Lol, sorry, das iets persoonlijks...maar als ik "Robben" hoor of zie, krijg ik al een zure nasmaak. Doe maar van Persie, sympathieke gast, valt niet om bij een windvlaag en schiet ze schitterend binnen!
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Van wat ik de laatste dagen heb gezien zijn alle kwartfinalisten ongeveer even sterk (Costa Rica uitgezonderd). Elk land kan wereldkampioen worden op t moment, want er springt geen land bovenuit.
Colombia > de rest atm in 1/8ers
Zure nasmaak?
Man van het toernooi, doet alles om te winnen en is echt veranderd, vroeger zou ik je gelijk geven toen was het veel erger
Bijna niemand komt bij hem in de buurt en let op mijn woorden, hij gaat nog veel moois laten zien.
Hoop zoo op Bel-ned in halve finale, daarna zal je hem denk ik nog veel meer haten haha.
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Van wat ik de laatste dagen heb gezien zijn alle kwartfinalisten ongeveer even sterk (Costa Rica uitgezonderd). Elk land kan wereldkampioen worden op t moment, want er springt geen land bovenuit.Colombia > de rest atm in 1/8ers
Agreed, hoop dat Colombia hem pakt als Nederland het niet wordt, schitterend voetbal.
En ajb België, win van dat lucky Argentinië, ietsje effectiever met kansen worden en dat moet zeker lukken
Eerst zal Colombia van Brazilië moeten winnen en mocht dat gebeuren geef ik ze een goede kans om eventueel wereldkampioen te worden. Al zullen ze het tegen Frankrijk/Duitsland ook moeilijk krijgen in de halve finale.
oh echt, dacht dat ze ook van brazilie konden verliezen als ze wereldkampioen willen worden
Oorspronkelijk gepost door Rogier
colombia>brazil in 90min op matchbook.com krijg je 4.8 terug per 1
Heb op Colombia, Frankrijk en Belgie ingezet, krijg je 44.64 terug per 1
moet het wel zonder penals, longshot maar sicke odds
Argentinië wordt wereldkampioen. Messi heeft nog niks laten zien, en dát was al genoeg om tot de kwartfinales te komen. Vanaf nu gaat hij schitteren, krijgt penalties mee, rode kaarten voor de tegenstanders, en elke wedstrijd feitelijk een thuiswedstrijd... Geen twijfel over mogelijk, die gaan het halen.
Ik hoop het niet, maar ik loop al te lang mee... Alle tekenen zijn daar. Nog erger dan lucky Ajax....
Sorry Martijn, ik weet dat hij veranderd is, maar ik kan hem echt niet uitstaan op het veld, naast het veld lijkt het me ook een sympathieke vent hoor.
Ik vind hem overigens niet de man van het toernooi hoor, maar goed, dat zal wel met mijn mening over hem te maken hebben
En btw. niet te vroeg juichen he, ik heb gisteren een wereldpartij van België gezien (op de afwerking na) en dat moet NL maar zien tegen te houden.
Oorspronkelijk gepost door darko163
Sorry Martijn, ik weet dat hij veranderd is, maar ik kan hem echt niet uitstaan op het veld, naast het veld lijkt het me ook een sympathieke vent hoor.Ik vind hem overigens niet de man van het toernooi hoor, maar goed, dat zal wel met mijn mening over hem te maken hebben
![]()
En btw. niet te vroeg juichen he, ik heb gisteren een wereldpartij van België gezien (op de afwerking na) en dat moet NL maar zien tegen te houden.
Die amerikanen deden dat al af en toe,
En je mag toch wel zeggen dat Ned Ietsjepietsie
beter is als Vs .
Je kunt zien als we de positie's veranderen we een heel stuk gevaarlijker worden(En dat was nog niet eens nodig tegen spanje
Oorspronkelijk gepost door likeit27
Oorspronkelijk gepost door darko163
Sorry Martijn, ik weet dat hij veranderd is, maar ik kan hem echt niet uitstaan op het veld, naast het veld lijkt het me ook een sympathieke vent hoor.Ik vind hem overigens niet de man van het toernooi hoor, maar goed, dat zal wel met mijn mening over hem te maken hebben
![]()
Robben is gewoon een Topper,
Elke spits laat zich wel vallen,
Hij moet alleen nog beter worden in de afwerking ...........
in Het vallen dan he![]()
Die amerikanen deden Belgie al af en toe stoppen,
En je mag toch wel zeggen dat Ned Ietsjepietsiebeter is als Vs .
