Ja echt triest, R.I.P. Jules......
Intussen maar even de poule ingevuld voor komend weekend. Dan kan ik dat niet meer vergeten.
Inderdaad. Ik ben er helemaal klaar voor. Het zou mooi zijn als Verstappen een mooi resultaat zal behalen.
Oops, weer telaat om hem in te geven bij toto. Daarom maar hier doen.
1Rosberg
2Hamilton
3Vettel
4Raikkonen
5Ricciardo
6Kvijat
7Bottas
8Massa
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Inderdaad. Ik ben er helemaal klaar voor. Het zou mooi zijn als Verstappen een mooi resultaat zal behalen.
Nou dat heeft ie dus gedaan met 4e plek, beetje balen van drive though anders misschien podium zelfs.
Maar goed dat podium komt er nog wel, denk nog niet dit jaar en ook nog niet volgend jaar (of hij moet promotie maken) maar komen gaat zeker gebeuren!!!!!
Knap gedaan van hem. Dat had ik op voorhand niet verwacht. Het zou helemaal knap zijn als hij dit seizoen toch nog het podium zou halen.
Naja hij hoefde er niet veel voor te doen behalve blijven rijden, maar dat deed hij goed in prima tempo zodat hij van achteren eigenlijk nooit druk had.
Of er podium komt ik denk het niet daar is auto niet goed genoeg voor maar zeg nooit nooit in F1 :).
Dus dat is afwachten denk ik. Al zou het zijn seizoen helemaal afmaken mocht het hem lukken.
Nou in een regenrace moet ik het nog zien maar ja die hebben we helaas weinig omdat er in kalender deels met seizoenen rekening wordt gehouden.
Dat kan inderdaad zo zijn. Al blijft het weer onvoorspelbaar.
Dus het kan best zijn dat er meer regenraces zullen komen.
Dat zou voor Verstappen mooi zijn als het nog vaker zal voorkomen.
Slechte ronde voor iedereen, maar het was ook wel beetje onvoorspelbaar na safety car

Dat is wel jammer. Al moet er een wonder gebeuren dat ik nog een plekje ga stijgen.
Kleine maand zomerstop zit er op en we mogen van het weekend weer, deze keer België.
Vaak onvoorspelbare race door weersomstandigheden dus ik ben benieuwd!! (al zal ik race helaas niet kunnen zien
)
Beetje jammer dat Verstappen eigenlijk bij voorbaat al kansloos lijkt voor een goed resultaat, maar misschien verrast hij vriend en vijand vandaag.
Dacht ik op voorhand ook maar hij verbaasde idd (weer eens) vriend en vijand.
Jammer dat Massa de move op Raikkonen afblokte anders had ie misschien zelfs 6e kunnen worden.
Maar goed 4 punten gepakt waar ik totaal geen rekening mee hield dus leuke bonus, leuke stap op naar de 40-50 punten
Was inderdaad een prachtige inhaalrace van hem. Ik had hem zelf niet in mijn lijstje staan.