Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

WK Voetbal 2014

503 Berichten
52 Gebruikers
0 Reacties
74.7 K Weergaven
Krulle37
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Oorspronkelijk gepost door Tonaldinho11
Lol die coach van jullie begrijpt het echt niet he. Weer Driesje eruit halen. Leuk spelertje trouwens die Origi. Dat wordt een rol als pinchhitter voor Lukaku de rest vh toernooi.

Omdat Dries zijn conditie blijkbaar niet top genoeg is om de hele match voluit te spelen he ;). En Mirallas moet zeker niet onder doen dus die wissel lijkt me best goed.

Lol dit ja.

Moet wel een vd domste posts zijn die ik hier al heb gelezen.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Anyway superblij met de match die we gisteren te zien kregen. Echt zowat iedereen speelde top en we creëerden de meeste kansen van gelijk welke match op dit wk. Dus moeilijk om ontevreden te zijn. (of vonden jullie nlers het maar een kutwedstrijd en heeft like 99% vd wereld ongelijk maar hebben jullie gelijk?)
Nu nog wat beter leren afwerken en we hebben een echt topteam. Komt uiteraard wel met ervaring en ouderdom. In ieder geval genoeg jong talent om vele jaren op verder te bouwen.

ARG is btw zeker te pakken als we terug zo goed zijn zaterdag als gisteren. Maja veel zal afhangen van hoe goed ARG is. Misschien beginne ze plots naar hun niveau te voetballen, misschien ook niet dan zijn ze zeker te pakken. Maar wordt sowieso erg lastige wedstrijd denk ik.

En hoop wel dat nl wint. Zou toch moeten lukken tbh maar je weet nooit ofc.
Halve finale BE-NL klinkt supervet en ben gwn wel benieuwd naar deze match dus laten we hopen.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Sokzel
maar jullie kutbelgen kunnen helemaal niet hebben dat wij weeral dit wk ownen terwijl jullie zoveel verwachtingen hadden van jullie 'gouden generatie' die tegen [insert random mongolen land] de grootste moeite hadden en pbb koekje krijgen van teammurica. :D

lel... Lijkt me eerder omgekeerd. Meer nog, als het NLvBE is gun ik het NL nog ook eigenlijk, wat bij niemand van jullie NL'ers het geval zou zijn voor BE zo te zien.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Tis maar een spelletje....

Be friends!

Beantwoorden
Citeren
Tonaldinho11
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Krulle37

Lol die coach van jullie begrijpt het echt niet he. Weer Driesje eruit halen. Leuk spelertje trouwens die Origi. Dat wordt een rol als pinchhitter voor Lukaku de rest vh toernooi.

Ja echt ondermaatse kutcoach hebben we, niet normaal. :facepalm:

Dit idd. Wel ziek team verder, altijd gezegd.

Rest van je opmerkingen slaat weer nergens op want niemand zegt dat NL het beste voetbal speelt. Het is puur resultaatvoetbal, onnederlands eigenlijk, en dat mag ook wel een keer. Is ook eigenlijk de enige manier om met deze selectie kans te maken op de titel.

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

lol die krulle ziet ook alleen maar spoken he

Fantastische wedstrijd gisteren iig.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

deze thread is exact waarom ik geen voetbal discussieer op t internet :D

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Ja echt ondermaatse kutcoach hebben we, niet normaal. :facepalm:

Dit idd. Wel ziek team verder, altijd gezegd.

Rest van je opmerkingen slaat weer nergens op want niemand zegt dat NL het beste voetbal speelt. Het is puur resultaatvoetbal, onnederlands eigenlijk, en dat mag ook wel een keer. Is ook eigenlijk de enige manier om met deze selectie kans te maken op de titel.

Ik reageer op sokzel die meent dat wij "kutbelgen er niet tegen kunnen dat nl dit wk weer ownt". ;)

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

maar jullie kutbelgen kunnen helemaal niet hebben dat wij weeral dit wk ownen terwijl jullie zoveel verwachtingen hadden van jullie 'gouden generatie' die tegen [insert random mongolen land] de grootste moeite hadden en pbb koekje krijgen van teammurica. :D

lel... Lijkt me eerder omgekeerd. Meer nog, als het NLvBE is gun ik het NL nog ook eigenlijk, wat bij niemand van jullie NL'ers het geval zou zijn voor BE zo te zien.

