Oorspronkelijk gepost door JanJB
Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
both in![]()
2 wedstrijden houdt in dat je keer met wit en keer met zwart speelt;) dit omdat wit statistisch gezien net iets vaker wint.
Dat was het plan ja
Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
both in![]()
2 wedstrijden houdt in dat je keer met wit en keer met zwart speelt;) dit omdat wit statistisch gezien net iets vaker wint.
Dat was het plan ja
O sorry dacht dat Kuip topicstarter was en sommige mensen dachten dat ze voor beide partijen in moesten schrijven, snap de both in nu pas;/ sorry lig wakker te worden;-)
ff vragen dan, maar hoe weet je dat DeKuip zo goed is dan? Volgens mij pokert ie ook wel aardig.
Wil ook best meedoen
Wel ff vraagje, zijn jullie ook echt allemaal goed? Want dan ga ik wel hard af
ik schaak vrijwel nooit al vind ik het een erg leuk spel
Oorspronkelijk gepost door BadassBart
Wel ff vraagje, zijn jullie ook echt allemaal goed? Want dan ga ik wel hard af
ik schaak vrijwel nooit al vind ik het een erg leuk spel
Vind het gewoon fun. Vind zeker niet dat ik "goed" ben
Oorspronkelijk gepost door ssacr
Volgens mij pokert ie ook wel aardig.
Haha jah, dat zegt toch genoeg?
Gewoon lekker allemaal meedoen, het gaat om het communityplezier. Lekker eens wat anders leuks doen dan poker. Je wordt vanzelf beter, het bevordert je analytish vermogen en de betere schakers komen elkaar vanzelf tegen;-)
Bovendien kun je als je nu account aanmaakt alvast wat potjes oefenen om in te komen
Bovendien kun je als je nu account aanmaakt alvast wat potjes oefenen om in te komen![]()
Geen slecht idee
Sommige onder ons (lees: ik) hebben al jaren niet meer gespeeld
Ik denk dat het handigste is de 2 partijen tegelijk te starten en de standaard drie dagen per zet te doen. Dan hoef je ook niet moeilijk te doen om een keer tegelijk online te zijn. Meestal zijn partijen in paar dagen wel voorbij als beiden regelmatig online zijn.