Oorspronkelijk gepost door JinEX
Robben schwalbe koning
altijd gaan liggen en 1 keer komt het wel goed haha
Ga jij nu maar lekker janken bij de rest..

Nu dinsdag onze belgjes nog!
Robben schwalbe koning
Ga jij nu maar lekker janken bij de rest..

Nu dinsdag onze belgjes nog!
Robben schwalbe koning
2x had ie gewoon penalty moeten krijgen dus niks schwalbes en 3e twijfel ik nog steeds beetje over.......
Verder WHOOP WHOOP ♠_cool: ♠_cool: ♠_cool: ♠_cool: ♠_cool:
Robben schwalbe koning
Wil je er over praten?
1x was schwalbe (gaf hij zelf toe), maar zeker die eerste was duidelijk een strafschop en ook die 3e leek legit, dus vette BS die opmerking.
Welke speler gaat er trouwens niet liggen in het strafschopgebied wanneer hij ook maar het idee heeft te worden aangetikt?
Bovendien heeft die Mexicaan zijn scheenbeen waarschijnlijk niet gebroken tegen een grassprietje...
Gewoon terechte penalty
Was in ieder geval een moeizame overwinning voor Oranje. Al ging het team pas goed voetballen na de 0-1 van Mexico.
Komende zaterdag tegen Costa Rica dat na penalty's won van Griekenland.
Correctie de eerste was een swalbe gaf ie zelf toe,
Maar who cares,als spits moet je zoiets doen als je in de 16 brnt en niet verder komt.......Moet er natuurlijk wel iemand bijstaan
En de tweede overtreding in 16 was een penalty....
Gesandwiched de eerste ging nog wel,
Maar die 2de sliding vol op linkerbeen.....
Moreno heeft zijn scheenbeen gebroken daardoor,zegt toch wel genoeg..
En de 3 waardoor penalty...mixxed feelings maar klasse Robben
Zoek het gevaar maar op ♠_thumbsup:
Maar mega goal Sneijder,
En alle Respect voor Huntelaar(stalen zenuwen)
15 min voetballen (in heel het wk)en dan die penalty,
Zo grandioos inknallen RESPECT ♠_thumbsup: ♠_thumbsup:
Dit was weer een wedstrijd,
Die in het straatje kan,van nooit meer vergeten
En hoe mooi Voor kuyt,
Vader precies 7 jaar geleden gestorven..
100 interland voor Kuyt en dat als 7 de persoon van Nederland(think about it)
Nigel we Duimen voor je..
De eerst was toch degene waarin hij eerst in sandwich ging en daarna nog een schop kreeg of haal ik nu dingen door elkaar
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
De eerst was toch degene waarin hij eerst in sandwich ging en daarna nog een schop kreeg of haal ik nu dingen door elkaar![]()
Je hebt gelijk
Intussen gaf Robben toe dat het een schwalbe was. "Ik moet me verontschuldigen. Die op het einde was penalty, maar die tweede strafschopfase in de eerste helft was een schwalbe. Ik zou dat niet mogen doen
Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/125055/Robben_geeft_toe:_Ik_deed_een_schwalbe#ixzz367OALS3o
Achja boeien een spannende pot,
Tranen in de ogen Lolsssssss
De eerst was toch degene waarin hij eerst in sandwich ging en daarna nog een schop kreeg of haal ik nu dingen door elkaar![]()
Ja en waar die verdediger zn scheenbeen brak, gebeurt vaak doordat hij de bal raakte ipv de speler
Oorspronkelijk gepost door likeit27
Je hebt gelijk
Intussen gaf Robben toe dat het een schwalbe was. "Ik moet me verontschuldigen. Die op het einde was penalty, maar die tweede strafschopfase in de eerste helft was een schwalbe. Ik zou dat niet mogen doen
Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/125055/Robben_geeft_toe:_Ik_deed_een_schwalbe#ixzz367OALS3o
Achja boeien een spannende pot,
Tranen in de ogen Lolsssssss![]()
Volgens mij zit hij daar gewoon die Mexicaanse coach te trollen was gewoon penalty en dan moet die Mexicaan niet zo zielig zitten doen
Staat bij dat voetbalnieuws.be ook niet goed trouwens...
Het was dan ook geen penalty", merkte Herrera op. Robben maakte aan de achterlijn een mooie actie en duikelde over de voet van Rafael Marquez.
Intussen gaf Robben toe dat het een schwalbe was. "Ik moet me verontschuldigen. Die op het einde was penalty, maar die tweede strafschopfase in de eerste helft was een schwalbe. Ik zou dat niet mogen doen."