Je kunt zien als we de positie's veranderen we een heel stuk gevaarlijker worden(En dat was nog niet eens nodig tegen spanje![]()
je vergeet dat de US echt superaanvallend speelt itt nederland, waardoor t logisch is dat er meer kansen komen aan beide kanten (ruimte op de counter voor BE en de US speelt met vrij veel man voor de bal itt Nederland, waardoor fouten in de opbouw enorm duur zijn)
Daarom is t dus ook echt de meest open wedstrijd geweest uit de RO16 (en zijn de wedstrijden van de VS sowieso enorm goed te zien te zijn voor de neutrale toeschouwer)
je vergeet dat de US echt superaanvallend speelt itt nederland, waardoor t logisch is dat er meer kansen komen aan beide kanten (ruimte op de counter voor BE en de US speelt met vrij veel man voor de bal itt Nederland, waardoor fouten in de opbouw enorm duur zijn)Daarom is t dus ook echt de meest open wedstrijd geweest uit de RO16 (en zijn de wedstrijden van de VS sowieso enorm goed te zien te zijn voor de neutrale toeschouwer)
Ik vergeet dat niet,
Ik houd in me achterhoofd dat we kunnen schakelen van 5-3-2-1 naar 4-4-3
je vergeet dat de US echt superaanvallend speelt itt nederland, waardoor t logisch is dat er meer kansen komen aan beide kanten (ruimte op de counter voor BE en de US speelt met vrij veel man voor de bal itt Nederland, waardoor fouten in de opbouw enorm duur zijn)Daarom is t dus ook echt de meest open wedstrijd geweest uit de RO16 (en zijn de wedstrijden van de VS sowieso enorm goed te zien te zijn voor de neutrale toeschouwer)
Ik vergeet dat niet,
Wij gaan waarschijnlijk 5-3-2-1 spelen en we hebben niet veel kansen(counter)nodig
![]()
Mochten we achterkomen of heel moeizaam gaan veranderen we naar 4-4-3![]()
Ik vergeet dat niet,
Wij gaan waarschijnlijk 5-3-2- spelen en we hebben niet veel kansen(counter)nodig
![]()
Mochten we achterkomen of heel moeizaam gaan veranderen we naar 4-3-3 ;).
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Oorspronkelijk gepost door Krulle37
Best grappig hoe jullie niet gewoon kunnen toegeven dat we 2x 100% schwalbe zagen.![]()
Eerste was zuiver penalty ofc.Straks gaan jullie nog zeggen dat nl mooi voetbal speelt dit wk.
![]()
lacheeeen
Verder wel sick dat nl nu gwn ez halve finale haalt.
Zou toch niet oprecht fier/blij kunnen zijn als nler, zelfs niet als kwart nler.![]()
maar jullie kutbelgen kunnen helemaal niet hebben dat wij weeral dit wk ownen terwijl jullie zoveel verwachtingen hadden van jullie 'gouden generatie' die tegen [insert random mongolen land] de grootste moeite hadden en pbb koekje krijgen van teammurica.
![]()
Ja wat een ownage brengen jullie toch. Haha echt duidelijk beste ploeg van eht wk en wat een MOOI voetbal. lel
Komaan be real vind je echt dat jullie het beste voetbal brengen van dit wk?
(inb4 een of andere kutvergelijking met het belgische team terwijl ik nog nooit heb gezegd dat we favoriet zijn/waren w/e.)
We hebben gwn het beste team dat we in vele jaren, misschien wel ooit, hebben gehad als belgen. Dus toch vrij logisch dat we hier enthousiast over zijn. Maar leg me aub geen kutuitspraken in de mond want ik ben van het begin af aan heel realistisch geweest over de mogelijkheden vd belgen. Kwartfinale leek me haalbaar en dit is gelukt dus ik ben tot nog toe vrij tevreden man.
En lol heb je de matchen vd belgen wel gezien of is dit randomn BE haat?
Oorspronkelijk gepost door Tonaldinho11
Lol die coach van jullie begrijpt het echt niet he. Weer Driesje eruit halen. Leuk spelertje trouwens die Origi. Dat wordt een rol als pinchhitter voor Lukaku de rest vh toernooi.
Ja echt ondermaatse kutcoach hebben we, niet normaal.
Oorspronkelijk gepost door BadassBart
Haha maar Krulle is duidelijk biased tegen Nederland
En dit ja ofc ben ik biased.
Toch meende ik zeker voor 90% wat ik zei. Robben liep de hele match te duiken op zoek naar goedkope goals. Echt iets om trots op te zijn. Enige wat ik zei wat echt bs was is dat ik niet blij zou zijn met de winst. Want ofc ben je altijd blij als je elftal wint. Liefst met mooi voetbal, zoals wij gisteren toonden, maar zonder mag ook ofc.
Buiten gisteren hebben wij nog niet veel laten zien idd. Behalve dat we een wereldkeeper hebben (of zijn er hier die dat gaan ook ontkennen en Courtois een kutkeeper vinden?) en een zeer goede verdediging. Maar de eerste matchen werd er veel te hard met de handrem op gespeeld. Combineren naar voor toe was een ramp maar hopelijk houden ze nu het niveau aan van gisteren.