Ga naar het forum
Het grote Eredivisi...

Meldingen
Alles wissen

Het grote Eredivisie topic!

3,340 Berichten
145 Gebruikers
18 Reacties
185.8 K Weergaven
TJtheTJ
PokerStrategist

Beetje jammer van die 4-3 inderdaad :rage:

Gelijk spel was perfect geweest.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Kutzooi. Sorry voor de ietwat negatieve bewoording :) Enige positieve is dat ik De Jong als captian heb biJ Scorito ;)

Maar wederom een kansloos seizoen voor Feyenoord. Volgend jaar maar weer proberen (en/of AS Roma van de mat spelen). Ik weet dat ze net uit de schulden zijn maar investeer aub in een spits. Dat schijnen voetbalclubs nodig te hebben....

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Voor deze keer zie ik het door de vingers

Kan me de frustratie wel voorstellen, ze gingen ook wel erg blind voor de winst in de slotfase (wat ook wel te begrijpen was) maar misschien was het verstandiger geweest om het niet te doen. Maar goed bij gelijkspel was gat ook groot geweest maar 12 is wel erg veel.......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Is wel jammer. Al kan er nog genoeg raars gebeuren in de 2de seizoenshelft.
Nu zou het voor Feyenoord leuk zijn dat ze Europees flink gaan stunten, maar dat zal lastig worden.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Ja, dan maar voor plek 2 gaan en mocht dat lukken volgend seizoen nog maar een poging wagen om in de Championsleague te komen. Is al weer een tijdje terug.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. Zou mooi zijn als er een 2de club de Champions League zou halen.
Dat is ook al een tijd geleden en zou goed zijn voor de UEFA-ranking, want daar doen we het t.o.v. concurrerende landen slecht momenteel.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Als je naar punten kijkt is het misschien beter dat er zich maar 1 team plaatst. Punten tellen in Europa League namelijk even zwaar en daar hebben we meer kans op punten dan in CL.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als je kijkt naar Ajax gisteravond in de beker hebben zij ook weinig te zoeken in de Champions League. Al was het waarschijnlijk een offday, maar dan nog hoor je niet met 0-4 te verliezen in eigen huis: De Boer: acht à negen spelers rijp voor wissel

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dat zeg ik ook nergens, geen een ploeg uit NL heeft er iets te zoeken; met goede loting zit 2e ronde er misschien in maar meer ook echt niet.......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Kan me de tijd niet heugen dat een NL-ploeg de 2de ronde heeft gehaald, maar een goede loting zou wel een keer leuk zijn. Dat zullen we volgend jaar wel zien. Eerst zien wie er landskampioen gaat worden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Lijkt me idd wel ff belangrijk om dat te weten :P

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Echt genoten van PSV - Feyenoord. Echt een wedstrijd op topniveau met een hoog tempo. Die zie je amper in Nederland.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Naja topniveau was overdreven, werden nodige fouten gemaakt waardoor het leuk werd qua scoreverloop.

Maar vermakelijk was het zeker :P

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Ik was al een paar jaar niet naar Ajax geweest, dus ik dacht, lekker naar de beker, Ajax-Vitesse, kost bijna niks, wordt leuk...

Beantwoorden
Citeren
TJtheTJ
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Ik was al een paar jaar niet naar Ajax geweest, dus ik dacht, lekker naar de beker, Ajax-Vitesse, kost bijna niks, wordt leuk...

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist
Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zo op het oog weinig interessante wedstrijden dit weekend.
Alleen AZ-FC Utrecht is misschien een spannend onderonsje, maar verder verwacht ik voorspelbare winnaars.

Beantwoorden
Citeren
TJtheTJ
PokerStrategist

lol AZ

had wel 0-5 kunnen zijn in de rust :f_o:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

AZ was inderdaad matig gisteravond.
Verder leuk dat SC Cambuur in eigen huis weer wist te winnen tegen PEC Zwolle 2-1.
Dat had ik niet verwacht:f_love:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Mag v/d Hoorn nu a.u.b. op de transferlijst bij Ajax?

Wordt met 1 doel op het veld gezet namelijk Kramer afstoppen en hem dan zo laten lopen :rage:. Snapte al niet veel van die wissel en helaas pakt hij dan zo uit......

Nou na vandaag mag ie blijven maar dan wel als pinchhitter en niet als verdediger :P

Beantwoorden
Citeren