Ik gun het BE wel hoor, heb van het weekend op een festival (Awekenings) nog heerlijk met wat BE'ers over het WK gesproken, en ik hoop en NL-BE

Valt me wel op dat veel BE'ers denken zo even over ARG heen te lopen, daar heb ik persoonlijk een beetje een hard hoofd in. Tuurlijk de wedstrijd tegen de VS was leuk en heel atractiief (leukste 1/8ste finale), maar daar krijg je ook veel ruimte.

Ik denk dat de individuele kwaliteit van Messi en Di Maria het verschil gaat maken.

Frustratie van veel NL'ers komt wss van 12 jaar geleden, BE wel naar WK en NL niet (onder van Gaal :P ) Toen dat irritante leidje van wij gaan wel een jullie niet, grrrrrrr

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inmiddels heeft een Mexicaans meisje een wereldhit op youtube:

Anti-Oranjelied internethit in Mexico

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Tja, net als zoveel andere voetballers/voetballiefhebbers kunnen ze gewoon niet tegen hun verlies. Huiliehuile doen terwijl er niet meer wordt gepraat over die niet-toegekende strafschop na dat broodje been.

Beetje Mexico-moe nu

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Echt he, Robben werd eind eerste helft bijna in een rolstoel grschopt door 2 man, geen pingel en daar hoor je niemand over ;)

Beantwoorden
Citeren
Tonaldinho11
PokerStrategist

Wel een lekker nummer

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Omdat Dries zijn conditie blijkbaar niet top genoeg is om de hele match voluit te spelen he ;). En Mirallas moet zeker niet onder doen dus die wissel lijkt me best goed.

Lol dit ja.

Moet wel een vd domste posts zijn die ik hier al heb gelezen.

Yeah mertens was gewoon niet goed .. de hele match niet zelfs. Veel goeie intenties maar het kwam er niet uit .. Ik zat voor de helft al te roepen voor Mirallas .. helaas was die wat te egoistisch.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Best grappig hoe jullie niet gewoon kunnen toegeven dat we 2x 100% schwalbe zagen. :P
Eerste was zuiver penalty ofc.

Straks gaan jullie nog zeggen dat nl mooi voetbal speelt dit wk. :D

lacheeeen

Verder wel sick dat nl nu gwn ez halve finale haalt.
Zou toch niet oprecht fier/blij kunnen zijn als nler, zelfs niet als kwart nler. :)

Moet je gewoon nog een keertje kunnen quoten.

Algerije was al geen kutland en Rusland zeker ook niet .. Tegen korea speelden we met een b-ploeg met jongens die nog niet op elkaar zijn ingespeeld en 'murica werd keihard geowned en zelfs vernederd als kansen werden afgewerkt :P

en lol @ Nederland WK ownen .. das gewoon oranje gekte .. Spanje was niet eens goed en verdedigend gwn makkelijk te pakken op de counter. Voor de rest is er niet spectaculair veel gebeurd ofzo. Efficiëntie zeker .. maar dat had belgie in zijn mindere matchen ook. Het zag er gewoon spectaculairder uit bij nederland in de groepsfase.

Als er 1 land het WK ownt is het btw colombia

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Jamessss Rodriquez morgen Neymar en kornuiten even voetballes geven :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ben benieuwd wat Colombia kan als ze echt moeten, want tot nu toe hebben ze nou niet echt de beste tegenstanders gehad.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het wordt in ieder geval 2 mooie wedstrijden vanavond verwacht ik en ben ook benieuwd of Colombia het tegen Brazilië gaat doen. Al zal de druk voornamelijk op Brazilië liggen en heeft Colombia eigenlijk weinig te verliezen.
Bij Frankrijk-Duitsland ben ik benieuwd of de Duitsers na ziekteverschijnselen bij enkele spelers dat ze nu allemaal fit zullen zijn. Anders kan het wel eens een minder spannende wedstrijd worden.

Beantwoorden
Citeren
likeit27
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Het wordt in ieder geval 2 mooie wedstrijden vanavond verwacht ik en ben ook benieuwd of Colombia het tegen Brazilië gaat doen. Al zal de druk voornamelijk op Brazilië liggen en heeft Colombia eigenlijk weinig te verliezen.
Bij Frankrijk-Duitsland ben ik benieuwd of de Duitsers na ziekteverschijnselen bij enkele spelers dat ze nu allemaal fit zullen zijn. Anders kan het wel eens een minder spannende wedstrijd worden.

Is gewoon Backup :D
Tja we konden niet veel inbrengen er waren er veel ziek _biggrin:
We hebben gewonnen onoverwinnelijk met zieken erbij ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

_evil: _evil:

Beantwoorden
Citeren