Zie blog:)
Hallo Ruben,
Van harte welkom hier bij PokerStrategy! Leuk dat je onze community komt versterken. Erg leuk dat je de moeite neemt om jezelf voor te stelen!
Het begin van een pokercarriere is meestal niet zo heel gemakkelijk, maar dat zal spoedig gaan veranderen door onze studiematerialen
Er zijn een aantal tips die je snel op het goede spoor zullen helpen:
Strategie-artikelen: De basis voor elke pokerspeler. Van beginnende tot gevorderde spelers, hier is voor elk wat wils! Elk onderwerp wordt uitgebreid beschreven en naturlijk mogen de tips hier niet in ontbreken!
Video's waarin onze pro's de artikelen toepassen en jij kunt meekijken!
Ook kun je coachings volgen waarbij je live kunt volgen hoe een coach zijn pokerhanden speelt. Je kunt hier natuurlijk ook terecht voor vragen over gespeelde handen of andere problemen waar je zelf tegenaan loopt.
Tenslotte kun je op het forum terecht voor advies en het antwoord op al je vragen. Zowel de leden als de Moderators zullen proberen je zo goed mogelijk van antwoord te voorzien! Op het forum kun je ook je gespeelde handen posten. Een prima manier om leaks uit je spel te halen!
De vraag die je stelt over het verdubbelen van je bankroll is moeilijk te beantwoorden. Dit komt omdat er natuurlijk verschillende manieren zijn om je bankroll op te bouwen. Mensen die SSS-spelen hebben vaak een vliegende start, vooral ook omdat ze heel veel handen kunnen spelen in een korte tijd. Ook de SNG's op de laagste limieten zijn eenvoudig te verslaan, waardoor je ook hiermee relatief snel je roll kunt uitbreiden. Jij speelt zover ik begrijp BSS. Dit is een strategie die in het begin het moelijkste onder de knie te krijgen is, maar juist later weer zijn vruchten zal afwerpen. Hier kun je kijken naar een graph van iemand die al langer BSS speelt. Zo'n bedrag is met SNG's of SSS moeilijk bij elkaar te grinden. Om een lang verhaal kort te maken, elke variant heeft zijn eigen voordelen. In het begin is het alleen belangrijk om beter te worden!
Tot slot wil ik je heel veel succes aan de tafels wensen! En natuurlijk zou het leuk zijn als je de volgende kerst Yoghi kan verslaan!
Groetjes ♠_cool:
Bedankt mannen!
Dat is wel een zieke graph die je laat zien calimero. Welke limieten speel je zelf ongeveer?
Hey,
Zelf speel ik momenteel NL25 SH. Ik hoop spoedig de stap te maken naar NL50
Ik kan in iedr geval zeggen dat NL25 momenteel prima gaat, alleen speel ik niet zo heel erg veel....
Ciao
Nice nice. Nogmaals bedankt voor je post en ik hoop dat je snel dat stap naar NL50 kunt maken.