Ga naar het forum
Super Bowl XLVII - ...

Meldingen
Alles wissen

Super Bowl XLVII - Ravens vs 49'ers

42 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
2,345 Weergaven
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Hahahahaha! Mooi spelletje he ;)

Over MVP vraag ik me toch af hoor.

Eigenlijk wordt wel vaak traditioneel de QB van de winnaar de MVP. Zonder awesome werk van de QB bereikt een team namelijk niks.

Toch vind ik dat de QB van de 49'ers t erg knap heeft gedaan, en ook hun hele defence (met name na de lichtuitval).

Maar goed, t is zoals t is.

In september weer een nieuw seizoen. Hopen dat mijn Jaguars dan ns een beetje ver komen. Zal wel niet :D

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Hahahahaha! Mooi spelletje he ;)

Over MVP vraag ik me toch af hoor.

Eigenlijk wordt wel vaak traditioneel de QB van de winnaar de MVP. Zonder awesome werk van de QB bereikt een team namelijk niks.

Toch vind ik dat de QB van de 49'ers t erg knap heeft gedaan, en ook hun hele defence (met name na de lichtuitval).

Maar goed, t is zoals t is.

In september weer een nieuw seizoen. Hopen dat mijn Jaguars dan ns een beetje ver komen. Zal wel niet :D

49ers zijn de komende jaren echt een enorm sterk team met super veel jong talent. Zowel op defense met hun 3 belachelijk goede linebackers als op offense met Keapernick en Crabtree. Hun divisie met de seahawks word echt leuk, want daarvoor geld basicly hetzelfde. Veel Jong talent op een team dan nu al heel erg sterk is. Ik voorspel dat in de komende paar jaar zowel de 49ers als de seahwks naar du superbowl zullen gaan.

Dit was wel echt het jaar voor de Ravens om te shinen, en dat hebben ze uiteindelijk ook gedaan. Prachtige laatste wedstrijden van Ray Lewis. Die mag vol trots met pensioen gaan. Ik denk dat ze vanaf nu een middelmatig team zullen zijn dat niet zoals voorheen fluitend de playoffs gaat halen.

Kortom ik kan niet wachten op volegnd seizoen :D

Beantwoorden
Citeren