Ok I'm in
Ik doe ook mee, had al een profcoach aangemaakt voor dit seizoen dus is een kwestie van 2x klikken
Gezellig! Mensen je kan je nog aanmelden! De eerste periode is nog een proefperiode. Dus begint het te kriebelen nu het voetbal weer begonnen is, je kan je nog aanmelden!
Ik wil graag meedoen, alleen wel van te voren een betalingsregeling. Nog geen $ ontvangen van de Wielerkenner......
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Ik wil graag meedoen, alleen wel van te voren een betalingsregeling. Nog geen $ ontvangen van de Wielerkenner......
Ja klopt is wel beter, ik krijg ook nog $10 van wielerkenner
Hoe doen jullie dat doorgaans met die betalingen? 1 iemand die de inschrijfgelden op een pokeraccount ontvangt ofzo en aan het einde iedereen die prijs heeft uitbetaalt? Wie is het meest betrouwbaar in dat geval?
Gaan we het nog voor geld spelen, want dan moeten we ff alles naar 1 persoon sturen, of 2, maakt mij niet uit. Het liefst iemand met accounts op meerdere sites (vooral stars en Ft is handig denk ik)
edit: en dit zeg ik niet omdat ik nu ff bovenaansta op 1 punt
maar om duidelijkheid te scheppen en niet 5 speelroindes van te voren alles te regelen. Zonder geld vind ik ook prima, iets minder spannend, maar oke