Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

WK Voetbal 2014

503 Berichten
52 Gebruikers
0 Reacties
74.7 K Weergaven
mvd1978
PokerStrategist

Succes gewenst aan de Zuiderburen morgen (net als ons). Maak er wat van. Zo maar even bier halen voor die twee wedstrijden van vanavond.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Succes gewenst aan de Zuiderburen morgen (net als ons). Maak er wat van. Zo maar even bier halen voor die twee wedstrijden van vanavond.

+1

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik ben vanavond voor Frankrijk en Colombia. 2 prachtige wedstrijden natuurlijk en dan morgen nog weer 2. Sinds lange tijd is het niet zo moeilijk geweest om met zekerheid te zeggen wie de finale gaan halen. Ik denk dat Nederland het uitvallen van Nigel de Jong niet meer te boven komt en eruit gekegeld wordt in de halve finale.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Nigel de Jong lag er in de vorige wedstrijd al uit na 8 minuten en die wedstrijd wonnen we ook. Dat was een scenario waar Van Gaal geen rekening mee kon houden en liet dus meerdere mensen warm lopen en zette ipv een middenvelder een verdediger in (Martins Indi).

Hij heeft nu 6 dagen de tijd gehad om alles om te zetten, dus dat gaat wel lukken. We zullen niet het beste team hebben maar dit probleem kan best opgelost worden. De inzet, fitheid van de spelers zijn nog steeds hetzelfde. Ja, hij zal gemist worden maar of we nu kansloos zijn? We zijn met een middelmatig team bij de laatste 8 en wellicht de laatste 4. Ja Costa Rica doet het echt goed, net als Colombia. Maar Costa Rica wint ook niet zomaar van dit Oranje. Kijk naar Mexico of Chili. Vergelijkbare wedstrijden.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Wat een kutmatch. Hoe slecht was Duitsland? Schweinsteiger had er al aan de 60e min uit moeten liggen. Maakte doorheen de hele match 3-4 zuivere gele kaartfouten maar kreeg slechts 1 maal geel.
Meh gelijkspel had beter geweest.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

brazil was weinig beter. die luis zet echt constant stevige blocks waar ie geen vrije trap voor tegen krijgt.

sowieso waardeloze scheids daar imo

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Noem het hoe je wil maar ze hebben de angel uit het spel van Colombia gehaald en tot laatste 10 minuten hadden ze de zaken goed voor elkaar.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Die karatekick van de keepert op de knieen was echt insane

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Noem het hoe je wil maar ze hebben de angel uit het spel van Colombia gehaald en tot laatste 10 minuten hadden ze de zaken goed voor elkaar.

met Webb oid of een competente ref ziet die match er toch wat anders uit

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Al was die overtreding op Neymar ook niet heel zachtzinnig en daardoor is het WK voor hem voorbij, want hij heeft een gebroken rugwervel opgelopen. Zie ook het artikel WK voorbij voorbij voor Neymar. Ben benieuwd hoe de Brazilianen dit verlies gaan opvangen tegen de Duitsers en ze missen ook Thiago Silva door een 2de gele kaart.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Leek me mooi als Colombia zou winnen, maar nu Brazilië tegen die duitsers moeten ben ik natuurlijk voor Brazilië. Wat een geluk hebben die duitsers dan weer dat 2 belangrijke spelers van Brazilië niet mee kunnen spelen.

Beantwoorden
Citeren

bummerrrr als COL won was ik toch wel 1.7k minder arm :(

GL today y'all

Beantwoorden
Citeren
Tonaldinho11
PokerStrategist

Vamooo NL en België!

Beantwoorden
Citeren

Weinig tot geen commentaren over hoe de fifa de boel belazert om toch maar de droomfinale Bra-Arg te krijgen. En dat terwijl FB en Twitter er vol mee staan. Vreemd.

Ik hoop op de finale NL-DE, dus hopen dat Duitsland wint van Brazilië. Zou België winnen van Argentinië, dan mag het ook de finale BE-DE zijn. Ben gelijkelijk voor België en Nederland. Het duel der lage landen levert voor mij dus altijd een winnend resultaat.

Ik vind het geweldig zoals De Bruyne speelt. Voor mij de ontdekking van het toernooi.

Nu pokeren. Het is weer lekker afgekoeld buiten. Nu binnen nog.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Van Gaal: 'Graag tegen België'
Van onze speciale verslaggever

"Ik zou graag tegen België in de halve finale spelen", zei bondscoach Louis van Gaal vandaag in Salvador.

Nederland moet zaterdag wel eerste afrekenen met Costa Rica en de Belgen moeten op dezelfde dag dan winnen van Argentinië "Ik heb België nog niet gevolgd. Ik heb maar vier tot vijf dagen om ons voor te bereiden op de volgende tegenstander", vervolgde Van Gaal, die met Oranje morgen in de kwartfinale dus eerst het Costa Rica van aanvoerder Bryan Ruiz treft.

Een oordeel over de Rode Duivels had Van Gaal dan ook nog niet. "Ik weet het niet." Mocht het daadwerkelijk tot een clash tussen Nederland en België komen, dan kan Van Gaal zich eindelijk revancheren. Tijdens zijn eerste wedstrijd in zijn tweede periode als bondscoach verloor Oranje namelijk met 2-4 van de Belgen.

Beantwoorden
Citeren
likeit27
PokerStrategist
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Weet wel de Brazil het nu heel lastig krijgt zonder Neymar en Silva.........

Beantwoorden
Citeren
likeit27
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Weet wel de Brazil het nu heel lastig krijgt zonder Neymar en Silva.........

Zeg het niet graag,Maar zou me niks verbazen als Duitsland over Brazilie heen walst

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Succes vanavond, Nederland en België!

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Succes belgen! Tot in de halve finale!

Beantwoorden