Ga naar het forum
League of Legends: ...

Meldingen
Alles wissen

League of Legends: Dominion

31 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
3,767 Weergaven

Wie van jullie hebben al de kans gehad om in de beta-uurtjes wat potjes te doen van de nieuwe spelvorm in League of Legends?

Ik heb 3 potjes kunnen doen en vind het aardig awesome :D! Het is zoveel sneller, je hoeft niet te farmen, de actie start meteen, je kunt vanuit een enorme achterstand toch nog een comeback maken en de kortere games maken het ook weer wat meer iets om ook even tussendoor te doen.

Naar mijn idee hebben de champions met global skills of goeie kiters een groot voordeel. Ik zie vaak gebeuren dat een 100hp champion maar gewoon richting een onverdedigde plek rent en daar de toren overneemt voordat je erbij bent. Dan is het heel fijn om met Ezreal even je ulti die kant op te kunnen schieten van de andere kant van de map ^^. Een champ als Kog'maw kan eindeloos irriteren vanaf een afstandje met zijn ult om het overnemen van een toren te interrupten.

Wat zijn jullie ervaringen? Nog goeie tips of strategieën?

Beantwoorden
Citeren
30 reacties
raymond20001
PokerStrategist

LoL

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door raymond20001
LoL

Beantwoorden
Citeren

Ik heb het al een aantal keer gespeeld, echt zeer leuk! Je wordt direct in the heat of the battle gegooid. Niet zoals Summoners Rift waarbij het gewoon een farm fest is.

Beantwoorden
Citeren

Melvin vindt het geloof ik niet grappig dat pokerspelers naar dit spel worden getrokken :P
En daardoor natuurlijk nooit meer poker spelen

Beantwoorden
Citeren
Napooo
PokerStrategist

Hmm, in het begin was dominion leuk, maar nu toch al lang niet meer :P

Zo eentonig, veel te weinig tactiek. Vind de gewone summoners rift veel leuker. Daar moet je tenminste nog wat lasthitten, harrassen, drake, baron, buffs stelen, warden etc etc.

Laatste tijd veel aant Junglen (rammus, twitch) of support taric als ik duoqueue :P Das echt zalig samen met caitlyn traps :D

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

<-- Rammus jungle king!

FML waarom laat ik me ook altijd overtuigen om 1! spelletje te spelen, wetende dat dit onmogelijk is :D.

Beantwoorden
Citeren

<-- akali

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

<-- Any champ :D
Maar vooral Warwick solo top, Amumu jungle, Malphite in lane met AD carry.

Speel dit nog best een paar uurtjes in de week, "Ik Typte Hier" is de naam, mocht iemand een potje mee willen doen ^^.

PS: Dominion is inderdaad heel gauw gaan vervelen..

Beantwoorden
Citeren
vietlam
Legacy Member

<-------- ahri solo mid :)

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

<----------- Call Of Duty Modern Warfare 3 :]

Beantwoorden
Citeren

<--------- brand mid :D

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

<--------- 2nd place Clanbase opencup fall 2011 :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
dezAKAR
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door noisecore

In welk spel ?

OT:
Dominion vind ik vrij saaai, het hele spel waar LoL in mijn ogen om draait komt niet van pas in Dominion.
Geen jungle, veel champions zijn onverslaanbaar, geen skill nodig qua farming en 1v1 uitspelen etc.

Zelf speel ik van alles, ook omdat ik geen account level 30 meer heb, de vorige was ik het wachtwoord van kwijt. Speel vooral jungle en AD carries. Kan ook solo top met Nasus, Sion, Rumble, Irelia en wat andere champions. AP carrie is iets wat ik wil leren, maar ik wil focussen op eerst 1/2 rune pages en binken met wat jungle champions.

Beantwoorden
Citeren
Eurnt
Oldschool Grinder

AD en AP carry ftw!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Niet zo focussen op 1 soort champ jongens, gewoon alles leren! Weet je tenminste ook waar je tegenstander mee bezig is :D.

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door dezAKAR

Oorspronkelijk gepost door noisecore

In welk spel ?

LoL ofc

5v5 classic

Beantwoorden
Citeren
dezAKAR
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door BaggerSmurf
Niet zo focussen op 1 soort champ jongens, gewoon alles leren! Weet je tenminste ook waar je tegenstander mee bezig is :D.

True, maar het is wel handig om 1 of 2 soorten te leren en niet alles door elkaar.

Oorspronkelijk gepost door Noisecore

LoL ofc

5v5 classic

Njaaaah, ofcourse. Wist totaal niet dat Clanbase LoL ladders had, dacht aan COD2 of COD4 ;)

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door dezAKAR

Oorspronkelijk gepost door BaggerSmurf

True, maar het is wel handig om 1 of 2 soorten te leren en niet alles door elkaar.

Oorspronkelijk gepost door Noisecore

LoL ofc

5v5 classic

Njaaaah, ofcourse. Wist totaal niet dat Clanbase LoL ladders had, dacht aan COD2 of COD4 ;)

Zijn geen ladders, was een cup

Beantwoorden
Citeren
Lamapalooza
PokerStrategist

Is er hier een skype groepje van? Want ik speel ook wel regelmatig LoL. Heb zin om met mensen van hier gewoon 5v5 classic te spelen met een premade team (want dan win je gewoon veel vaker :) ). Voeg me maar toe op skype als je wil.

Beantwoorden
Citeren