Nee je hebt niks gemist denk ik . Jammer dat er in de rust reclame op is want daar werd ik wakker van.
Dat is inderdaad jammer voor je. Volgens mij was de wedstrijd van België gisteravond een stuk leuker.
Nu heeft Italië het WK ook niet gehaald. Dat vind ik zelf een stuk verrassender dan dat wij er niet bij zijn. Al is het voor Zweden natuurlijk leuk, maar ik geef ze toch niet heel veel kans om heel ver te komen. Nu kun je wel een soort van poule des doods maken met landen die niet naar het WK gaan, namelijk Nederland, Italië, Chili en de VS.
We gaan gewoon ons eigen WK doen met alle lande n die niet geplaatst zijn, screw die FIFA :f_tongue:.
Dat zeker, maar het zal er vast niet van komen. Straks maar zien of Australië zich wel weet te kwalificeren tegen Honduras. Zou wel slecht zijn als het niet zou lukken.
Nou lees toevallig net dit, zitten ze beetje ons idee te jatten........
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nou lees toevallig net dit, zitten ze beetje ons idee te jatten........Zo zie je maar weer , Big Brother is watching you !!
![]()
![]()
Dat idee was niet eens van mij. Ik zag een Twitterbericht op de liveblog voorbij komen op nos.nl. Dus het idee was gejat. Inmiddels hebben Australië en Peru zich ook gekwalificeerd en zijn alle 32 landen bekend die aan het WK meedoen.
11 december zullen we uiteindelijk weten hoe de WK poules eruit komen te zien.
Met België als groepshoofd zou er een relatief makkelijke poule voor onze zuiderburen kunnen ontstaan. Al kan het natuurlijk ook zo eindigen dat ze met Spanje, Denemarken en Servië in 1 poule kunnen terechtkomen.
Toch leuk dat Van Marwijk gaat naar WK als bondscoach van Australië na het gebeuren bij Saudi-Arabië.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Is er dan een WK dit jaar :f_cool:?
Nee denk het ook niet , we hebben toch afgelopen jaar net het EK gehad in eigen land en gewonnen ? Dan duurt het toch weer 2 jaar voor het WK komt ?
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Bij de dames is het WK in 2019![]()
Maar waar heb jij het over dan ?
Oorspronkelijk gepost door Wimf71
Bestaat er ook heren voetbal? Ik dacht dat het een dames sport was![]()
Het schijnt dat er ooit wel eens geprobeerd is om een heren elftal op de been te brengen maar dat werd niks.
Oorspronkelijk gepost door bright019
Oorspronkelijk gepost door Wimf71
Bestaat er ook heren voetbal? Ik dacht dat het een dames sport was![]()
Het schijnt dat er ooit wel eens geprobeerd is om een heren elftal op de been te brengen maar dat werd niks.
Wie wil nou naar heren kijken? De dames misschien
Ach ja , dat roept het moedergevoel in ze op, want dat gestuntel werkt ook wel aandoenlijk.