Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

WK Voetbal 2014

503 Berichten
52 Gebruikers
0 Reacties
74.7 K Weergaven
likeit27
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Straks zien of Frankrijk en Duitsland de Afrikaanse landen Nigeria en Algerije kunnen verslaan. Al denk ik dat Frankrijk het een stuk zwaarder zal hebben met de Nigerianen dan de Duitsers met de Algerijnen.

Dat vermoed ik ook als je de wedstrijd tegen argentinie ziet,
Ben vooral benieuwd morgen......

Belgie Vs Vs :D

Die gaan het volgens mij ook moeilijk krijgen,
En zou me niks verbazen als Vs wint..

Mij maakt het persoonlijk niks uit gun het ze beide wel.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Best grappig hoe jullie niet gewoon kunnen toegeven dat we 2x 100% schwalbe zagen. :P
Eerste was zuiver penalty ofc.

Straks gaan jullie nog zeggen dat nl mooi voetbal speelt dit wk. :D

lacheeeen

Verder wel sick dat nl nu gwn ez halve finale haalt.
Zou toch niet oprecht fier/blij kunnen zijn als nler, zelfs niet als kwart nler. :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Als Frankrijk zo door gaat mogen ze dag met het handje gaan zeggen........

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik vind al dat gedoe over Robbens acteertalent nogal zwaar overtrokken. Iedere wedstrijd zie je tientallen toneelstukjes van spelers die alles opentrekken om te laten zien dat ze door een olifant zijn geraakt, terwijl de mug nog niet eens is opgestaan.

Dat hij die ene keer gemakkelijk vallen toegeeft is misschien niet heel slim, maar wel een teken dat hij misschien veranderd is. Die strafschop was gewoon verdiend en zijn drama tijdens die val.... tja, misschien moet hij na zijn voetballoopbaan bij actiefilms gaan meespelen, maar de Mexicaan is zo stom om hem te raken en iedere pro weet dat een speler dan zal vallen. Wanneer er dan ook in de eerste helft nog eens een duidelijke strafschop is onthouden, is de optelsom zo gemaakt. Domme actie van die Mexicaan.

Dat Robben iedere keer op zijn valpartijen wordt gepakt is gewoon gezeik in een oceaan. Hij valt alleen vaker (op) omdat hij gewoon vaker het doelgebied weet te halen.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Dan nog te zwijgen over de talloze keren dat het spel stil werd gelegd in jullie voordeel na onzichtbare fout van de mexicanen. Echt bizar maar wel beetje in de trend van dit wk.

Lol ja zeezout, want robben staat totaal niet bekend om zijn duikvermogen. :D
Maar best wel logisch, en menselijk, dat jullie de oogkleppen aanhouden hoor.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Overigens vind ik wel dat dit nog eens onderstreept dat gebruik van beelden in dergelijke twijfelsituaties het spel sterk zouden cleanen van poespas, want ik heb volgens mij nog nooit een toernooi gezien met zoveel arbitraire blunders...

Beantwoorden
Citeren

He jammer, had graag Nig - Ger gezien in de kwartfinale :(

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door BadassBart
He jammer, had graag Nig - Alg gezien in de kwartfinale :(

fixed

Beantwoorden
Citeren

Ja maar dan mis je mijn woordgrapje :(

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel
PokerStrategist

sup nigger

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Krulle37
Best grappig hoe jullie niet gewoon kunnen toegeven dat we 2x 100% schwalbe zagen. :P

lacheeeen

Zou toch niet oprecht fier/blij kunnen zijn als nler, zelfs niet als kwart nler. :)

maar jullie kutbelgen kunnen helemaal niet hebben dat wij weeral dit wk ownen terwijl jullie zoveel verwachtingen hadden van jullie 'gouden generatie' die tegen [insert random mongolen land] de grootste moeite hadden en pbb koekje krijgen van teammurica. :D

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Eerste overtreding was gewoon 1000% penal, man breekt zn been niet voor niets. 2e was opgezocht idd precies zo als costa die penal versierde tegen ons in wedstrijd vs spain. Laatste kun je geven, kun je niet geven maar dat een schwalbe vinden ben je blind die mehicaanse verdediger was gewoon te traag en stond op de voet van robben.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Sokzel

