Ga naar het forum
Nederland - Rusland

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nederland - Rusland

81 Berichten
28 Gebruikers
0 Reacties
7,831 Weergaven

Oorspronkelijk gepost door elrio

Oorspronkelijk gepost door SonataWolf

Oorspronkelijk gepost door eruk
Ik zit hier hardop te lachen dat iemand een kutgevoel kan hebben doordat die voetballers een potje verliezen

Dan snap jij toch net even helemaal niks van voetbal...
Ik was er gisteren ook helemaal kapot van dat Kroatië uitgeschakeld was. Dat heet supporteren, meevoelen met een club of nationale ploeg. In het Russisch zeggen ze niet niet toevallig болеть [baljétj], 'ziek zijn van'.

ik snap wel dat je teleurgesteld bent als de ploeg waarvoor je supporterd uitgeschakeld is maar als je er helemaal kapot van bent (Je bent toch geen kroaat) snap ik echt niet.
Als je eigen land verliest (Knsap wel belgie, maarja ik toch wel ze) ben je er toch meer kapot van dan een ander land.
Misschien heb je een speciale band met kroatie dat weet ik niet.

:)
Komt daarbij dan nog de manier waarop...

MADEinUSSR1978
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DmitriyPopov

Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Simply bad defense, bad play but a good tournament.

Hiddink is simply smarter... :D

But me and other russian, think that it was very good defence and very good play... And Hiddink is a very good coach.

Be fair - Russian have show that footbal, that holland not wait... And win because played better.

It's not fair, to say that Russia win because Holland loose. Realy, holland loose because russian win.

Bye, see you in world championship 2010 =)

+1

boschman123
Oldschool Grinder

russische donks grr$ :evil:#(*&&@&

maar ik geef het toe, het was allemaal mijn schuld.
ik had niet bij mijn meissie en schoonouders moeten gaan kijken... zoiets kijk je in de kroeg!

(maar wel $200 gewonnen op partybets... ik wed altijd op de tegenstander, als nederland dan wint ben ik blij en nu de russen gewonnen hebben ben ik ook blij)

Slava555
Oldschool Grinder

Nederlands is a GREAT TEAM!!! Van Basten - Forever! But Russian TEAM is very strong now. Thank you very much for Guus!!!! :)

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DmitriyPopov

Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Simply bad defense, bad play but a good tournament.

Hiddink is simply smarter... :D

But me and other russian, think that it was very good defence and very good play... And Hiddink is a very good coach.

Be fair - Russian have show that footbal, that holland not wait... And win because played better.

It's not fair, to say that Russia win because Holland loose. Realy, holland loose because russian win.

Bye, see you in world championship 2010 =)

I didn't say Russia won because Holland didn't play well!
Russia played as it should play. I gues both teams were equal in strength yesterday, but Hiddink managed to outplay the dutch system and so Russia won because of their play.

But with a better defense, I think Holland would have won the game.

But gratulations to Russia for their victory, because it was surely earned!

Congrats to the Russian peepz

but I know for sure we would´ve won without the tragedy

Neoken
PokerStrategist

Ben ik de enige die vindt dat nederland zowiezo overroepen werd? Natuurlijk deden ze het heel goed in de groepsfase, maar van echt wereldvoetbal zou ik niet spreken ze. Efficientie, dat wel...

(maar wel $200 gewonnen op partybets... ik wed altijd op de tegenstander, als nederland dan wint ben ik blij en nu de russen gewonnen hebben ben ik ook blij)

lol, dat deed ik ook altijd vroeger. :D

elrio
PokerStrategist

congratz to the russian people. The russians just could keep running :D

marcelhermus
Oldschool Grinder

nederland speelde indd gewoon zonder beleving. waar het van kwam kunnen we gewoon in het midden houden.

maar het leek nergens naar.

de russen mochten gewoon rustig opbouwen. zelfs op het middenveld mochten ze gewoon opendraaien met de bal en een leuk passje geven.

en wat moet je nou net niet doen die russen laten voetballen. elke keer als nederland druk zette op de russische verdediging had nederland heel snel de bal weer. alleen hebben ze dat zelden gedaan.

het was een lamlendig zootje.

wat ze tegen frankrijk en italie zo goed deden verzuimden ze hier te doen.

bij mij overheerst een kutgevoel en ik vind het gewoon weer een stelletje eikels.

wat doen die groepswedstrijden er nou toe als je niet presteert als het erom gaat.

dustje
Elite Grinder

van basten = tactisch onbenul

totaal verkeerd aangepakt en wisselbeleid al helemaal drama.

draai de coaches om en nederland wint

soms is voetbal diep in je ziel gewoon niet zo belangrijk meer

dan krijg je dit

;(

Dat zegt meer dan duizend woorden..

Sharkking89
PokerStrategist

Van Marwijk, begin maar met het bouwen van een nieuw elftal voor het wk van 2010 :) En begin asjeblieft ergens achterin.

Ik vind dat de volgende spelers onderdeel moeten gaan uitmaken van het nieuwe elftal van nederland

Keepers: Stekelenburg, Velthuizen en Boschker(zolang die doorgaat, en ook de ervaring om steek en huisje nog wat bij te brengen). Timmer mag voor mij zijn plaats afstaan want die bakt er geen ene pepernoot meer van.

