Mag v/d Hoorn nu a.u.b. op de transferlijst bij Ajax?
Wordt met 1 doel op het veld gezet namelijk Kramer afstoppen en hem dan zo laten lopen :rage:. Snapte al niet veel van die wissel en helaas pakt hij dan zo uit......
Mag v/d Hoorn nu a.u.b. op de transferlijst bij Ajax?
Wordt met 1 doel op het veld gezet namelijk Kramer afstoppen en hem dan zo laten lopen :rage:. Snapte al niet veel van die wissel en helaas pakt hij dan zo uit......
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Mag v/d Hoorn nu a.u.b. op de transferlijst bij Ajax?Wordt met 1 doel op het veld gezet namelijk Kramer afstoppen en hem dan zo laten lopen :rage:. Snapte al niet veel van die wissel en helaas pakt hij dan zo uit......
+1
Zondag.
FC Groningen - SC Heerenveen.
Spelers doe mij een plezier en win met 3-0.
Dank u.
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Zondag.
FC Groningen - SC Heerenveen.
Spelers doe mij een plezier en win met 3-0.
Dank u.
Is te hopen voor je, maar ik verwacht dat het een lastige wedstrijd voor FC Groningen zal worden.
Verder jammer dat SC Cambuur verloor van NAC in eigen huis. Verder weinig verrassingen gisteravond.
Matige wedstrijd waarbij de FC allemaal op een kluitje in het midden stond. Weinig ruimte daardoor en voor Heerenveen goed te belopen. Zij hielden het veld breder waardoor het voor de FC een hels karwei is om te belopen. Ik niet anders dan maar blij zijn met het punt.
Inderdaad. Al zal Ajax met APOEL meer moeite hebben dan met Willem II.
Volgens mij mag je blij zijn als ze met 2 goals verschil weten te winnen en zou me niks verbazen als ze winnen dat het een moeizame zege zal zijn.
Het is zo een groot voordeel dat je tegen zo een tegenstander aan gelijkspel genoeg hebt. Als je moet winnen en ze gaan met 11 man rond hun eigen 16 staan heeft ajax gewoon niet de kwaliteit om daar doorheen te voetballen. Nu krijgen ze ruimte. Maargoed als ze een vroege goal tegen krijgen zijn ze nog steeds fucked.
Het beste is voor hen om zo snel mogelijk te scoren en dan ligt de druk volledig op APOEL, maar we zullen het zien vanavond.
Morgen komen Ajax, Feyenoord en PSV weer in actie en ze hebben alle 3 best lastige tegenstanders vind ik.
Ben benieuwd of ze alle 3 de punten thuis weten te houden.
Verder lijkt me FC Groningen-Vitesse een mooie affiche.
Dus genoeg interessante wedstrijden volgens mij.
Van mij mag Twente wel winnen morgen of het ze lukt zonder Castaignos weet ik niet; maar voor mijn gevoel is PSV laatste weken niet meer zo top dus het kan zeker als ze de druk er op weten te houden. Dan doordeweeks nog even gelijkspel tussen PSV en Feyenoord en ik kan redelijk tevreden de winterstop in.
ten minste dan ga ik er vanuit dat Ajax zijn potjes wint wat toch te doen moet zijn
Wat vinden jullie van het idee om de Belgische en Nederlandse competitie samen te voegen? Op die manier krijg je een hoger niveau in de competitie en krijgen jonge spelers meer ervaring in 'grote' wedstrijden. Omdat je ipv 3-4 goede tegenstanders ~7-8 goede tegenstanders in de competitie hebt. Je gaat veel meer leren van Anderlecht uit, dan van Dordrecht uit, en de competitie wordt waarschijnlijk een stuk spannender. Er zijn uiteraard ook een heleboel grote nadelen. Het wordt voor kleinere clubs heel moeilijk om zich te handhaven in de eredivisie, de reistijden worden langer, en het gaat veel problemen opleveren met Europees voetbal.
Nou als je ziet dat Feyenoord Luik uit oprolt en ik Ajax paar jaar terug tegen Anderlecht zie, zie ik er no offence weinig heil in vooral qua niveauverschil.
In de breedte wordt het denk ik wel iets sterker, maar de Belgische competitie is volgens mij inderdaad iets zwakker dan de Nederlandse. Verder tevreden dat Cambuur van Go Ahead Eagles met 1-2 heeft gewonnen. Dan is de buurt hier ook tevreden:f_biggrin:
Kan het niveau niet helemaal inschatten maar ik denk dat topclubs in BE beetje niveau van Twente, AZ, Groningen en Vitesse hebben; uiteraard is het dan een verbetering qua niveau maar echt schokkend is het imo ook weer niet.
Alleen Feyenoord heeft van de top 3 helaas punten laten liggen tegen AZ:f_frown:
Hopelijk pakken ze in Eindhoven wel de 3 punten tegen PSV woensdag, maar dat zal lastig worden denk ik.
Nou Feyenoord heeft zich goed laten naaien, maar man wat een pot was dat om te zien :f_cool:, had liever 3-3 gezien en dat was ook terecht geweest.