Spoiler
Yay, gold at last !
Wen er maar niet teveel aan want na november wordt het wellicht Silver of Bronze :P.
Yay, gold at last !
Wen er maar niet teveel aan want na november wordt het wellicht Silver of Bronze :P.
Even het vuurtje aanstoken aangezien zowel België als Nederland tegen Japan en Colombia speelt. België gisteren onderuit tegen Colombia met 0-2. Kijken wat Nederland kan
Das al de 2e "uitglijder" op een rij, misschien speelt het toch wat mee dat mensen nu op ze letten en tegenstanders ook weten dat ze op moeten letten :coolface:.
Eerst zien hoe Nederland het vanavond tegen Japan zal afbrengen.
Al lijkt mij Japan op papier een zwakkere tegenstander dan Colombia op dit moment.
is zo dicht bij mijn thuis dat ze spelen he .. kzou beter eens gaan kijken maarja must play poker
Ik heb de wedstrijd gemist, maar hoorde dat het 2-2 is geworden.
Wel apart dat ze een wedstrijd om 13.15u hebben gespeeld, want dan zijn de echte voetballiefhebbers zelf een balletje aan het trappen. Dus zal het voor de kijkcijfers geen succes zijn geweest denk ik
Gisteren speelde Nederland 0-0 gelijk tegen de Colombianen. Dus in dat opzicht deed Nederland het beter dan België, maar de prijzen worden natuurlijk pas komende zomer verdeeld
Ja en zelfs met 10 man en waslijst aan blessures he.
Kortom 2x beter resultaat dan BE, en als zij al halve finale halen dan wordt NL wel kampioen ♠_evil:.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik heb de wedstrijd gemist, maar hoorde dat het 2-2 is geworden.
Wel apart dat ze een wedstrijd om 13.15u hebben gespeeld, want dan zijn de echte voetballiefhebbers zelf een balletje aan het trappen. Dus zal het voor de kijkcijfers geen succes zijn geweest denk ik
Japan speelde een 'thuis'-wedstrijd. Het was dan wel in België, maar het werd dus zo gezien.
13:15 in Europa is een mooie tijd in Japan om de wedstrijd te kunnen kijken.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Gisteren speelde Nederland 0-0 gelijk tegen de Colombianen. Dus in dat opzicht deed Nederland het beter dan België, maar de prijzen worden natuurlijk pas komende zomer verdeeld![]()
Denk niet dat Nederland en Belgie een rol van betekenis gaan spelen bij het verdelen van de prijzen
België heeft heel nieuw systeem uitgeprobeerd dus er valt niets te vergelijken .. tegen dan zijn onze enorm jeugdige spelers weer een jaartje ouder en meer ervaren ..
In de finale tegen Nederland ? 'Dit is een oefenmatch' ♠_evil: zingen we dan
België Nederland is voetbaloorlog, ben alleen blij dat België erbij is zodat een aantal van die nepbelgen tenminste niet voor Nederland supporteren ! Er moet gezonde onderlinge sportieve haat zijn zeg ik !
Behalve in de finale, dan gun ik het Nederland wel .. als het niet tegen België is
België is inderdaad behoorlijk gedaald de afgelopen periode.
Zal denk ik met die oefenwedstrijden te maken hebben.
Ook is Portugal flink gestegen door de play-off resultaten.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Zijn we nu weer beter dan Belgen?
Lees ik dit nu verkeerd of kijken de Nederlanders nu al op naar ons?