Verdediging: Boulahrouz, Heitinga, De cler, Bouma, Marcellis, Van der Wiel, Dingsdag(onderschatte voetballer) en Emanuelson.

Middenveld: Sneijder, Van der Vaart, De Jong, Maduro, Affelay, Aissati, Engelaar, Van Bommel

Aanval: Huntelaar, Kuijt, Van Persie, Robben

Favo opstelling:
Stekelenburg

Boulahrouz - Heitinga - Marcellis/Van der Wiel - De Cler

Van Bommel - Van der Vaart (controlerend)

Sneijder Robben (flanken, voor de voorzet)

Huntelaar - Van Persie (1 spits is niet genoeg, er moet iemand omheen bewegen)

I know, het is een hele optimistische opstelling en erg aanvallend. Maar waaaaaaaaaaaaaaaaaaar is Nederland goed in?
Juist aanvallen, en niet zoals gister achteruit lopen en achteruit blijven lopen.

Comments?

pfff, Heitinga in het centrum

spel dan gewoon met een man minder

Sharkking89
PokerStrategist

Liever heitinga in het centrum, dan op rechtsback
Heitinga vs een type als robben(arshavin gister) wordt zoek gevoetbald.
Heitinga als centrale verdediger bij ajax heeft het goed gedaan, kun je niks van zeggen

ik vind hem een hele sterke verd. middenvelder en een redelijke centr. verderdiger

Yoghi
BlackMember

Weinig verstand ervan, maar ik vind Heitinga altijd wel goed. En van nistelrooy >> huntelaar imo, in ieder geval nu.

Marcellis & VD Wiel ;(

Neem dan een jongen als Braafheid mee.
Ook zeggen dat Timmer geen pepernoot meer van bakt, laat zien dat jij de competitie niet gevolgt heb denk. Henk heeft een uitstekend seizoen bij Feyenoord gedraait. Heeft het team vaak genoeg op de been gehouden. Alleen dankzij die twee blunders tegen Oostenrijk vindt iedereen het niets meer.
Ook Mathijsen moet gewoon blijven staan. Heeft een uitstekend seizoen in Duitsland erop zitten. Ook b.v. een Luca Toni 2x van het scoren gehouden. Het is tegenwoordig in om Joris af te kraken, maar het is gewoon een degelijke verdediger. Niet top, maar die heeft Nederland gewoon niet. Is veel beter dan V/d Wiel of Marcellis.
Zet Joris samen met Boulah in het centrum en dat staat!
Boulah moet ook absuloot geen rechtsback. Dat is gister wel weer duidelijk geworden. Is voetballend te zwak en doet te weinig met de ruimte die voor hem ligt. Misschien is Nigel de Jong daar wel een optie. Aangezien die de concurrentie met Van Bommel moet aan gaan en dat gaat De Jong niet winnen.
Heerlijk dat Van Bommel weer erbij komt overigens. Dat is net een type dat het Nederlands elftal mist. De echte leider. Iemand die aangeeft dat er een scheppie boven op moet, of dat er collectief druk moet worden gezet. Met Van Bommel erbij is Nederland gelijk een stuk sterker!

Sharkking89
PokerStrategist

Timmer een goed seizoen gedraait?
Hij was niet slecht, maar hij is over zijn top heen. In zijn tijd bij AZ vond ik hem goed. Maar nu hij bij Feyenoord is gekomen is hij over the hill.

Ik zeg ook niet dat dit het sterkste elftal is, ik beweer alleen dat ze een nieuw team moeten gaan bouwen. Zie Rusland maar..
Gemiddeld het jongste team, alle oudjes zijn er door Guusie uitgegooid, en de jonkies pakken het op. Het zegt al genoeg dat je de gebroeders Berezutsky en Sychev op de bank kunt laten zitten.

Nederland moet eens niet aan grote namen denken. Een naam hoeft niet direct een plek te betekenen. Er lopen zoveel goede voetballers rond en dan ook zeker jonkies. Jonkies hebben de toekomst, laat ze dan maar eens een toernooi niet halen maar dan het volgende toernooi top presteren.

Neem als voorbeeld het team van Foppe de Haan. Wat voor spelers hij allemaal wel niet opsteld, en het team draait gewoon. Spelers van Agovv(met alle respect) meenemen en direct in de basis beginnen.

Laat het team voetballen dat het beste draait, en niet het team met de mooiste namen.

Mensen als davids zijn niet meer nodig, Van bronckhorst hoef ik ook niet te zien. En kom dan niet aan met het argument heb je de wedstrijd tegen Italie gezien. Heb je hem tegen Frankrijk en tegen Rusland gezien?

Begin met een fris nieuw team, wat wat voor mekaar overheeft en pluk daar over 3/4 jaar de vruchten van door weer eens in 20 jaar een Titel te pakken. Want we staan al weer aardig droog.

Over paar jaar heeft Frankrijk een bere sterk elftal(let maar op mijn woorden :D)

Ik ben ook geen Van Bronckhorst fan. :D
De Cler is een heerlijke back.
Een team opbouwen hebben ze afgelopen 4 jaar al gedaan. Het WK was voorbereiding op het EK! Nederland heeft nu al een vrij jong team. En het is nog een goed team ook. Het ontbeert Holland alleen aan een echte leider. Von Bommel erbij en het zit goed!