-2. Bovendien is de ajax aanval nu De Jong-Bulykin-Boerrigter. Als psv dit niet afmaakt doen ze iets echt niet goed.