Ajax weer in poule met Real Madrid. Vorig jaar tegen Real was niet echt prettig voor de Ajax-fans, hopen dat het dit jaar beter gaat... Olympique Lyon en Dinamo Zagreb maken de poule compleet.
Wat een crap loting..
Nu maar eens bewijzen dat we beter zijn geworden en weerstand kunnen bieden tegen Real.
De 2e plaats zou best mogelijk zijn voor ons aller Ajax.
Why al die negativiteit over de loting, hoorde het vandaag al meer.
Lyon is echt niet zo sterk als vroeger meer, obv wel beter dan Ajax zeker individueel meer zeker mogelijkheden. Ajax is gewoon stuk sterker dan Zagreb en zint op wraak na 2008.
Hopelijk worden we wel niet zo weggespeeld tegen Real.
2e goed mogelijk imo.
Onmogelijk is het nooit maar om nou te zeggen 2 vinger in de neus :facepalm:.
Madrid -> vrees is twee kansloze potjes; scheelt dat laatste wedstrijd Madrid thuis is dus heel misschien puntje als Madrid al geplaatst is
Lyon -> geen idee hoe ik die in moet schalen; ze zijn niet meer zo sterk als vroeger maar Franse voetbal ligt Ajax (of nog beter het Nederlandse voetbal) niet zo. Als ze 1 van deze 2 wedstrijden winnen kan het.
Zagreb -> ken sterkte niet echt maar op naam moet Ajax ze kunnen hebben
Oorspronkelijk gepost door taifoen
Wat een crap loting..
Nu maar eens bewijzen dat we beter zijn geworden en weerstand kunnen bieden tegen Real.
De 2e plaats zou best mogelijk zijn voor ons aller Ajax.
1e wedstrijd Lyon thuis, en beste van alles is de laatste wedstrijd tegen Real. Real heeft tendencies om altijd dan t B-elftal op te stellen, en Lyon is niet t Lyon van 5 jaar terug...
p.s. ik overweeg om naar Ajax - Real te gaan. iemand enig idee of je daarvoor clubkaart moet hebben?
Oorspronkelijk gepost door Rogier
Wat een crap loting..
De 2e plaats zou best mogelijk zijn voor ons aller Ajax.1e wedstrijd Lyon thuis, en beste van alles is de laatste wedstrijd tegen Real. Real heeft tendencies om altijd dan t B-elftal op te stellen, en Lyon is niet t Lyon van 5 jaar terug...
p.s. ik overweeg om naar Ajax - Real te gaan. iemand enig idee of je daarvoor clubkaart moet hebben?
Lijkt me wel. En hou verkoop maar goed in de gaten, want seizoenkaarthouders zullen bijna allemaal wel eigen kaarten opkopen, waardoor er niet veel losse verkoop over blijft.
Btw was Real thuis vorige keer ook niet de laatste wedstrijd? Of in ieder geval al geplaatst?
^^
Spoiler
Poule G
15 sep. 2010 20:45
Real Madrid 2 - 0 Ajax
AC Milan 2 - 0 AJ Auxerre
28 sep. 2010 20:45
Ajax 1 - 1 AC Milan
AJ Auxerre 0 - 1 Real Madrid
19 okt. 2010 20:45
Ajax 2 - 1 AJ Auxerre
Real Madrid 2 - 0 AC Milan
3 nov. 2010 20:45
AJ Auxerre 2 - 1 Ajax
AC Milan 2 - 2 Real Madrid
23 nov. 2010 20:45
Ajax 0 - 4 Real Madrid
AJ Auxerre 0 - 2 AC Milan
8 dec. 2010 20:45
AC Milan 0 - 2 Ajax
Real Madrid 4 - 0 AJ Auxerre
''PSV have completed the transfer of striker Tim Matavz from Groningen for a fee believed to be in the region of €7 million. The Slovenia international has signed a contract until the summer of 2016 with his new club.
The Eindhoven giants had long been in the market for a new attacker because of the departures of Marcus Berg, Danny Koervermans, Stef Nijland and Jonathan Reis and they have now found their man in the 22-year-old Matavz.
The striker joined Groningen from Gorica in the summer of 2007 and became a key player after a difficult start. Matavz scored 34 Eredivisie goals in 84 appearances for Groningen.
He is the first Slovenian in history to don the PSV jersey. Matavz is currently in his homeland to prepare for the Euro 2012 qualifier against Estonia on Friday.
Matavz is PSV's eighth signing of this summer after the previous captures of Khalid Sinouh, Georginio Wijnaldum, Dries Mertens, Kevin Strootman, Przemyslaw Tyton, Thimothy Derijck and Ruben Bentancourt.''
hoe spreek je die voornaam van tyton uit
Prrrzemislav
Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Wat een crap loting..
De 2e plaats zou best mogelijk zijn voor ons aller Ajax.1e wedstrijd Lyon thuis, en beste van alles is de laatste wedstrijd tegen Real. Real heeft tendencies om altijd dan t B-elftal op te stellen, en Lyon is niet t Lyon van 5 jaar terug...
Lijkt me wel. En hou verkoop maar goed in de gaten, want seizoenkaarthouders zullen bijna allemaal wel eigen kaarten opkopen, waardoor er niet veel losse verkoop over blijft.
Btw was Real thuis vorige keer ook niet de laatste wedstrijd? Of in ieder geval al geplaatst?
Kunt nu kaarten kopen als clubkaart houden heb je geen scc voor nodig ! Succes ik ben bij alle drie de thuis wedstrijden!! gr
Oorspronkelijk gepost door chaserr
Gifworthy imo.
jij was duidelijk niet de enige die dat vond

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Oorspronkelijk gepost door chaserr
Gifworthy imo.jij was duidelijk niet de enige die dat vond
Ach, dit zie ik elke week bij de Fjes hiero... nothing special.
PSV heeft lekker ingekocht. Ik heb vrijwel niets met de club, zo'n saaie uitstraling...maar nu met Mertens, Matavz en co. wordt het misschien eindelijk een team met uitstraling. En Toivonen naar de bank alstublieft.
Als NEC-fan ben ik ook erg tevreden. Zeefuik lijkt me een prima speler voor NEC-begrippen en Vádocz is ook niet mis.