Ik denk niemand
Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
Ik denk het wel![]()
Jij had hem dus in het lijstje staan
Volgende keer beter. In ieder geval iemand die me de kans biedt om nog een plaatsje te stijgen ♠_evil:
Dan kun je nu alvast in je agenda zetten dat je komende zaterdag uiterlijk je voorspelling moet invoeren voor de volgende GP
Dat zou wel maf zijn als je het niet zou doen, want dan heb je niks aan je agenda.
pfffft beempie heeft zeker een mindere ronde dat ie zolang wacht met de tussenstand posten
Nee vakantie mag ik ook keertje☺heb ze mijn team niet voor ogen maar het zal redelijk ok zijn. Komt nog wel goed voor volgende race!!
Bij deze de nieuwe tussenstand:

Idd geen al te beste ronde voor me maar nog steeds de beste in pool
En meteen even bumpje -> van het weekend de GP van Italië dus zoals gebruikelijk met bijna alle Europese races heb je tot zondag 12.00 uur om (hoe dan ook
) je voorspelling door te geven.
Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
1 Hamilton
2 Vettel
3 Rosberg
4 Raikkonen
5 Botas
6 Grosjean
7 Massa
8 Hulkenberg
Mooi op tijd dit keer
Toch deed Verstappen het niet slecht met zijn 12de plek. Hopelijk wordt het probleem met zijn motor eindelijk opgelost. Het lijkt mij behoorlijk frustrerend voor hem.
Naja in zoverre waren er deze keer geen problemen, was tactische wissel omdat ze er toch niks van verwachtten en hij zo extra motor voor volgende race zou krijgen. Volgende races zouden weer beter moeten gaan, zeker Singapore met veel bochten.