Ga naar het forum
Weerwolven van PS: ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Weerwolven van PS: DE LIEFDE HEEFT OVERWONNEN

226 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
11.6 K Weergaven

minstens 1 weerwolf
Dit kan dan ook weer wel een tip zijn, en zijn er misschien twee daders.
Wat de tip van de stank verklaart (Zwijntje)
en de tip van "jij mijn vriend" (Voetsel/ ... misschien Marcus Romitus?)

Marple08
Oldschool Grinder

Maakt toch niet uit hoeveel daders, er zijn twee weerwolven.

Marple08
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel
Vriend is trouwens mannelijk, en zwijntje niet...

Mijn vriendin bekt niet en en zeker niet als je op sterven ligt ;)
Niettemin denk ik niet dat stank op zwijntje slaat.

Marple08
Oldschool Grinder

De stank is binnen en buiten!
"De rest drinkt hij op in de kroeg".
Joe Goldfish is dus in de kroeg waardoor het stinkt en dan ook buiten om Getjie te vermoorden.

Ik blijf er bij dat het allemaal wel heel erg naar Joe klinkt. Alhoewel zwijntjes natuurlijk niet altijd welriekend zijn.

idd maar iemand die in de kroeg zit ruik je normaal gezien buiten toch niet meer :p.
Omdat het zowiezo kan stinken in een kroeg (sigaretten,zweet,...) vind ik het aannemelijker dat de geur binnen normaal is, maar de geur buiten door iemand veroorzaakt wordt, die dus niet in de kroeg zit.

pvdheuvel
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Marple08
De stank is binnen en buiten!
"De rest drinkt hij op in de kroeg".
Joe Goldfish is dus in de kroeg waardoor het stinkt en dan ook buiten om Getjie te vermoorden.

Ik blijf er bij dat het allemaal wel heel erg naar Joe klinkt. Alhoewel zwijntjes natuurlijk niet altijd welriekend zijn.

Het probleem is alleen dat er 3 hints zijn, maar dat hier minimaal 1 naar de echte dader wijst. Dus ook mogelijk 2 naar een onschuldig persoon.

pvdheuvel
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Voetsel
Waarschijnlijker lijkt mij dat de onduidelijk geformuleerde zin op Pvdheuvel slaat.

Dit blijft voor mij reden om Voetsel te verdenken.
Hij ziet een onlogische hint naar mij en noemt dit dan ook nog waarschijnlijk. Lijkt me een typische actie van een weerwolf.

Spaarvarken1
Poker Player

Ik vind het ook wel opvallen dat sommigen nog geen enkele reactie geplaats hebben.... Terwijl iedereen toch wel heel regelmatig op het forum is volgens mij.

wessus
Oldschool Grinder

ik ga voor die joe goldfish die vertrouw ik niet...

Timor83
Elite Grinder

Lol, k word al meteen verdacht, wel grappig (of ook niet eigenlijk). Anyway, er is weinig dat ik kan zeggen buiten het feit dat ik weet dat ik het niet ben. Ik denk dat elke andere poging tot ontkrachting van dat feit me toch alleen maar meer verdachtmaking oplevert :P Vind de link trouwens ook niet voor de hand liggend, maarja, dat terzijde, het is wel mogelijk natuurlijk.

Trouwens, in dat voorbeeldtopic werden er ook valse hints gebruikt, hier ook?

Mijn poging:

Die stank is een duidelijke referentie naar:

Doler (zwervers stinken) , Zwijn (varkens stinken), Voetsel (zwervers stinken) en Joe Goldfish (vissen stinken). Veel opties dus en het is dus een beetje gokken, heb in dat voorbeeldtopic al vaak heel rationele argumenten gezien die uiteindelijk toch verkeerd blijken te zijn. Aangezien ik niet nodeloos burgers wil laten lynchen laat ik in het midden wie van de 4 het volgens mij is, maar aangezien je toch moet kiezen ga ik voor de Voetsel, gezien het feit dat die toch regelmatig in de kroeg komt en dus wel een vriend kan zijn van Gertjie, Doler wordt links gelaten dus die is iets minder wss, zwijntje is een meisje dus eigenlijk een vriendin, Joe Goldfish is ook mogelijk gezien die ook vaak in de kroeg zit en dus ook een vriend kan zijn.

Ik hou het dus voorlopig op Voetsel of Joe Goldfish.

// EDIT: sorry voor de edit, maar had sommigen hun forumnaam getypt ipv hun spelnaam.

elrio
PokerStrategist

Eigenlijk is dit spelletje wel makkelijk, anderen doen het denkwerk voor je :D

Ik moet alles zelf nog even laten bezinken en alles overlopen.

grtz

pvdheuvel
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Timor83

Klopt, slechts 1 van de 3 hints is gegarandeerd waar.

pvdheuvel
PokerStrategist

Memzy: Stel dat iedereen vandaag al zijn stem uitbrengt, is dat de dag gelijk afgelopen?

pvdheuvel
PokerStrategist

Ik hoop trouwens dat de beschermengel mij beschermt vannacht, want als ik in de goede richting aan het denken ben, zal ik wel de 2e dode zijn :(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Memzy: Stel dat iedereen vandaag al zijn stem uitbrengt, is dat de dag gelijk afgelopen?

Inderdaad, je kan stemmen wanneer je wil.
Als er snel gestemd wordt kan het direkt nacht worden natuurlijk.

Spaarvarken1
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door wessus
ik ga voor die joe goldfish die vertrouw ik niet...

Ook lekker beargumenteerd...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Timor83

Klopt, slechts 1 van de 3 hints is gegarandeerd waar.

Minstens 1/3,
het kan natuurlijk ook zijn dat er meer dan 3 hints inzitten, dus focus niet te hard op die 3.

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Ik vind het zalig dat dit zo serieus gespeeld wordt! Jullie discussies zijn echt leuk, hier zouden meer mensen moeten aan meedoen! Dit gelijkt trouwens wel een beetje op poker, met die reads & tells enzo :P.

Overigens vind ik het jammer dat ik zo weinig verdenkingen krijg, ik kan best ook wel gevaarlijk zijn hoor!! :(

Marple08
Oldschool Grinder

Een man van stand kan toch geen weerwolf zijn, come on.

elrio
PokerStrategist

Ik hoop trouwens dat de beschermengel mij beschermt vannacht, want als ik in de goede richting aan het denken ben, zal ik wel de 2e dode zijn :(

Men heeft altijd spijt van zijn/haar daden nadien :D