Hij zegt dus niet dat die penalty een schwalbe was, maar een actie in de eerste helft. Nu is het net alsof die penalty het gevolg van een schwalbe was en dat is niet zo.
Ik vind het trouwens wel BS van die Mexicaanse coach over die scheidsrechter die voor Nederland zou fluiten. Slaat nergens op, want dan had Robben absoluut met die boterham een penalty gekregen. Kinderachtig gejank, dat niet past bij een ploeg die toch echt goed presteerde in dit toernooi en dat gepiep dus niet nodig heeft.
Nee inderdaad de mexicanen hebben dat verkeerd geïnterpreteerd..
Die 94 min penalty spreekt robben niet over,
De kranten van mexico schrijven dat 94 min swalbe was robben bekend...
Achja laat ze schrijven
Had ook niet anders verwacht van die gast en laat hem idd maar zwetsen, hij wordt daar ook al door iedereen genegeerd dus lijkt me strak plan als wij dat ook gewoon doen ♠_evil:.
Lekker voor die speknek, naar mannetje.
En obv was het een pingel. In de 1e helft al voor 200%, en de penalty waarvoor gefloten wordt is er ook gewoon eentje. Hij valt dan wel weer als een stervende zwaan, maar hij wordt wel degelijk geraakt. Als je alleen al naar de reactie van Marquez kijkt weet je genoeg.
Verder was het echt ongelofelijk slecht wat we lieten zien. Nog slechter dan tegen Australië. Laf voetbal van met name Blind en Verhaegh. De eerste wedstrijd waar van Gaal echt tactisch fout heeft gezeten. Janmaat had gewoon moeten spelen. En Clasie of Fer zou ipv Nigel de Jong moesten komen. Nu moest Blind op het middenveld spelen, wat gewoon lastig is in een lopende wedstrijd. En achterin had je daardoor 5 houthakkers staan die niet konden opbouwen. Het is dat Robben als enige een goede wedstrijd speelde (en Kuijt redelijk), maar deze overwinning was wel een beetje gestolen. Een gelijkspelletje was verdiend geweest.
Nu moet Costa Rica wel te doen zijn, zijn toch een stuk minder dan Mexico imo. Al hoop ik wel dat van Gaal dan 4-3-3 met Depay gaat spelen. En dan op naar de halve finales tegen hopelijk België
Bring it bitchesss!
Op het moment dat kuyt rechtback ging,
En depay links en hij 5-3-2-1 veranderde....
(+ nog een x daarna van taktiek veranderd Kuyt achter de aanvallers als invallende spits)
Kwamen we veel meer in het spel,
En Mexico was toch wel beide keren de kluts kwijt......
Dus al was het slecht gespeeld (90 min opgeteld)
Toch kunnen we meerdere varianten spelen.....
En als we daardoor kampioen worden ♠_thumbsup:
Al was het niet slim van Robben om voor de camera te zeggen dat ie een Swalbe maakte,
Maar mischien komt dat wel door het feit dat suares achteraf verteld dat ie was gestruikeld en met zijn tanden op de tegenstander viel...
Mischien dat robben even wou laten zien hoe het wel moet?
Maar niet slim dit kan consequentie hebben.
http://www.bbc.com/sport/0/football/28089487
Hij moet blijkbaar nog wel een verklaring af leggen vandaag
Wat willen ze doen dan hem schorsen voor een schwalbe die imo niet eens schwalbe is?
Wat willen ze doen dan hem schorsen voor een schwalbe die imo niet eens schwalbe is?
Waar hun naar reffereren is inderdaad Gewoon penalty,
Dus gewoon dikke bullshit......
Dan hadden ze moeten zeggen die van de eerste helft.....
De foto is inderdaad van de penalty die robben ook kreeg en verdiende....
Ze hebben net een paar frames later gepakt dat de voet al weg was en robben eigenlijk te mooi valt.....
Hier verklaring Knvb http://www.nusport.nl/wk-nieuws/3815919/robben-en-knvb-weerspreken-schwalbe-bij-strafschop.html
Later op maandag zal de reserveaanvoerder zelf een verklaring afleggen in een persconferentie na afloop van de training van Oranje in Rio de Janeiro.
Straks zien of Frankrijk en Duitsland de Afrikaanse landen Nigeria en Algerije kunnen verslaan. Al denk ik dat Frankrijk het een stuk zwaarder zal hebben met de Nigerianen dan de Duitsers met de Algerijnen.