Ze moeten in ieder geval met 7-0, 7-1, 8-2, etc. winnen dinsdag en dat zullen ze normaal gesproken niet redden.
met 7-0 of met meer winnen staat gelijk aan het hitten van een full house of hoger
Advocaat na Wit Rusland - Nederland : "6-0 tegen Zweden is haalbaar! 7-0? Dan maken we er nog eentje"
Dickie , ouwe reus , ik begin me toch wel zorgen te maken .
Veel voorkomende symptomen bij dementie :
Vergeetachtigheid ( Weet blijkbaar niet meer dat Zweden met 4-0 van Wit Rusland won en Nederland net op het nippertje)
Kwijtraken van spullen ( WK kwalificatie is zoek )
Slecht inschattings- en beoordelingsvermogen ( Denkt echt met 7 -0 van Zweden te kunnen winnen )
Desoriëntatie in tijd en plaats ( Het lijkt wel of hij denkt dat we pas de 1e kwalificatiewedstrijd hebben gespeeld en nog alle kans hebben)
Verandering van persoonlijkheid en gedrag: onrustig, bozig, achterdochtig ( Zegt eigenlijk hardop dat de 8-0 winst van Zweden op Luxemburg verdacht is )
Problemen bij het zien (Ziet nog steeds niet hoe de stand is )
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ze moeten in ieder geval met 7-0, 7-1, 8-2, etc. winnen dinsdag en dat zullen ze normaal gesproken niet redden.
De kans dat ik de WCOP win is vele malen groter en dat is zelfs al 0,0000000001% , en dan ben ik nog optimistisch.
Lijkt me wel ja. Al hoop ik dan wel dat je de 2 euro zult verliezen in dit geval.
Uiteindelijk heeft het me 1 euro gekost om Nederland in elk geval te laten winnen. Doordat ik de Free Sweepstake wel goed had, met dank aan de Belgen , kreeg ik daar nog weer 1 euro van terug.
Oorspronkelijk gepost door bright019
Advocaat na Wit Rusland - Nederland : "6-0 tegen Zweden is haalbaar! 7-0? Dan maken we er nog eentje"Dickie , ouwe reus , ik begin me toch wel zorgen te maken .
Veel voorkomende symptomen bij dementie :
Vergeetachtigheid ( Weet blijkbaar niet meer dat Zweden met 4-0 van Wit Rusland won en Nederland net op het nippertje)
Kwijtraken van spullen ( WK kwalificatie is zoek )
Slecht inschattings- en beoordelingsvermogen ( Denkt echt met 7 -0 van Zweden te kunnen winnen )
Desoriëntatie in tijd en plaats ( Het lijkt wel of hij denkt dat we pas de 1e kwalificatiewedstrijd hebben gespeeld en nog alle kans hebben)
Verandering van persoonlijkheid en gedrag: onrustig, bozig, achterdochtig ( Zegt eigenlijk hardop dat de 8-0 winst van Zweden op Luxemburg verdacht is )
Problemen bij het zien (Ziet nog steeds niet hoe de stand is )
Waaaaahahahahahahahahahahahahahahaaahaaaaa
Wel grappig dat Nederland op het FIFA gala de 2 belangrijkste prijzen van het vrouwenvoetbal heeft gewonnen. Ik kan de tijd niet heugen dat het bij de mannen gebeurd is.
Of misschien was van Gaal nog niet zo dom met zijn 5-3-2, mannetje extra achterin kan met onze gammele verdediging geen kwaad.....
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Zouden ze het merken wanneer je stiekem 12 man in het veld had?![]()
Lijkt me wel, maar je zou het kunnen proberen. Al kun je dan beter tijdens de wedstrijd iemand sneaky het veld laten betreden, zodat niemand het ziet. Vaak telt de scheidsrechter vooraf hoeveel spelers er van elk team in het veld staan.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Zouden ze het merken wanneer je stiekem 12 man in het veld had?![]()
Lijkt me wel, maar je zou het kunnen proberen. Al kun je dan beter tijdens de wedstrijd iemand sneaky het veld laten betreden, zodat niemand het ziet. Vaak telt de scheidsrechter vooraf hoeveel spelers er van elk team in het veld staan.
Ik denk dat je dat ook niet lukt want er staan tegenwoordig bijna net zo veel officials om het veld als dat er spelers zijn.
De regels in het voetbal zijn hopeloos ouderwets. Het is voor zo ver ik weet de enige sport met beperkte wissels. Ik denk dat als je het net als in de meeste andere sporten maakt dat je steeds mag wisselen het veel aantrekkelijker maakt en ook sneller.
Ook de straffen moeten anders. Krijg je een gele kaart dan direct eruit voor een aantal minuten , rode kaart er definitief uit maar gewoon de volgende wedstrijd weer spelen. Want wat heb ik eraan dat deze tegenstander de volgende wedstrijd zijn beste speler moet missen tegen mijn grootste concurrent.
Ik ben absoluut geen hockey fan , hoewel dat in de huidige tijd wel veel beter voor de gemoedsrust zou zijn , maar qua regels kan het voetbal daar nog wel wat van leren.
Dat met die kaarten ben ik helemaal met je eens. Hopeloos ouderwets en achterhaald systeem.
Tijdstraffen werken veel beter en belemmeren het spel minder. Tis niet leuk wanneer een team al na een paar minuten met een man minder staat. Dan wordt de wedstrijd er vaak niet beter op en in toernooien vernaggelt het ook voor andere ploegen de uitkomst in een poule.
Dat gebeurd in de B-categorie van het amateurvoetbal dat je bij een gele kaart 10 minuten tijdstraf krijgt. Dat is wel een apart systeem.