Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Real - Barca

33 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
2,578 Weergaven
Sokzel

Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
http://www.fcupdate.nl

Vind dat altijd van die domme vragen, omdat het super makkelijk zelf te vinden is ;o

Sorry voor de domme vraag. Uw antwoord getuigt anders ook niet van veel intelligentie. Misschien moet je eens voorstellen om het handjudgingforum ook af te schaffen. Eigenlijk ook alleen maar domme vragen hé waar je zo super makkelijk zelf het antwoord op vindt. Gewoon opzoeken in de strategie artikels of in de equilater gooien.
Ik snap ook totaal de meerwaarde niet van je antwoord. Mocht het je bedoeling zijn dat er zo weinig mogelijk threads opgestart worden in het forum deel waar jij verantwoordelijk voor bent, dan ben je zeker op de goede weg.

Wryzeth had net gepost dus dacht ik dat hij snel kon antwoorden op mijn vraag wat de eindstand was.

Praat niet zo dom.

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984

Ik geef je een link waar je het insta kunt zien en daarbij geef ik je gelijk een mogelijkheid om in het vervolg het zelf op te zoeken.

Ik denk dat mijn antwoord een stuk opbouwender is dan een simpele '2-2'. Ik geef je een oplossing voor volgende uitslagen die je mogelijk wilt weten en ik geef opbouwende kritiek: je stelt domme vragen en daar kun je aan werken.

Volgende keer geef ik je wel deze link: JFGI

:coolface:

Beantwoorden
Citeren

Ik weet zelf ook websites genoeg waar ik het resultaat kan vinden. Gisteren was ik met een aantal dingen tegelijk bezig (video van rogier, forum, ...) en vandaar dat ik gewoon terloops vroeg naar de stand. Als je op café zit met vrienden en er vraagt er ééntje wat heeft barca gisteren gedaan tegen real dan zeg je toch ook niet "domme vraag, pak je iphone en zoek het op" als je zelf het antwoord weet. Ik werk ondertussen 8 jaar als coach in de distributiesector en ik heb tot op vandaag nog nooit iemand gezegt dat hij een domme vraag stelt (ookal denk ik dat wel eens). Het is gewoon niet respectvol. Had je gereageerd met "2-2 en resultaten van wedstrijden kan je altijd hier vinden ;) dan had ik dat zeker geapprecieërd. Ik vind dat je als mod een voorbeeldfunctie hebt, en iemand kortaf zeggen dat hij een domme vraag stelt omdat hij terloops eens naar de stand vraagt hoort daar volgens mij niet onder. Mijn reactie was trouwens ook alles behalve ok en het feit dat ik op mijn tenen getrapt was is daarvoor geen geldig excuus. Ik doe zoveel mogelijk mijn best om anderen hier te helpen wanneer ik kan en het is niet leuk om dan zo'n reactie te krijgen als je eens iets kleins vraagt.

En eigenlijk had ik veel liever de stand en de JFGI link gekregen. Met een kwinkslag had je me dan duidelijk gemaakt dat ik dat toch gewoon even snel zelf kon zoeken en had je me alsnog geholpen.

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984

Vooruit, met zo'n post kan ik me niet verheven blijven voelen ;). Excuus en zand erover.

Jouw voorbeeld van in het café is ietsje anders natuurlijk dan hier. Hier heb je een webbrowser open staan en kost het waarschijnlijk minder tijd om random voetbalwebsite te openen dan het in dit topic te vragen en anderen hun tijd weer te vragen om erop te antwoorden etc. Dat soort dingen irriteren me nou eenmaal. Doet Rogier ook heel vaak :P.

Maar wuteverr.

Beantwoorden
Citeren

Ik neem dat gedrag over uit die video's hé :D
Ik begrijp wat je bedoeld en ik kan me inbeelden dat mensen idd wel iets beter te doen hebben dan te antwoorden op dergelijke vragen. Objectief bekeken kan mijn vraag héél "lui" overkomen wat absoluut de bedoeling niet was. Perceptie heet dat zeker? :P

Ik ben blij dat we er uit geraakt zijn! No hard feelings I hope.

Beantwoorden
Citeren
Wryzeth

Wat een schattige discussie. ;)

En nu:

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984

Ja meneer :(.

en no hard feelings :P

Beantwoorden
Citeren
Wryzeth

Het lijkt wel alsof niemand de wedstrijd heeft gezien. :(

Hier de beste samenvatting die ik tot nu toe heb kunnen vinden:

Beantwoorden
Citeren

Goeie samenvatting.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
NLDPeter Topicstarter
NLDPeter

Ziet er uit alsof Madrid best wel eens tuk sterker was. Fantastisch schot van ozil dat meer had verdient. Aan de andere kant heeft Madrid wel geluk gehad dat ze voor die tackle op messie geen 2de geel kregen.

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Ze hadden ook in het eerste halfuur al best een paar goaltjes kunnen maken. Na 20 seconden had het al raak kunnen zijn. Tweede helft heb ik jammer genoeg niet écht meer gevolgd, omdat ik tijdens de rust dacht dat het game over was :P

Beantwoorden
Citeren

Ben echt totaal geen fan van Real Madrid maar als ik de samenvatting bekijk was madrid wel veel beter. Wat een schot van Ozil!

Ik hoop in ieder geval dat Real inziet dat het met deze aanpak toch wel meer kan als afgelopen matchen. Match in terugronde van de competitie wordt te zot. Ik denk dat de titel voor Real gaat zijn al gun ik het Barca meer.

Beantwoorden
Citeren