Ja dat ben ik met je eens. Stond alleen niet in je vorige post, dus wist niet dat je dat bedoelde.
Ah ja, ik heb op verschillende forums er iets over gezegd. Wist niet precies meer wat ik in m'n post hier had gezet, my bad
likeit27s vid: 1e serie met betrekking tot die 1e rood kreeg Pepe 10 wedstrijden voor.
Hoe mensen Suarez een halfjaar willen schorsen snap ik niet
Oorspronkelijk gepost door Rogier
likeit27s vid: 1e serie met betrekking tot die 1e rood kreeg Pepe 10 wedstrijden voor.Hoe mensen Suarez een halfjaar willen schorsen snap ik niet
Mischien het feit dat Suares Bijt,
En schoppen is ook niet goed te praten,
Maar dat zou je nog in de heetst van de strijd enigzins met voetbal kunnen vergelijken...
Niet dat het goed is,
Bijten zit weer net in een andere catogorie......
Nog effe en dan heeft iedereen knuppels bij de hand
Suares kan trouwens ook een fikse boete verwachten...
Twee sponsors waaronder 888 poker is not amused,
En praten dat hun niet gelinkt willen worden met suares immer is 888 poker voor Fairplay.....
Mocht suares schuldig worden bevonden kan ie een miljoenen claim krijgen.
Dan heeft hij gezien zijn karakter een niet zo goed contract getekend ♠_confused:.
Soms heb je wat te zeggen........
Maar volgens mij is dat ook alleen maar,als ze zin hebben om te luisteren
Gisteren bij Argentinie tegen nigeria...
Zo Ghana laat er geen gras over groeien zeg.
Two of Ghana's star players have been suspended from the team just hours before their crucial World Cup match against Portugal. AC Milan's Sulley Muntari and Schalke's Kevin-Prince Boateng have both had their World Cup accreditation withdrawn, the Ghana FA (GFA) announced.
The two former Portsmouth players will play no part in Ghana's must-win last group match against Portugal in Brasilia on Thursday. Boateng "verbally abused" coach Kwesi Appiah, said the GFA.
A statement from the association said: "The GFA has suspended Sulley Ali Muntari indefinitely from the Black Stars with immediate effect. The decision was taken in the wake of his unprovoked physical attack on an executive committee member of the GFA and a management member of the Black Stars, Mr Moses Armah on Tuesday 24th June, 2014 during a meeting.
"The GFA has approved coach Kwesi Appiah's decision to suspend Kevin-Prince Boateng indefinitely from the Black Stars. The decision was taken following Boateng's vulgar verbal insults targeted at coach Kwesi Appiah during the team's training session in Maceio this week. Boateng has since showed no remorse for his actions which has resulted in the decision."
The statement said both Muntari and Boateng's accreditation for the World Cup has been withdrawn "with immediate effect".
Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
Suarez 9 wedstrijden geschorst :
http://www.ad.nl/ad/nl/30960/WK-pool/article/detail/3679215/2014/06/26/FIFA-straft-bijtende-Luis-Suarez-voor-9-duels.dhtml
+ Ook mag de spits van Liverpool 4 maanden lang geen voetbalgerelateerde activiteiten uitoefenen. Dat betekent dat hij 4 maanden ook niet voor Liverpool mag spelen.
kan het filmpje op youtube zelf nog niet vinden.
http://www.fcupdate.nl/video/7166/fifa-meldt-schorsing-suarez-op-persconferentie/
Wat een kutmatch alweer van de Belgen. En met 10 tegen 11 zal het in de 2de helft zeker niet beteren.
Volgende week zit ik in NL en ga ik maar voor oranje supporteren....
schandalig dat de FIFA mensen schorst voor non-interlands en daarmee Liverpool fuckt / clubs aanraadt spelers niet uit te lenen aan hun land
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Wat een kutmatch alweer van de Belgen. En met 10 tegen 11 zal het in de 2de helft zeker niet beteren.
Volgende week zit ik in NL en ga ik maar voor oranje supporteren....
Ze hebben uiteindelijk wel gewonnen. Al was de rode kaart wel terecht.
Dus zal Defour een x aantal wedstrijden geschorst worden.
Al zullen ze tegen de VS beter moeten spelen om de kwartfinale te halen.
schandalig dat de FIFA mensen schorst voor non-interlands en daarmee Liverpool fuckt / clubs aanraadt spelers niet uit te lenen aan hun land
Daar moet ik je toch gelijk in geven,
Liverpool word nu de dupe.
Denk dat de straf volgend wk ook uitgeschakeld,
Een beter toepassing was........
Liverpool heeft hier niks mee van doen.
Lol, Liverpool koopt suarez toch
Moeten ze maar rekening houden met de implieds.
Oorspronkelijk gepost door HannesNL
schandalig dat de FIFA mensen schorst voor non-interlands en daarmee Liverpool fuckt / clubs aanraadt spelers niet uit te lenen aan hun landLol, Liverpool koopt suarez toch
Moeten ze maar rekening houden met de implieds.
Maar zou zomaar kunnen zijn dat clubs de volgende x zeggen tegen iemand,
Blijf jij maar hier....we hebben geen zin in een claim.
Wat betreft de Sponsors (claim tegen suares gaat in de miljoenen lopen)
10:55 – Luis Suarez moet het flink ontgelden, nadat hij op het WK zijn tanden zette in de linkerschouder van de Italiaanse verdediger Giorgio Chiellini. De Uruguyaan werd door de FIFA voor negen interlands en vier maanden geschorst en kreeg daarnaast een stadionverbod en een geldboete van ruim 82.000 euro opgelegd. Bovendien ziet de aanvaller sponsors afhaken, vanwege het bijtincident.
Nadat Adidas al de reclameactiviteiten met Suarez opschortte, heeft het bedrijf 888poker besloten om de samenwerking met de voormalig speler van FC Groningen en Ajax stop te zetten. Dat heeft het pokerbedrijf in een officieel statement laten weten.
"888poker heeft Luis Suarez na een fantastisch seizoen gecontracteerd. Tot onze spijt hebben we besloten om de samenwerking per direct te beëindigden, naar aanleiding van zijn actie in de WK-wedstrijd van Uruguay tegen Italië."
888 moet blijkbaar weinig hebben van sharks
I Lolled