Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.8 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Mag v/d Hoorn nu a.u.b. op de transferlijst bij Ajax?

Wordt met 1 doel op het veld gezet namelijk Kramer afstoppen en hem dan zo laten lopen :rage:. Snapte al niet veel van die wissel en helaas pakt hij dan zo uit......

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

3 bonuspunten, aangezien Groningen in Twente altijd vrij kansloos verliest.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Al was FC Groningen dit keer duidelijk beter:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
TJtheTJ
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Mag v/d Hoorn nu a.u.b. op de transferlijst bij Ajax?

Wordt met 1 doel op het veld gezet namelijk Kramer afstoppen en hem dan zo laten lopen :rage:. Snapte al niet veel van die wissel en helaas pakt hij dan zo uit......

:rage: :rage: :rage:

+1

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Zondag.
FC Groningen - SC Heerenveen.
Spelers doe mij een plezier en win met 3-0.
Dank u.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Zondag.
FC Groningen - SC Heerenveen.
Spelers doe mij een plezier en win met 3-0.
Dank u.

Is te hopen voor je, maar ik verwacht dat het een lastige wedstrijd voor FC Groningen zal worden.
Verder jammer dat SC Cambuur verloor van NAC in eigen huis. Verder weinig verrassingen gisteravond.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

2x de Leeuw en 1x Chery reken ik voor en dan uiteraard assist aan elkaar :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Matige wedstrijd waarbij de FC allemaal op een kluitje in het midden stond. Weinig ruimte daardoor en voor Heerenveen goed te belopen. Zij hielden het veld breder waardoor het voor de FC een hels karwei is om te belopen. Ik niet anders dan maar blij zijn met het punt.

Beantwoorden
Citeren
TJtheTJ
PokerStrategist

5-0 :megusta:

Lijkt me ook mooie uitslag voor woensdag :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. Al zal Ajax met APOEL meer moeite hebben dan met Willem II.
Volgens mij mag je blij zijn als ze met 2 goals verschil weten te winnen en zou me niks verbazen als ze winnen dat het een moeizame zege zal zijn.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Het is zo een groot voordeel dat je tegen zo een tegenstander aan gelijkspel genoeg hebt. Als je moet winnen en ze gaan met 11 man rond hun eigen 16 staan heeft ajax gewoon niet de kwaliteit om daar doorheen te voetballen. Nu krijgen ze ruimte. Maargoed als ze een vroege goal tegen krijgen zijn ze nog steeds fucked.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het beste is voor hen om zo snel mogelijk te scoren en dan ligt de druk volledig op APOEL, maar we zullen het zien vanavond.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Morgen komen Ajax, Feyenoord en PSV weer in actie en ze hebben alle 3 best lastige tegenstanders vind ik.
Ben benieuwd of ze alle 3 de punten thuis weten te houden.
Verder lijkt me FC Groningen-Vitesse een mooie affiche.
Dus genoeg interessante wedstrijden volgens mij.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Van mij mag Twente wel winnen morgen of het ze lukt zonder Castaignos weet ik niet; maar voor mijn gevoel is PSV laatste weken niet meer zo top dus het kan zeker als ze de druk er op weten te houden. Dan doordeweeks nog even gelijkspel tussen PSV en Feyenoord en ik kan redelijk tevreden de winterstop in.

Spoiler

ten minste dan ga ik er vanuit dat Ajax zijn potjes wint wat toch te doen moet zijn :f_ugly:

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Wat vinden jullie van het idee om de Belgische en Nederlandse competitie samen te voegen? Op die manier krijg je een hoger niveau in de competitie en krijgen jonge spelers meer ervaring in 'grote' wedstrijden. Omdat je ipv 3-4 goede tegenstanders ~7-8 goede tegenstanders in de competitie hebt. Je gaat veel meer leren van Anderlecht uit, dan van Dordrecht uit, en de competitie wordt waarschijnlijk een stuk spannender. Er zijn uiteraard ook een heleboel grote nadelen. Het wordt voor kleinere clubs heel moeilijk om zich te handhaven in de eredivisie, de reistijden worden langer, en het gaat veel problemen opleveren met Europees voetbal.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou als je ziet dat Feyenoord Luik uit oprolt en ik Ajax paar jaar terug tegen Anderlecht zie, zie ik er no offence weinig heil in vooral qua niveauverschil.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

In de breedte wordt het denk ik wel iets sterker, maar de Belgische competitie is volgens mij inderdaad iets zwakker dan de Nederlandse. Verder tevreden dat Cambuur van Go Ahead Eagles met 1-2 heeft gewonnen. Dan is de buurt hier ook tevreden:f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kan het niveau niet helemaal inschatten maar ik denk dat topclubs in BE beetje niveau van Twente, AZ, Groningen en Vitesse hebben; uiteraard is het dan een verbetering qua niveau maar echt schokkend is het imo ook weer niet.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Alleen Feyenoord heeft van de top 3 helaas punten laten liggen tegen AZ:f_frown:
Hopelijk pakken ze in Eindhoven wel de 3 punten tegen PSV woensdag, maar dat zal lastig worden denk ik.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou Feyenoord heeft zich goed laten naaien, maar man wat een pot was dat om te zien :f_cool:, had liever 3-3 gezien en dat was ook terecht geweest.

Beantwoorden
Citeren