Glgl duuvels
Ouch Machtig mooi ingeschoten,
Maar wat had ie een geluk dat de bal bij hem kwam..
Het klinkt misschien laf maar ik zou het verstandig vinden als je ARG het spel laat maken. Dat hebben ze paar keer moeten doen en dat was echt niks.
Nu speel je ze beetje in de kaart en kunnen ze met die lepe spelers voorin profiteren van de ruimte.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Het klinkt misschien laf maar ik zou het verstandig vinden als je ARG het spel laat maken. Dat hebben ze paar keer moeten doen en dat was echt niks.Nu speel je ze beetje in de kaart en kunnen ze met die lepe spelers voorin profiteren van de ruimte.
Beetje laat nu,
Maar inderdaad belgie speelt te aanvallend tegen argentinie......
Nu zullen ze wel zo moeten blijven spelen.
De backs Vertonghen en Alderweireld zo diep laten spelen is vragen om shit als je ze hoe diep ze soms allebei staan dat is imo nog te vroeg in de wedstrijd nu.
Zeer goede speler argentinie geblesseerd......
Nu omdraaien belgie....anders zie ik het somber in.
Messi beste wedstrijd voor hem tot nu toe dit Wk,
Zou die het berichtje hebben gelezen van Kevin De Bruyne
Coach heeft het zwaar *****
En de belgen hadden ontzag voor argentinie de eerste helft..
Jammer Belgie toch een goede prestatie..
Belgie stelde teleur, ken je nog zon wereldse keeper, verdediging en middenveld hebben, zonder echt goeie spits maak je nog geen kans af.
Argentinië speelde op zn hollands en was std extreem irritant zeikerig nichterig kutland.
En wat wordt er tyfustyfusveel afgeloften dit wk elke kleine botsing PFUUTUUTPUUUUT tyf toch op kutscheids laat gewoon doorvoetballen
Gelijk bij de eerste serieuze tegenstand eruit. Ik schat de kansen voor België voor over 2 jaar wel heel hoog in.
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Belgie stelde teleur, ken je nog zon wereldse keeper, verdediging en middenveld hebben, zonder echt goeie spits maak je nog geen kans af.Argentinië speelde op zn hollands en was std extreem irritant zeikerig nichterig kutland.
En wat wordt er tyfustyfusveel afgeloften dit wk elke kleine botsing PFUUTUUTPUUUUT tyf toch op kutscheids laat gewoon doorvoetballen
^ Dit
België was niet extreem slecht vandaag, ma er zat niemand bij .. Vandaag hadden we wel een robben of van persie kunnen gebruiken (of een messi/ronaldo). Origi en Lukaku zijn verdienstelijk en horen nog wel thuis op een WK maar uitschieters zijn het niet.
En Argentinië was klasse op een heel lelijke en hatelijke manier.
Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Belgie stelde teleur, ken je nog zon wereldse keeper, verdediging en middenveld hebben, zonder echt goeie spits maak je nog geen kans af.Argentinië speelde op zn hollands en was std extreem irritant zeikerig nichterig kutland.
^ Dit
België was niet extreem slecht vandaag, ma er zat niemand bij .. Vandaag hadden we wel een robben of van persie kunnen gebruiken (of een messi/ronaldo). Origi en Lukaku zijn verdienstelijk en horen nog wel thuis op een WK maar uitschieters zijn het niet.En Argentinië was klasse op een heel lelijke en hatelijke manier.
Ow zei ik Van persie ? Wat heeft die vandaag joh ...
Ze mogen alvast niet klagen over de scheidsrechter
Had op zijn minst 1 penalty moeten zijn (wss 2 zelfs) en wat martins indy nu net weer deed zonder bal sloeg ook nergens op
Weeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Sick Pfff weer een jaar van me leven...
Maar prachtig ingeschoten super wissel supper reddingen van keep ♠_thumbsup: ♠_thumbsup: ♠_thumbsup: ♠_thumbsup: ♠_thumbsup: ♠_thumbsup:
Was wel spannend , zelfs voor de neutrale kijker
Nederland had het moeten afmaken in de reguliere speeltijd, maar mag ook niet klagen met die strafschopfases in de match
Achja, al bij al verdiende winst
Dikke defensie van Costa Rica,
Robin had er een paar mogen maken,
Tja sneijder had gewoon dikke pech prachtige Trappen.
Robben kon het verschil nu niet maken Maar costa rica wilde er ook absoluut niet uitkomen bij de achterlinie.....
Paar dure verdedigings fouten(eerste helft)
Maar al met al Klasse uithouding goede Focus en wauw die penalty reeks..
Echt Respect Voor de Jongens .........
Louie....Staff Compliments met de prachtige zet met de keeper wissel....
Mentaal een slag voor de andere spelers.... wtf gebeurt er nu dan
Top save's van Tim Krul ♠_thumbsup:
Jammer voor België, had meer ingezeten...
Wel heel lekkere wissel voor Nederland!
Nice!