Hmm, vreemd. Bart zegt op Skype dat hij niet meer de host is. Toch spelen we in "Bart en zijn vriendjes-league". Niemand van ons heeft ook zo'n premium-seizoenskaart. Mocht hij jullie aanmeldingen niet binnengekregen hebben dan moeten we volgende ronde maar zelf iets aanmaken.
Nee, volgens mij zijn zijn premier-seizoenskaarten verlopen. Dus het zal dan continue Duitsland zijn en alleen de mensen die hij in het vorige spel binnengelaten heeft kunnen meedoen. Heb hem gevraagd of toch nog in zijn account wil kijken of hij jullie aanmeldingen heeft ontvangen. Heb jij hem op Skype? Ik zit er vrijwel nooit op dus loop hem vaak mis.
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
moete we wel accepted worden obv![]()
En Samwise, kunnen jullie nogmaals aanvraag versturen? Bart doet inmiddels zelf ook weer mee zag ik.
Edit: Eerste wedstrijd begint deze nacht dus jullie kunnen nog vanaf speelronde 1 meedoen, wel zo leuk.
Nee ik doe niet mee maar moet team hebben om te kunnen accepten, weet nu mog ni ho# tho
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Nee ik doe niet mee maar moet team hebben om te kunnen accepten, weet nu mog ni ho# tho
Je kiest precies de club waar ik tegen speel. Als je toch niet speelt zet maar 2 keepers in de spits
Hoe meer hoe beter. Tegen computerteams spelen is saai. Volgende teams zijn nog over (met computer logo). Zou leuk zijn als we 18 echte managers hebben. Hoe lager je team ingeschat is hoe meer managerpunten je kan verdienen met overwinningen.

Ben Simply the best > werder bremen. Heb geen SK maar blijkbaar is dat niet nodig.
Oorspronkelijk gepost door gewoonlars
Ben Simply the best > werder bremen. Heb geen SK maar blijkbaar is dat niet nodig.
Nee, dat heb ik vorig spel gemerkt
Wist niet dat jij dat was tbh. Succes wederom deze ronde
Heb me ook maar is aangemeld in de competitie.
Het is al een eeuwigheid geleden dat ik het gespeeld heb, maar we zullen zien.
Hopen dat ik het niet telkens vergeet om bij te houden.
Wel mooi dat iedereen zegt dat ze lang niet gespeeld hebben, alsof ze zichzelf indekken
Ik zet vrijwel al mijn geld in op Simply the Best die een titel te verdedigen heeft. De rest zet ik op mijzelf
wat is bayer leverkusen heerlijk bezig
alleen wel dom om kieBling te verkopen aan het begin van het seizoen=/ dacht even 451 te gaan spelen, maar toch maar geswitcht naar 433
4-5-1 schiet van afstand nog steeds dé onverslaanbare tactiek? Of hebben ze daar bij OSM eindelijk eens wat aan veranderd?