Het is al twee jaar niet meer op een parkeerterrein, volgende keer wat beter opletten (ook al doet het pijn aan de ogen).
Ok, wist ik niet. Hij kwam wel grappig uit de hoek dus ik dacht dat ik dan maar zo zou antwoorden. Moet bekennen dat ik er niet voor thuis gebleven ben de laatste paar jaar
Je ziet wel wat voorbij komen maar dat is meer een mensenmassa en een podium, niet gezien dat het niet meer op die parkeerplaats was.
Normaal zou ik het dit jaar wellicht ook Vitesse gunnen, ook al hebben ze een team van passanten. Reden waarom ik het ze liever niet zie winnen is omdat er daar echt maar een paar duizend man op de tribunes zit. Dan zie ik liever een andere club winnen die door grote getale gesteund worden
NEE geen Vitesse dan heb ik als geboren Nijmegenaar nog liever Feyenoord :coolface:.
Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Ok, wist ik niet. Hij kwam wel grappig uit de hoek dus ik dacht dat ik dan maar zo zou antwoorden. Moet bekennen dat ik er niet voor thuis gebleven ben de laatste paar jaarJe ziet wel wat voorbij komen maar dat is meer een mensenmassa en een podium, niet gezien dat het niet meer op die parkeerplaats was.
Normaal zou ik het dit jaar wellicht ook Vitesse gunnen, ook al hebben ze een team van passanten. Reden waarom ik het ze liever niet zie winnen is omdat er daar echt maar een paar duizend man op de tribunes zit. Dan zie ik liever een andere club winnen die door grote getale gesteund worden
![]()
Ik vond het best een goede comeback
Komende zondag de kraker tussen Feyenoord en Ajax en ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Feyenoord MOET en Ajax MAG maar wat dat voor een gevolgen gaat hebben tsja :coolface:.
Normaal gesproken wint Feyenoord dat duel. Feyenoord is te wisselvallig voor de titel, maar speelt weldegelijk aantrekkelijker voetbal dan Ajax. Als ze het op hun heupen kunnen krijgen, dan wordt het zo 4-0. Maar zal wel niet. Er zal wel ergens een onterechte penalty gegeven worden, en een kaartje teveel aan Rotterdamse zijde. De niet gegeven strafschop of de onterecht afgekeurde goal. En zo kan ik wel een tijdje doorgaan.
Persoonlijk vind ik de competities in Nederland wel erg saai worden. Alleen maar Ajax kampioen, alleen maar Ajax in de CL. Eerlijk gezegd vond ik het wel aangenaam om te zien dat die ploeg er hard afgeschopt werd in de Uefa-league. Ben vreselijk Ajax-moe. Het is echt wel tijd voor een ander team om eens kampioen te worden. Het liefst dan ook geen PSV, dat is ook zo'n saai cluppie.
Ajax? Kampioen van de armoede, dat mag duidelijk zijn. Zeker na de Europese afgang.
Prima, kampioen van de armoede en prima dat je moe wordt van Ajax. Feit is dat de andere teams het toch echt zelf verpesten... die zijn zelfs nog slechter en presteren al jarenlang ondermaats (PSV afgelopen drie jaar toch wel gedoodverfde favoriet, dit jaar voor het eerst niet). Tevens vind ik de selectie van Feyenoord gewoon sterker dan Ajax (eerste elf) dus die mogen ook wel eens in de spiegel kijken
Leuk Ajax afhakken op prestatie van gisteren maar andere clubs overleefden de voorronden tegen mindere clubs niet eens :coolface:.
En het zou me niks verbazen als Salzburg nog heel eind komt ze hebben per slot van rekening wel een van de weinige clubs die Barcelona heeft verslagen van het veld geveegd ♠_evil:.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Leuk Ajax afhakken op prestatie van gisteren maar andere clubs overleefden de voorronden tegen mindere clubs niet eens :coolface:.En het zou me niks verbazen als Salzburg nog heel eind komt ze hebben per slot van rekening wel een van de weinige clubs die Barcelona heeft verslagen van het veld geveegd ♠_evil:.
Ik weet het niet. Het probleem met zo vroeg en veel druk zetten tegen betere ploegen is dat als ze zich er onderuit voetballen je 90 minuten keihard rond aan het sprinten bent voor niets, omdat je elke keer net te laat bent. Dat is bijna onmogelijk om vol te houden.
Ajax heeft gewoon een erg matig elftal. Klaassen is imo de enige uit die selectie waarvan ik echt verwacht dat hij een topspeler wordt. Voor de rest is het achterin wel redelijk en het middenveld is ook wel ok. Voorin hebben ze gewoon niks lopen. Als je dat vergelijkt met de andere teams bovenin die wel een paar echt goede spelers hebben lopen (Tadic bijvoorbeeld) is ajax vooral in aanvallend opzicht gewoon erg mager. Hopelijk kunnen ze de komende jaren wat jong talent aantrekken of zelf opleiden want het tactisch spel is wel erg goed verzorgd.
Qua spelers is het inderdaad niet veel (althans als je het met andere jaren vergelijkt) en vooral voorin is het erg mager. Dan is het juist knap dat je het als team wel goed doet.
Als je top 5 naast elkaar legt schelen verdediging en middenveld denk ik niet veel maar Ajax heeft daarentegen wel veruit zwakste voorhoede dat kan ik zeker niet ontkennen helaas :f_cry:.
als je dit team van ajax vergelijkt met laten we zeggen, t team van 2007/2008 waarin ze geen kampioen werden, is het huidige team echt op elke positie zwakker.
Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Van der Wiel en Vertonghen; Gabri, Maduro en Emanuelson/de Jong; Luque, Huntelaar en Suarez.
Ja maar dat is sowieso een slecht argument. Die spelers van toen zijn nu ook 5x beter dan dat ze waren (m.u.v. een paar) dus dat geeft een vertekend beeld. Het kan goed zijn dat over 5 jaar een paar huidige basisspelers van Ajax ook wel subtop in de wereld zijn. Denk daarbij aan Klaassen, Veldman, Kischna etc.
Pelle schopt er nu ook 30 in in de competitie, net als Suarez 3 jaar terug, maar dat betekent niet dat Pelle ook even de beste speler in de premier league gaat worden.
Das ook precies wat ik wilde zeggen, het algemene niveau is gedaald (zie ook maar in resultaten Europees voetbal) en dus is het mindere niveau van Ajax daarmee voor groot deel al gecompenseerd.
Mijn god, op Pokerstrategy wordt dus ook al zoveel over voetbal geleuterd. Wat een totaal overschatte schijtsport.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Das ook precies wat ik wilde zeggen, het algemene niveau is gedaald (zie ook maar in resultaten Europees voetbal) en dus is het mindere niveau van Ajax daarmee voor groot deel al gecompenseerd.
Dat is niet wat ik zei though lol.
Ik vond PSV gisteren vrij matig spelen. Vooral de 1ste helft.
Ze mochten blij zijn dat Go Ahead Eagles niet al 3-0 of 4-0 voor stond met de rust.
Al was het best knap hoe PSV zichzelf herstelde in de 2de helft.
Nou na het resultaat van Twente hoeft Ajax nog minder
Wel benieuwd wat het gaat worden, ik heb zo vooraf geen idee.
Zo wordt Cambuur - Groningen ineens sleutelduel voor me in het Scorito spel ♠_evil: