Wooowww.. Dit was wel een heel gaaf punt! En die quarterback van de Ravens 'Falco' is goed!
EN OP 3RD AND 9 KOMT ER EEN DIEPE PASS IN DE BACKFIELD VAN DE 49'ERS. GEVANGEN!
TOUCHDOWN! RAVENS!
Touchdown Ravens! 21 - 3
Ohh Flaco heet die! Maar op dit moment, bestaat er nog een kans dat San Fransisco nog gaat winnen?
Ja, die kans is er zeker... Het zal lastig worden, maar zou zeker niet de eerste keer zijn dat een team in de 2e helft nog terugkomt van zo[n achterstand.
Nu rust.
De halftime show begint met One Republic. Maar natuurlijk is het wachten op Beyoncé
Best wel ja
Anyway, 2e helft begint, Ravens ontvangen de bal....
GONE!!!!!
Touchdown Ravens! 28 - 6
Heb btw ff de 2e fieldgoal van de 49'ers in de 1e helft gemist
De kickoff return touchdown was voor 109 yards, de langste run in de geschiedenis van de Super Bowl!
Momentum ligt momenteel overduidelijk bij SF...
Op 1st and goal lopen ze de bal binnen! De 49'ers zijn weer terug in de wedstrijd
Touchdown 49'ers! 28 - 20
Ik moet beter opletten.... De 49'ers hebben inmiddels alweer een field goal gescoord!
Field goal SF! 28 - 23
Het vierde kwart is inmiddels bezig. De 49'ers staan 8 punten achter en hebben dus 2 scores nodig om voor te komen.
Het vierde kwart is beslissend, en vaak is het precies dit kwart waarin alle magic happens, met name in de laatste 2 minuten.
Ondertussen: touchdown SF door een mooie QB sneak!
SF zal voor de 2 point conversion gaan om gelijk te komen! Eennn.........
Mislukt!
Touchdown 49'ers! 31 - 29
Het blijft spannend. De Ravens scoren een fieldgoal en staat nu weer 5 punten voor. Het kan echt alle kanten op nu!
Field goal Ravens! 34 - 29
En toen verbinding met de website kwijt
Denk dat iedereen inmiddels de einduitslag wel weet. Mooie wedstrijd!!!
Jesus NFL is slecht voor mijn hart. Dacht dat het easy game was en toen suddenly 17 unanswered points in 10 min voor de 9ers... een bruine onderbroek en 3 jaar van mijn leven af als resultaat. Ravens toch gewonnen
FWIW Boldin had MVP moeten worden. die gast heeft echt als een baas gespeeld en een paar hele goeie plays gemaakt.