Oorspronkelijk gepost door Krulle37

lacheeeen

maar jullie kutbelgen kunnen helemaal niet hebben dat wij weeral dit wk ownen terwijl jullie zoveel verwachtingen hadden van jullie 'gouden generatie' die tegen [insert random mongolen land] de grootste moeite hadden en pbb koekje krijgen van teammurica. :D

Hahaha sokz :tongue:

En dan ook nog janken met 'zou niet oprecht blij zijn als nler dat ze met dit voetbal straks halve finale halen'. Yea right, als belgie wereldkampioen wordt met mongolenvoetbal dan ga jij vast niet naar buiten om feest te vieren maar achter je computer kruipen om op forums de kritische azijnzeiker te zijn op je eigen land. Door = door, care hoe. cy@~~

inb4 reactie: Lol check al die op de teentjes getrapte NLers hahaha. [kan niks beters verzinnen]

Beantwoorden
Citeren

Haha maar Krulle is duidelijk biased tegen Nederland

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Krulle heeft eigenlijk alleen nog maar onzin verkondigd hier omtrent het WK. Toch triest als je steeds maar manieren probeert te bedenken om Nederland de grond in te praten. Ik ben benieuwd naar Belgie tegen Argentinie trouwens, dan worden onze zuiderburen ook eindelijk eens getest. Rusland, Algerije en Zuid-Korea zijn namelijk allemaal niet zo goed als Australie, laat staan Spanje (ondanks hun niveauverlies), Chili en Mexico. De VS is wel vergelijkbaar met Austalie denk ik.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Nou ik moet het nog maar zien tegen de VS. Vond Belgie in een groot deel van hun poulewedstrijden maar matig. Daarentegen is de VS doorgekomen in een poule met Duitsland, Portugal en Ghana, wat natuurlijk een veel sterkere poule is (vond ze verder ook redelijk prima voetbal spelen).

Beantwoorden
Citeren

Ja ben ook erg benieuwd, België moet veel beter kunnen dan ze tot nu toe hebben laten zien, maar dan moet het er wel een keer uitkomen, als ze zo spelen als in de poulefase heeft de VS goeie kans.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zowel Frankrijk als Duitsland zijn door, maar voor beide teams was het geen gemakkelijke taak.
Ben benieuwd hoe beide landen het tegen elkaar gaan doen.
Vandaag zien of Argentinië en België door gaan. Argentinië zal denk ik vrij makkelijk doorgaan, maar België zal vol aan de bak moeten om door te gaan. Aangezien ik de VS een best goed team vind en het Duitsland in de poule behoorlijk moeilijk heeft gemaakt.

Beantwoorden
Citeren
likeit27
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Eerste overtreding was gewoon 1000% penal, man breekt zn been niet voor niets. 2e was opgezocht idd precies zo als costa die penal versierde tegen ons in wedstrijd vs spain. Laatste kun je geven, kun je niet geven maar dat een schwalbe vinden ben je blind die mehicaanse verdediger was gewoon te traag en stond op de voet van robben.

Precies _thumbsup:

Het probleem bij robben,was op dit moment dat ie te laat viel.........
De OVERTREDING was ervoor gemaakt,zoals op het moment van deze foto,
Was iedan gevallen,
Had niemand hierover gerept.....

Al met al er was contact Penalty stomme verdedegings fout...

Beantwoorden
Citeren
likeit27
PokerStrategist

Voor de mensen die nog effe na willen genieten :D

Playercam Follows Robben......
http://www.wk.nl/item/13329/VIDEO:-Playercam-van-Arjen-Robben

Heerlijk Rustig naar de bal toe gaan,
Dan komt kuyt eraan en zegt tegen hem,jij gaat hem maken,jij word topscoorder van het wk :D

Robben chill vraagt(gelukkig niet opdraagt)
Aan huntelaar wil jij hem nemen.

Mexicanen naar Robben dit was geen penalty......
Jawel hoor :)

Beantwoorden
Citeren