Leuke stap idd zo nu volhouden zou ik zeggen.
En ja Kroatië als ik zo de uitslagen bekijk zitten er wel meer "vreemde" uitslagen tussen. Welke gek heeft dan ook bedacht om nu nog interlands in te plannen :facepalm:?
Leuke stap idd zo nu volhouden zou ik zeggen.
En ja Kroatië als ik zo de uitslagen bekijk zitten er wel meer "vreemde" uitslagen tussen. Welke gek heeft dan ook bedacht om nu nog interlands in te plannen :facepalm:?
Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
mmhh Kroatie, mmhh Belgie.I don't care
![]()
belgie heeft 1 van de meest attractieve teams imo na brazilie en duitsland atm.
gz @ belgie, al blijft t toch opvallend dat ze nog steeds een zo weinig scoren. Ze hebben toch een spits rondlopen die bij WBA 17 goals maakte, wat gewoon 1/3e van de totale productie was
Oorspronkelijk gepost door Rogier
![]()
gz @ belgie, al blijft t toch opvallend dat ze nog steeds een zo weinig scoren. Ze hebben toch een spits rondlopen die bij WBA 17 goals maakte, wat gewoon 1/3e van de totale productie was
Kansen genoeg had hoor tegen de Serven. Benteke mocht er 2 in't mandje gelegd hebben maar vertikte het hehe.
Oorspronkelijk gepost door Rogier
![]()
En Benteke 20 bij Aston Villa, heeft zowat op z'n eentje die ploeg in de Premier League gehouden
Vrijdag was zijn afwerking wel om te wenen...
De hype/sfeer rond de Belgische ploeg is echt wel op een hoogtepunt aan het komen... Heb zelf een abbo en het was geweldig, vieren alsof we geplaatst zijn
Niet vergeten dat we nog naar Schotland en Kroatie moeten dus wordt zeker niet simpel.
Inmiddels zijn zowel België als Nederland gekwalificeerd.
Resultaten van vanavond:
Nederland-Hongarije 8-1
Kroatie-België 1-2
Loting Europese play-offs:
Portugal - Zweden
Oekraïne - Frankrijk
Griekenland - Roemenië
IJsland - Kroatië
De wedstrijden zullen worden gespeeld op 15 november en 19 november.
Vooral de wedstrijden Portugal-Zweden en Oekraïne - Frankrijk lijken mij spannende wedstrijden, maar we zullen zien hoe het afloopt over 4 weken.
Zou somehow mooi zijn als Ijsland het haalt tegen Kroatie ♠_biggrin:
Denk niet dat IJsland al een keer de eindronde haalde van de World Cup, of EK?
IJsland heeft zich inderdaad nog nooit gekwalificeerd: IJslands voetbalelftal (Wikipedia)
Ik denk zelf dat Griekenland het niet zal redden tegen Roemenië. Al zal het een spannende ontmoeting worden.
Heb zelf ook liever Zweden door dan Portugal, maar het kan alle kanten op.
IJsland is normaal gesproken een maatje te klein voor Kroatie. Al kan IJsland altijd stunten.
Frankrijk zal het nog lastig kunnen krijgen tegen Oekraine, maar wint het denk ik wel.
Portugal - Zweden
Oekraïne - Frankrijk
Griekenland - Roemenië
IJsland - Kroatië
hoop zweden, want heb een bloedhekel aan portugal (maar denk portugal T_T)
frankrijk zal die wedstrijd wel winnen maar word lastig
ijsland > kroatie moet kunnen
en van griekenland vs roemenie...hoop dat beide teams t niet halen wegens omstandigheden, waardoor de verliezer van portugal-zweden auto qualified
Haha, wat hebben die Grieken sinds het EK 2004 toch altijd gruwelijk veel geluk met kwalificatiepoules ed. Nu worden ze zelfs tweede in de makkelijkste poule ooit en krijgen ze weer een makkelijke loting met Roemenie.
Denk: Portugal, Frankrijk, Kroatie en Griekenland. Alhoewel het me niet zou verbazen mocht Oekraine Frankrijk verrassen.
wel knap hoe griekenland alles met 1-0 kan winnen behalve 2-0 van liechtenstein oid
Tsja het is nooit geweldig maar ook bijna nooit slecht bij die Grieken. Niet mijn ploeg idd maar ze doen toch wel iets goed ♠_evil:.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Tsja het is nooit geweldig maar ook bijna nooit slecht bij die Grieken. Niet mijn ploeg idd maar ze doen toch wel iets goed ♠_evil:.
Ja, kut voetballen.
Voor de liefhebbers de uitslagen van de WK kwalificatie play-offs:
IJsland-Kroatie 0-0
Portugal-Zweden 1-0
Oekraïne-Frankrijk 2-0
Griekenland-Roemenië 3-1
De returns zijn dinsdag.
Vooral de nederlaag van Frankrijk is een verassing, maar we zullen zien of ze in Parijs met 3 goals verschil kunnen winnen van Oekraïne. Al zal het me verbazen dat ze het gaat lukken.