Oorspronkelijk gepost door Sokzel
4-5-1 schiet van afstand nog steeds dé onverslaanbare tactiek? Of hebben ze daar bij OSM eindelijk eens wat aan veranderd?![]()
ja dies dus veranderd, daarom moest ik overstappen naar 433.
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
4-5-1 schiet van afstand nog steeds dé onverslaanbare tactiek? Of hebben ze daar bij OSM eindelijk eens wat aan veranderd?![]()
ja dies dus veranderd, daarom moest ik overstappen naar 433.
Oorspronkelijk gepost door TheErwin
Zitten jullie alweer halverwege het seizoen? Heb ik de start weer gemist![]()
11 wedstrijden onderweg ja
hoffenheim en mainz pc staan nog dichtbij hun doel...
Aangezien vorige competitieronde er sinds gisteren opzit en niemand een nieuwe league kan hosten vanwege het feit dat ze geen premium account hebben.....misschien nog een paar forumleden die mij willen joinen in deze league? Naam is WorldA (Doerak League) op server Diego (dezelfde server als vorig spel).
Hieronder zie je de beschikbare landen die nog over zijn. Na clubs leek een land mij wel leuk als afwisseling. Ikzelf ben Engeland en ben als laatste aangemeld. Wie die andere mensen zijn weet ik niet. Lijkt me leuk nog een paar Pokerstrategy medespelers erbij te krijgen. Landen als Brazilie, Frankrijk, Italie en nog een stuk of 10 zijn beschikbaar.
Volgens mij is gemakkelijkste manier om hem te vinden te zoeken op mijn naam mvd1978. Ik kan niet precies zien in welk tabje dat zit aangezien ik met mijn hoofd-, en subaccount al in een spel zit.
Ik zie wel wie meedoet. Spel begint sinds vandaag, dus je kan nog 4 dagen (inclusief vandaag) de voorbereiding doen met training.
Succes alvast!~

"Ruudje heeft de uitdaging aangenomen om France te managen."
Succes Ruudje
En tevens een kleine bump. Liever nu instappen dan wanneer je al 2 dagen in voorbereiding zit. Je kan trouwens géén spelers kopen, scouten o.i.d. Je krijgt een bedrag, daar bouw je je accomodatie verder mee uit, trainers aanstellen etc. Kwam er helaas zelf vandaag achter dat al die Engelse spelers erg oud zijn, lol. Nu maar hopen dat die paar jonge jongens goed trainen.
Edit: Hoe heb je deze league gevonden Ruud. Is het mogelijk om op managernaam te zoeken of je het handmatig gevonden.
Ben geen seizoenkaarthouder dus zal morgen pas kunnen instappen.
Nu maar hopen dat er dan nog een leuk land vrij is.
Leuk Cognitief en volgens mij heeft basic-member net zoveel kans in die landencompetitie als seizoenskaarthouder omdat je geen spelers kan kopen of scouten. Bovendien ging je na een wedstrijd of 4 ook erg goed in het vorige spel nadat je het door had. Dat was je eerste keer dus je moest alles nog een beetje ontdekken
volgende landen zijn nog vrij:
Algerije
Australie
Italie
Ivoorkust
Zuid Korea
Paraguay
Portugal
Servie
VS
De vorige competitie liep het vrij stroef inderdaad aan het begin, maar uiteindelijk toch nog op een 8e plek geëindigd.
Heb me ingeschreven bij Portugal, nu maar is even een leuke tactiek bedenken met 9 middenvelders en 3 aanvallers.
Ik vind nergens een server Diego, vorige keer ook al niet. Snap niet waarom, maar die staat er echt niet tussen voor mij.
Mss omdat ik belg ben ofzo? Geen idee